וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "מעבר לגאווה, שום דבר לא נפגע אצלנו"

30.10.2013 / 15:41

לא שקט במכבי תל אביב לפני היציאה לקובאן. המאמן צווח על השחקנים באסיפה: "אתם לא יכולים להופיע כך בליגה", ואחר כך הוריד את הטונים: "היו כאן דברים שפגעו בנו, אבל יש לנו הרבה פוטנציאל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי תל אביב עדיין מנסים להתאושש מההלומה שחטפו בליגה בהפסד לעירוני נס ציונה. ביום שישי תצפה לצהובים המשוכה השלישית ביורוליג בדמותה של לוקומוטיב קובאן. תגובתו של דיוויד בלאט לא איחרה לבוא. גורמים בקבוצה מעידים כי המאמן צווח על השחקנים באסיפה שקיימה הקבוצה והבהיר להם כי "הם לא יכולים להופיע כך למשחקי הליגה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מה שקורה באוקטובר כמעט לא משפיע בכלל על מה שקורה במאי וביוני". דיוויד בלאט/קובי אליהו

השחקנים אף זכו לביקור מאנשי ההנהלה שהבהירה לשחקנים כי "מכבי זה מועדון עם מסורת". הבוקר (רביעי) ערכה הקבוצה אימון מסכם לקראת המסע לרוסיה והמשחק מול קובאן, משם ייצאו השחקנים אל שדה התעופה. "זו לא תקופה קלה, אבל זה הרבה פחות ממה שעושים מזה", טען דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. "מעבר לגאווה, לא נפגע שום דבר. תמיד אמרנו שכל כך טוב לנו שאין לזה יותר מדי משמעות בגלל השיטה. מה שקורה באוקטובר כמעט לא משפיע בכלל על מה שקורה במאי וביוני. יחד עם זאת כמובן שאנחנו לא רגילים ולא מרגישים טוב עם הפסדים, בטח לא בליגה".

בלאט המשיך ותיאר את מה שעובר על הקבוצה שלו: "האם זו התקופה הכי קשה? לא. אני לא ראיתי שום השפעה במשחקי הליגה הקודמים על המשחק מול הכוכב האדום, ונתנו משחק יוצא מן הכלל טוב. אגב, הכוכב האדום היא קבוצה הרבה יותר טובה ממה שנתתם לה קרדיט. אני מקווה שתהיה השפעה טובה. אני חושב שקובאן היא אולי הקבוצה הכי טובה בבית שלנו כרגע. לפני כמה ימים אמרתי שמערכת המשחקים לא מיטיבה לנו במיוחד, יש לנו הרבה משחקי חוץ גם בליגה וגם ביורוליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב עם שון ג'יימס. קובי אליהו
באימון הם דווקא נראים מחוברים. ג'יימס ואינגלס/קובי אליהו

"אני לא חושב שבבת אחת הכול ישתנה", המשיך בלאט. "נצטרך לעבור את התקופה הזו, אבל המטרות שלנו מאוד ברורות. אנחנו רוצים להגיע לטופ 16, לקחת את הגביע ולהחזיר את האליפות. המטרות והיעדים לא השתנו. אני אישית חושב שיש לנו קבוצה מצוינת ואני מאוד מאמין בה. היו כאן כמה דברים שפגעו בנו כמו הצטרפות מאוחרת של שחקנים, פציעות לא צפויות, ההצטרפות של בלו. זה פגע בנו מבחינת השטף של הקבוצה, זה ייקח קצת זמן, אבל יש לנו הרבה פוטנציאל".

על המפגש מול ריצ'רד הנדריקס אמר בלאט: "הוא בן אדם יוצא מן הכלל, הוא היה שחקן משמעותי וחשוב אצלנו ותרם רבות. הוא יכול היה להיות כאן עד היום אבל שני הצדדים המשיכו הלאה והוא אחד השחקנים הטובים ביורוליג". בתוך כך, דווין סמית' צפוי לשחק בשישי. בקבוצה עוקבים אחר מצבו של סילבן לנדסברג שלא התאמן בגלל וירוס. יובל נעימי לא ימריא עם הקבוצה.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם ההנהלה נתנה את שלה. אימון מכבי תל אביב, היום/קובי אליהו
דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בלאט טען שההצטרפות שלו פגעה במכבי. בלו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully