וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אלמוג כהן הושעה משלושה משחקים

30.10.2013 / 15:39

קשר אינגולשטאט נענש בעקבות ההרחקה מהמשחק מול גרויטר פירת: "אני בהלם מההחלטה, זה האדום הראשון שלי בגרמניה"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאט (מימין). Thomas Starke, GettyImages
אלמוג כהן/GettyImages, Thomas Starke

אלמוג כהן, שהורחק בשבוע שעבר במשחקה של אינגולשטאט מול גרויטר פירת, הושעה משלושה משחקי ליגה בעקבות אותה תקרית. כהן ראה את הכרטיס האדום לאחר שגלש בחומרה לרגלי שחקן יריב בדקה ה-93.

המשחק הסתיים בניצחון אינגולשטאט, 0:1, והקבוצה של כהן עלתה בעקבות הניצחון למקום ה-17 בבונדסליגה השנייה, אך חזרה לאחרון אחרי שדינמו דרזדן ניצחה. הקשר הישראלי שימש בשני המשחקים האחרונים כקפטן הקבוצה.

"אני קצת בהלם מההחלטה הזו", אמר כהן בתגובה לוואלה! ספורט. "זה היה פאול טיפשי מצידי, אבל זה קרה בדקה ה-93 אחרי שנגמרה תוספת הזמן והעבירה לא הייתה ממש קשה ולא היה לי צהוב לפני כן. זה האדום הראשון שאני מקבל בגרמניה אחרי קרוב ל-70 משחקים. הייתי בטוח שאורחק משני משחקים במקרה הגרוע. דיברתי עם המנהל הספורטיבי והחלטנו שנגיש ערעור בתקווה שהעונש יופחת".

כהן, 25, חתם בקיץ לשלוש שנים באינגולשטאט ועד כה רשם העונה שמונה הופעות ליגה (שבע בהרכב) וכבש שער אחד. הקשר יחמיץ את משחקי הליגה מול פדרבורן, אאלן וקלן, כאשר בקבוצה הודיעו שלמורת ההרחקה הוא ייצא למשחק החוץ הקרוב ביום שישי לשהות לצד החברים. אינגולשטאט מדורגת במקום האחרון בבונדסליגה השנייה עם 10 נקודות מ-12 משחקים.

* רובין קאזאן, ללא ביברס נאתכו שלא נכלל בסגל (כמו רוב שחקני ההרכב הראשון), עפה כבר בסיבוב הרביעי של הגביע הרוסי עם הפסד 4:2 ללוך ולאדיווסטוק מהליגה השנייה. גם אורל, ללא טוטו תמוז הפצוע, הפסידה 5:3 בפנדלים (0:0 ב-120 דקות) והודחה על ידי טוסנו מהליגה השלישית.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully