וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון רד סוקס זכתה בוורלד סירייס

31.10.2013 / 5:22

המהפך הגדול הושלם: בוסטון ניצחה 1:6 במשחק השישי את סנט לואיס קרדינלס והניפה את התואר בפעם השמינית בתולדותיה

From Last to First. המסע הארוך והמדהים של בוסטון רד סוקס, מאחת העונות הגרועות בתולדות המועדון בשנה שעברה לאליפות, הושלם הלילה (בין רביעי לחמישי), עם ניצחון 1:6 במשחק השישי על סנט לואיס קרדינלס, ניצחון שהשלים 2:4 בוורלד סירייס. מדובר באליפות מספר שמונה בהיסטוריה לבוסטון ושלישית מאז הקללה נשברה ב-2004. לראשונה מאז 1918, הקבוצה חוגגת את התואר במגרשה הביתי, פנווי פארק.

אחרי שלקחו שני משחקים מתוך שלושה בחוץ וביצעו מהפך בסדרה, הגיעו הרד סוקס הביתה כדי לסגור עניין ולקחת את התואר לעיני הקהל שלהם. האווירה בפנווי פארק הייתה מחשמלת, הרבה לפני ההגשה הראשונה והיא השפיעה גם על מייקל וואקה.

דייויד אורטיז שחקן בוסטון רד סוקס חוגג זכייה באליפות. Matt Slocum, AP
האיש של בוסטון בפלייאוף הזה, ובכלל. אורטיז עם אליפות שלישית בקריירה/AP, Matt Slocum

הרוקי הצעיר והסנסציוני של הקרדינלס, שנהנה מפלייאוף חלומי עד כה, נראה מהוסס מאוד כבר מהפתיחה ובמהרה הוא גם שילם על כך ביוקר. אחרי שנחלץ מהסתבכות באינינג השני, וואקה מילא את הבסיסים באינינג הבא, כולל הולכה מכוונת לדייויד אורטיז, השחקן הכי חם של הפלייאוף הזה. שיין ויקטורינו ניגש אל הצלחת והעיף פצצה לעבר המפלצת הירוקה, מה שניקה את הבסיסים וקבע 0:3 מבטיח לבוסטון.

את האינינג הבא, הרביעי, סטיבן דרו פתח עם סולו הומראן מפתיע ולאחר שאורטיז שוב הולך בכוונה, וואקה יצא אחרי שלושה ושני שליש בלבד וחמישה סטרייקאאוטים, כשהוא משאיר שחקנים בפינות היהלום. לאנס לין עלה במקומו וספג סינגל ממייק נאפולי ולאחר מכן, עוד אחד מויקטורינו, ששוב סיפק את הסחורה עם בסיסים מלאים. 0:6 מהיר וקטלני לבוסטון אחרי ארבעה אינינגים.

שחקני בוסטון רד סוקס חוגגים זכייה באליפות. Alex Trautwig, GettyImages
והעיר בוסטון צהלה ושמחה/GettyImages, Alex Trautwig

מאותה נקודה, הקרדינלס המשיכו ללכת לעומק הבולפן שלהם, שדווקא עשה עבודה לא רעה. מנגד, ג'ון לאקי, עוד אחד מגיבורי הפלייאוף הזה, שוב נראה נהדר בכל רגעי המפתח. לאקי הסתבך כמה פעמים (ומצד שני סיפק אינינג של חמש הגשות ואינינג נוסף של שש הגשות), אבל פעם אחר פעם ידע לצאת ללא פגע וסיים את חלקו עם שישה ושני שליש וחמש הכשות. רגע לפני שהוחלף, לאקי עוד יצר מעט דרמה, כאשר הרשה סינגל לקרלוס בלטראן, שהכניס את דניאל דסקלסו ולאחר מכן מילא את הבסיסים. יוניצ'י טזאווה נכנס במקומו וסגר את האינינג במהרה כדי להעלים כל תקווה לקאמבק מצד האורחים. אגב, לאקי הפך למגיש השלישי בלבד בהיסטוריה שמנצח משחקי אליפות עבור שני מועדונים, לאחר שעשה זאת עם האיינג'לס ב-2002.

אחרון עלה, כמובן, קוג'י אוהרה. היפני, שהפך לקלוזר האדיר של בוסטון תוך כדי העונה ואולי סימל יותר מכל אחד אחר את היכולת של הקבוצה העונה להפיק את המיטב משחקנים בלתי צפויים, סגר עניין ורץ להשתולל משמחה בתוך דבוקת השחקנים. בוסטון אלופה.

קוג'י אוהרה שחקן בוסטון רד סוקס חוגג זכייה באליפות. Matt Slocum, AP
הסמל של הרד סוקס העונה. קוג'י אוהרה/AP, Matt Slocum

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully