וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקת בהנהלת מכבי תל אביב: האם להשאיר את נעימי?

31.10.2013 / 19:06

רגע לפני המשחק השלישי ביורוליג נגד קובאן (שישי, 18:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות), נמשכים הדיונים סביב עתידו של הגארד. לא מעט קולות בקבוצה קוראים להשאיר את נעימי בעקבות הסגל הישראלי הדליל וטוענים: "התלות באוחיון מוגזמת ולא נכונה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לאחר ההפסד המביך לעולה החדשה נס ציונה ביום שני החולף, מכבי תל אביב, שעוברת ימים סוערים במיוחד, תנסה להתעשת ולשוב למסלול הניצחונות כאשר תפגוש מחר ברוסיה את לוקומוטיב קובאן (18:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות. ערוץ 10, ספורט 5HD). הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם. דווין סמית' צפוי להיות כשיר.

דווין סמית', שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
דווין סמית' צפוי לשחק, מכבי חייבת אותו/אדריאן הרבשטיין

ובינתיים לוואלה! ספורט נודע כי ישנם חילוקי דעות בהנהלת מכבי תל אביב סביב עתידו של יובל נעימי. ישנם לא מעט גורמים בהנהלה שמעוניינים להשאיר את השחקן בקבוצה וסבורים כי הגארד יכול לתרום לצהובים, בייחוד לאור הסגל הישראלי הדליל. אותם גורמים אף סבורים כי התלות ביוגב אוחיון היא מוגזמת ולא נכונה. מנגד, טוענים גורמים אחרים שיש מקום להשאילו כבר עכשיו.

כידוע, נעימי לא יצא עם מכבי תל אביב לרוסיה ועד כה לא זכה להזדמנות ראויה במשחקי הקבוצה שמציגה יכולת לא טובה. יש לציין שבמקביל הפועל גלבוע/גליל עליון מעוניינת בצירופו של השחקן וממתינה להחלטה סופית בעניינו. בגזרת ג'ייק כהן הנהלת מכבי תל אביב לא מצאה עד כה קבוצה שמוכנה לספוג חלק ניכר משכרו במכבי תל אביב, מה שמקשה על השאלתו ועל דילול הסגל. בימים הקרובים צפויה פגישה מכרעת בין נעימי וראשי הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי תל אביב יובל נעימי, אלכס טיוס. יוסי ציפקיס
מה יהיה איתו? יובל נעימי לצידו של טיוס/יוסי ציפקיס

גיא פניני התייחס לתחושות השוררות בקבוצה בעקבות ההפסדים: "ללא ספק זו תקופה לא נעימה. בחמש השנים שלי במכבי אני לא זוכר כזו פתיחה, אבל יש תקופות כאלו. זה לא נעים וזה לא כיף, אבל צריכים לעבור את זה. אני חושב שאנחנו מספיק מנוסים כדי להתגבר על תקופות כאלה, דווקא בזמנים כאלה, כשאנחנו לקראת משחק מול קובאן, שבו לא כל כך מאמינים מסביב שאנחנו יכולים לנצח. אנחנו מגיעים למשחק גדול וכולם בטירוף. אני מאמין שניצחון גדול כזה יכול להוציא אותנו מהמצב".

פניני נשאל האם הביטחון התערער: "זה טבעי שבתקופת הפסדים הביטחון יורד. המטרה שלנו היא לעבוד באימונים, גם על הכימיה. יש כאן שחקנים חדשים ואנחנו צריכים לעבוד על ה'ביחד' שלנו ועל המשחק שלנו. לפני שבוע קלענו שלשות מול הכוכב האדום ואם נתחיל את המשחק מול קובאן ככה אני בטוח שהביטחון ישוב. אנחנו צריכים לעבוד קשה, כי רק ככה מנצחים משחקים בליגה".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב כדורסל. קובי אליהו
חייבים להחזיר את הביטחון. פניני/קובי אליהו

קובאן היא הקבוצה היחידה שעדיין מושלמת בבית הזה והיא תציג כמובן את אקס הצהובים ריצ'רד הנדריקס ולצידו, את אלכס מאריץ' המצוין ואת מרקוס וויליאמס. המאמן יבגני פשוטין אמר: "בלו, סמית' והיקמן מסוכנים מאוד מחוץ לקשת. סופו הוא כוח אדיר משני צידי המגרש. מכבי משחקת עם הגנה משתנה וזורקת הרבה מחוץ לקשת והמטרה שלנו היא להגביל את סופו ולהיות מרוכזים בקו האחורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully