וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיני לשחקנים: "אני תמיד הולך איתכם. אני הגב שלכם"

28.10.2013 / 12:14

מכבי מכבי פ"ת ערך אסיפה וגם נזף באברבנל שלא חזר עם הקבוצה בניגוד להוראות, והתנצל. המשחק מול אשדוד בגרונדמן

one

מאמן מכבי פתח תקוה, משה סיני, לקח היום לשיחה אישית את השוער ניל אברבנל ונזף בו על התנהלותו. הסיבה: אברבנל שסופסל במשחק בקרית שמונה, בעיקר בגלל שלא היה כשיר למשחק במאה אחוז, לא עלה על אוטובוס השחקנים מבלי לקבל אישור מהמאמן, והחליט לחזור הביתה על דעת עצמו. "לא יכול להיות שלא תעלה על האוטובוס בלי שאני אדע מזה, מהיום אתה חוזר רק איתנו", אמר לו סיני. אברבנל התנצל במהלך השיחה. צחי גיגי ימשיך לעמוד בשער מול מ.ס אשדוד בגלל היכולת הטובה שגילה במשחק האחרון וגם בעקבות פציעה של אברבנל.

סיני גם ערך אסיפה במהלכה אמר לשחקנים: "מהתחלה האמנתי בכם, לא קל כשהקבוצה לא במצב טוב לבוא לקריית שמונה ולקחת נקודה. אני תמיד הולך עם השחקנים ונתתם לי גושפנקה שאני אתכם עד הסוף. אני הגב שלכם. אני מאמין שתמיד הראתם מחויבות אבל במשחק הזה נתתם אקסטרה. זה מראה על אמון".

ניל אברבנל שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יישאר על הספסל. ניל אברבנל/ברני ארדוב

במועדון ממשיכים לגבות את סיני, שמעמדו התערער לפני המשחק האחרון בקרית שמונה. המאמן יעמוד למבחן נוסף במשחק הבית הקרוב מול אשדוד. כל מעידה במשחק הקרוב עשויה לסבך את הקבוצה ולהוריד אותו אל מתחת לקו האדום. במועדון רואים חשיבות גדולה במשחק הקרוב, בעיקר משום שבעוד שבועיים הקבוצה תתארח אצל המוליכה, מכבי תל אביב. "במצב שנוצר, חייבים לנצח את אשדוד. אם לא, עשוי להיווצר כדור שלג", הסבירו במועדון. אתמול קיבל המועדון אישור לארח את המשחק באצטדיון גרונדמן במקום ברמת גן. הסיבה למעבר: שזרוע חורף. החלוץ עומר גולן מתאושש מפציעה ונמצא בתמונת ההרכב למשחק הקרוב. דני פרדה צפוי לרדת לספסל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully