וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פשוט לא היום שלכם

29.10.2013 / 8:36

במקביל להפסד של הקרדינלס בוורלד סירייס, סנט לואיס ראמס סבלה מתצוגת נפל התקפית ואיפשרה לסיאטל לנצח בחוץ 9:14

סנט לואיס (5:3) - סיאטל (1:7) 14:9

46 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה ניצחו שתי הקבוצות של סנט לואיס, בייסבול ופוטבול, יחד באותו יום בו נערך משחק וורלד סירייס. הלילה (בין שני לשלישי), הרצף המשונה והשחור הזה נמשך, כאשר ממש במקביל וממש בצמוד להפסד של הקרדינלס לבוסטון, גם הראמס הציגו יכולת התקפית חלשה ונכנעו לסיאטל, שמצידה לא נזקקה ליותר מדי ונהנתה מהגנת הברזל שלה.

גולדן טייט שחקן סיאטל סיהוקס. Michael Conroy, AP
הרץ למרחקים ארוכים. גולדן טייט חגג בסנט לואיס/AP, Michael Conroy

גרג זורליין, היחיד שסיפק נקודות לסנט לואיס הלילה, העלה אותה על הלוח עם שער שדה ברבע הראשון, אבל ראסל ווילסון מצא את גולדן טייט לשני יארד באנדזון ברבע הבא וקבע 3:7 במחצית. אחרי ההפסקה, זורליין צימק בשער שדה נוסף, אלא שהפעם ווילסון את טייט הלכו בגדול ותוך 16 שניות ענו עם טאצ'דאון של 80 יארד. זורליין שוב ירה בהצלחה, אבל למרות שלסנט לואיס נותרו 12:51 דקות לאחר מכן, היא לא הצליחה לייצר קאמבק.

קלן קלמנס, שפתח במדי הראמס במקום סאם בראדפורד הפצוע, סיים עם 15 מ-31 ל-158 יארד ושני איבודים. זאק סטייסי עוד השאיר את הראמס בתמונה עם 134 יארד על הקרקע. ווילסון מסר ל-139 יארד בלבד ב-10 מ-18 ושני טאצ'דאונים ללא איבוד. טייט תפס ל-93 יארד ולמרות משחק ריצה גרוע של מרשואן לינץ (23 יארד), סיאטל ממשיכה לטייל בדרך לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully