וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הבחירות: אחי נצרת בעקבות בוקולי, לאלה ועאבד

ראש העיר מתכוון להכפיל את התקציב, והקבוצה מהלאומית מתכננת מסע רכש בומבסטי בינואר, במטרה להחזיר את האקסים

האם עוד קבוצה בדרך לתמיכה מאסיבית של הרשות המקומית? בימים האחרונים עוסקים בנצרת באפשרות של הזרמת כספים מאסיבית לקבוצת הכדורגל המקומית אחי נצרת, זאת לאחר בחירתו של עלי סלאם לראשות העירייה. סלאם הוא אוהד כדורגל מושבע, ובשיחה עם ראשי המועדון הוא הבהיר להם שבחודש ינואר עם קביעת התקציב לשנת 2014 יוזרמו כספים רבים לקבוצה כדי שזו תרכוש לפחות ארבעה שחקנים מובילים שיעזרו לה לעלות בסוף העונה לליגת העל. לוואלה! ספורט נודע שעל פי התכנון, התקציב שעומד כיום על סביבות חמישה מיליון שקלים, אמור לעלות משמעותית ולעמוד על 8-10 מיליון שקלים.

ואם זה לא מספיק, באחי נצרת כבר גיבשו רשימה של שלושה שחקני רכש אותם היו רוצים לראות בקבוצה: מהראן לאלה, גוסטבו בוקולי ואחמד עאבד, כשסלאם מעוניין מאוד לראות את אותם שחקנים ששיחקו בתקופה היפה של המועדון חוזרים אליו. כידוע, לאלה מאוכזב ממעמדו בהפועל חיפה ואתמול נערכה בינו לבין שלומי דורה שיחה, כשהוא עשוי לעזוב בינואר ובנצרת מתכוונים להציע לו חוזה ארוך טווח בסכומים גבוהים במיוחד, כדי להחזירו במטרה לראותו מסיים את הקריירה במועדון.

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יסכים לקאמבק מפתיע? גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

לגבי בוקולי, ההערכות הן שהסיכויים שהשחקן יסכים לחזור למועדון הצנוע מהליגה השנייה נמוכים במיוחד, אך בנצרת מתכוונים להציע גם לו סכום גבוה וכן תפקיד מקצועי בעתיד. עם זאת בוקולי, שמוערך מאוד במכבי חיפה, עשוי לקבל גם שם תפקיד מקצועי כשיסיים את הקריירה ובנצרת מאמינים שהוא יעדיף להמשיך בשורות סגנית האלופה. השחקן השלישי אותו היו רוצים לקבוצה הוא עאבד, תושב העיר ושחקן שגדל במועדון. עאבד לא מקבל הזדמנויות רבות העונה בקרית שמונה, ובקבוצה היו רוצים לראות אותו חותם על חוזה ארוך טווח בנצרת ומוביל אותה בעונות הקרובות.

דובר אחי נצרת עומר זועבי אמר לוואלה! ספורט: "ראש העיר אוהב מאוד כדורגל ובמשחק האחרון בו הוא גם נכח הוא הבהיר שיעזור רבות לקבוצה מבחינה כספית כדי שזו תעלה לליגת העל. לגבי השחקנים, הרי שהם הגיעו לאן שהגיעו מאחי נצרת והם שומרים חסד נעורים לקבוצה.עד ינואר לא נפנה לאף אחד, אבל אנחנו בהחלט רוצים אותם".

מלבד השלושה, בימים הקרובים צפויים לעלות שמות נוספים בעיקר בחלק ההגנתי אותו רוצים לחזק בקבוצה. נצרת ממוקמת במקום השמיני בליגה הלאומית אך היא מרוחקת שלוש נקודות בלבד ממכבי הרצליה שבמקום השני ממנו עולים לליגת העל. נצרת צירפה לשורותיה העונה שחקנים כישרוניים דוגמת אמיר אבו ניל מהפועל חיפה, עלי חטיב ממכבי נתניה, השוער הצעיר גד עמוס מהפועל חיפה ובסגל שלה נמצאים גם הזרים המוכרים אלן מסודי וסרג' איילי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהד כדורגל מושבע. עלי סלאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully