וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר של כרטיס ממוצע למשחק 6: יותר מ-2,000 דולר

30.10.2013 / 18:15

בוסטון בטירוף לקראת המפגש בפנווי פארק, צמד כרטיסים נרכש ב-24 אלף דולר. פדרויה ומולינה זכו בכפפת הזהב

משחק 6 של הוורלד סירייס בין בוסטון לסנט לואיס ייערך הלילה (בין רביעי לחמישי) בפנווי פארק ומחירי הכרטיסים, באופן לא מפתיע, בשמיים. הלילה או מחר תוכרע האליפות באצטדיון הישן לראשונה מזה 38 שנים וכולם רוצים להיות חלק מהחגיגה.

המחיר הממוצע, שימו לב, הממוצע, לכרטיס למשחק הלילה עומד על למעלה מ-2,000 דולר! המחיר הזה רק עולה בקצב מתמיד. כרטיס לאזור הכי פחות טוב לצפייה, היציעים המרוחקים, שנמכר בשבוע שעבר ב-300 דולר, עולה כעת 1,100. ביום שני אדם אלמוני אף הגדיל ושילם לא פחות מ-24 אלף דולר עבור צמד כרטיסים במיקום הטוב ביותר באצטדיון, בתא בשורה הראשונה, צמוד לבסיס הבית. "זה מחירים שמזכירים סופרבול, אבל אנשים לא צריכים לשלם על טיסה ומלון עוד המון כסף", סיפר בעל עסק וותיק למכירת כרטיסים בעיר.

פנווי פארק אצטדיון בוסטון רד סוקס וורלד סירייס. AP
פנווי פארק מוכן/AP

* כמה מהשחקנים שיהיו הלילה בפנווי פארק זכו בתואר כפפת הזהב. יאדייר מולינה, התופס של סנט לואיס ואדם ווינרייט, המגיש של הקבוצה, כמו גם שחקן הבסיס השני של בוסטון, דסטין פדרויה והאאוטפילדר שיין ויקטורינו, זכו בכבוד. עוד בין הזוכים, מני מצ'אדו, אדם ג'ונס, אר איי דיקי, ג'יי ג'יי הארדי, אריק הוסמר ונולאן ארנדאו, הרוקי הראשון שזוכה בתואר מאז איצ'ירו סוזוקי ב-2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully