וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: בוסטון ניצחה שוב, עלתה ל-2:3 בסדרה

29.10.2013 / 5:03

עוד הצגה של ג'ון לסטר סייעה לו להכניע את אדם ויינרייט 1:3 מסנט לואיס ולעלות ל-2:3 בסדרה. ניצחון בפנוויי יספיק לרד סוקס

אם בוסטון רד סוקס תזכה בוורלד סירייס, דיוויד אורטיז יהיה, כפי הנראה, ה-MVP של הפלייאוף. לגבי הסדרה הזו, הוא כבר ינהל קרב צמוד עם ג'ון לסטר. המגיש הפותח של הגרביים, שהצטיין במשחק 1 בסדרה, חזר בגדול לגבעה בסנט לואיס, ועם שבעה אינינגים ושני שליש ושבעה סטרייקאאוטים, ניצח בפעם השנייה בסדרה את אדם ויינרייט, הפעם 1:3, וסייע לרד סוקס לעלות ליתרון 2:3, שמקרב אותם לזכייה בוורלד סירייס. כל שבוסטון צריכה לעשות כעת הוא לנצח את אחד משני המשחקים שנותרו לסדרה בפנוויי פארק. המפגש הקרוב ייערך אור ליום חמישי, כשג'ון לאקי מהרד סוקס יפגוש את מייקל וואקה מסנט לואיס.

ג'ון לסטר שחקן בוסטון רד סוקס. David J. Phillip, AP
שוב במיטבו. לסטר/AP, David J. Phillip

מבחינת בייסבול נטו, זה היה המשחק הטוב ביותר בסדרה, עם דואל מגישים מעולה וללא טעויות מצד ההגנות. ויינרייט, שלא הסתדר עם פנוויי פארק במשחק 1, עלה חדור להוכיח הפעם. למרות ריצה שהרשה באינינג הראשון בעקבות דאבל של דיוויד אורטיז, שהכניס את דסטין פדרויה הביתה, הפעם זה נראה היה טוב יותר. בפיגור 1:0 הוא הכיש, טיגן וסילק עשרה חובטים של בוסטון בסטרייקאאוט, והיה בלתי נגיע. מאט הולידיי ניצל את הטעות היחידה של לסטר במשחק באינינג הרביעי וירה להומר - 1:1, וההתמודדות הזו המשיכה עם דומיננטיות של שני האסים.

עד האינינג השביעי.

תחתית הליינאפ של בוסטון לא עשתה נזק כבד לסנט לואיס עד כה, אבל הפעם הסיפור היה שונה. תחילה ויינרייט הוציא את דניאל נאוה, אבל אז הרשה חבטה לזאנדר בוגארטס והולכה לסטיבן דרו. דיוויד רוס, התופס של בוסטון, עלה לחבוט ושחרר ממחבטו דאבל. ככה פתאום, הרד סוקס עלו ל-1:2. ויינרייט המשיך והפעם סיפק סינגל לג'ייקובי אלסבורי. דרו נכנס הביתה, 1:3. לסטר המשיך, קוג'י אוהרה סגר ובוסטון תצטרך לעבור את מייקל וואקה בלילה שבין רביעי לחמישי אם ברצונה לחגוג כבר אז בפנוויי פארק.

חבטת הקלאץ' של רוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully