וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בירושלים: "למה גרינברג לא ביצע חילופים?"

31.10.2013 / 9:45

האדומים הביעו שביעות רצון מהאופי שהפגינו השחקנים ב-87:80 מול חימקי, אך ביקרו את המאמן: "קיצ'ן והלפרין נפלו מהרגליים"

הפועל ירושלים, הפסידה אמש (רביעי) במשחק מותח לאחר שתי ההארכות, 80:87 לחימקי מוסקבה במסגרת המחזור השלישי ביורוקאפ. היה זה ההפסד הראשון של ירושלים העונה במפעל, וכעת פניה למשחק הליגה הקרוב מול מכבי ראשון לציון, שייערך כבר מחר (שישי, 14:00, ספורט 5). ההפסד גרר אמש תחושות מעורבות: קברניטי הקבוצה הביעו שביעות רצון מהמלחמה שהפגינו השחקנים, אך זו הייתה מהולה באכזבה מהניצחון שהוחמץ.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
ביקורת על ניהול המשחק בדקות האחרונות. גרינברג/מגד גוזני

בסיום המשחק, המאמן בראד גרינברג החמיא בחדר ההלבשה לשחקניו על האופי שהפגינו, אך הוזכרו גם הטעויות בהארכה השנייה והקליעות של הרוסים בהארכה.

העובדה שהניצחון היה בהישג יד גרמה לגורמים בהפועל ירושלים לבקר את החלטות המאמן גרינברג לקראת סיום המשחק: "בהארכה השנייה ראו ששחקנים כמו קיצ'ן והלפרין 'נפלו מהרגליים'", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. "באמת שאין טענות לשחקנים וכל הכבוד להם על המלחמה, אבל לא ברור למה בראד לא עשה חילופים ברבע האחרון ונתן לשחקנים אחרים לעלות על הפרקט. אולי אז האיבודים והטעויות היו נמנעים. יכולנו להשיג ניצחון יפה", הסביר הגורם.

לירושלים מצפה לוח זמנים צפוף בימים הקרובים. ביום שישי, כאמור, יפגשו האדומים את מכבי ראשון לציון. שלושה ימים לאחר תשחק מול הפועל חולון, ויומיים לאחר מכן תעלה שוב לפרקט, ותיאבק הפעם עם פלוישטי הרומנית במסגרת היורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully