וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן הידאלגו: "השער המוקדם הרס לנו את התוכניות"

29.10.2013 / 11:08

בסכנין מתאוששים אחרי התבוסה למכבי ת"א: "המבחן יהיה נגד רמת השרון". אבו סלאח יעבור בדיקה לבירור חומרת הפציעה

one

בבני סכנין ינסו להחזיר את מצב הרוח לשחקנים מהר מאוד לאחר התבוסה 4:1 אמש (שני) למכבי תל אביב. שחקני הקבוצה היו שפופים במיוחד בשל ההפסד אך בצוות המקצועי ינסו להשכיח את התוצאה ולהוציא את השחקנים לדרך חדשה מהר מאוד כדי לא להיקלע לתקופה לא טובה, אחרי פתיחת העונה המצויינת.

למרות התבוסה בסכנין ציינו שמדובר במשחק מול הקבוצה הטובה בארץ ודווקא עתה אחרי ההפסד הראשון מגיע המבחן האמיתי של הקבוצה. "מכבי תל אביב היא לא בליגה שלנו, למעשה היא לא בליגה של שום קבוצה בארץ", אמר גורם בסכנין, "הם ניצחו את מכבי חיפה 0:3 כך שאנחנו עוד יכולים להגיד שיצאנו בזול. המבחן האמיתי שלנו יהיה לראות איך אנחנו מנצחים את רמת השרון ולא שוקעים בעצב על ההפסד".

השופט ארז פפיר עם חאלד חלאיילה בני סכנין. ברני ארדוב
גורם בסכנין: "אפשר להגיד שיצאנו בזול"/ברני ארדוב

כריסטיאן הידאלגו שפתח שוב בהרכב התייחס למשחק מול מכבי תל אביב וגם לעתיד הצפוי "מכבי תל אביב היא הקבוצה הטובה בארץ", אמר השחקן הספרדי, "כלום לא הלך לנו וקיבלנו שער מוקדם שהרס את כל התוכניות. נכון שלפי הטבלה רמת השרון זה המשחק הכי קל אבל אסור לנו לחשוב ככה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים כדי לנצח את המשחק".

בסכנין התאכזבו מהאדום של רביד גזל כאשר המאמן מרקו בלבול יצטרך להחליט האם הוא ממשיך עם המערך שכולל שלושה שחקנים הגנתיים בקישור כשבאסם גנאים יחזור להרכב או שמא יעלה את אחמד קאסום, חמד גנאים או מוחמד גדיר במקומו של גזל המורחק ויעלה במערך התקפי יותר.

בנוסף לכך בלמה של הקבוצה עלאא אבו סלאח סובל מפציעה בקרסול וצפוי לעבור היום בדיקה כדי להבין את חומרת הפציעה. הבלם נפצע כבר במחצית הראשונה במשחק אמש ובקבוצה מקווים מאוד שלא מדובר בפציעה חמורה שכן גם מור שושן פצוע, ולא ברור מי יוכל למלא את מקומו. שושן בעצמו צפוי לחזור לפעילות בשבוע הבא אך אם יתברר שהוא יצטרך לשחק במקום אבו סלאח, יעשה הבלם מאמצים כדי לחזור עוד השבוע.

גם פיראס מוגרבי לא כשיר במאת האחוזים ועלה לשחק כשהוא חולה, בסיום המשחק נראה מוגרבי רע מאוד ובקבוצה מקווים שיום החופש היום יעזור לשחקן ואם לא הוא יקבל מנוחה גם מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully