וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דריו פרננדס בספק לשבת

הארגנטינאי סובל ממתיחה ועשוי לקבל מנוחה נגד קרית שמונה. שביעות רצון במועדון משוקרני. קנדה תובע את פלוישטי

one

קשרה הארגנטינאי של הפועל חיפה, דריו פרננדס, בספק למשחק נגד עירוני קרית שמונה בשבת, זאת בשל מתיחה בשריר הירך האחורי ממנה הוא סובל ושבגינה הוא הוחלף בדקות הראשונות של המשחק מול מכבי חיפה. בכל מקרה בחיפה מתכננים להשאיר בהרכב את רועי שוקרני שהצטיין, ועם החזרה של יוסי דורה לסגל נראה שאם פרננדס לא יהיה כשיר במאת האחוזים, הוא יקבל את זמן המנוחה כדי שלא להחמיר את הפציעה.

שוקרני הפך להיות שיחת היום במועדון, אבל בקבוצה ציינו שהוא מתעקש להישאר עם הרגליים על הקרקע. לחבריו אמר השחקן הצעיר שהוא ימשיך בעבודה הקשה כדי להוכיח שהמשחק לא היה מקרה חד פעמי. עומרי קנדה עשוי לחזור לסגל, אך המאמן שלומי דורה נוטה בשלב זה להשאיר את לירן סרדל בעמדת המגן הימני. "יש לנו עכשיו כאבי ראש חיוביים לגבי ההרכב וזה מצוין", אמר גורם במועדון, "שאף אחד לא יספיד את נבוישה מרינקוביץ' או את דריו פרננדס, אבל אין ספק שגם לצעירים שלנו יש מקום בהרכב".

שחקן הפועל חיפה, רועי שוקרני. אדריאן הרבשטיין
נשאר צנוע. שוקרני/אדריאן הרבשטיין

היום זכו השחקנים של דורה ליום חופש זאת לאחר שבאימון אתמול המאמן אמר לשחקנים שלא להיכנס לאופוריה ולהתכונן כמו שצריך למשחק מול קרית שמונה. בגזרת מהראן לאלה - מחר צפוי דורה לקחת את השחקן לשיחה ולהבין ממנו מה הוא מרגיש. דורה והבעלים יואב כץ לא מעוניינים שלאלה יעזוב ובשיחה ינסה המאמן ללבן את העניינים עם החלוץ המאוכזב.

בתוך כך הגיש עומרי קנדה אתמול תביעה כנגד אסטרה פלוישטי באמצעות עורך הדין צ'רלי בוזגלו ועורך דין ניר ענבר. על פי התביעה שילמה הקבוצה הרומנית בה חתם המגן בחודש אוקטובר 2012 רק משכורת אחת והיא חייבת לו 8 משכורות חודשיות. לאחר פיטורי המאמן, החליטה ההנהלה לסיים את החוזה עם קנדה והחלה להתעמר בו, כשבין היתר לא שילמה את חשבון החשמל בדירה שלו. לאחר שהופרד מסגל הקבוצה, נכפה עליו לחתום על הסכם ויתור בלתי חוקי, כדי שיוכל לחזור לארץ. קנדה תובע 62,900 יורו בגין השכר ועוד 50,000 יורו על עוגמת נפש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עומרי קנדה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
תובע את הרומנים. עומרי קנדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully