וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון ניצחה והשוותה ל-2:2 בוורלד סירייס

28.10.2013 / 7:57

הסדרה המצוינת שוב קיבלה תפנית, כשהומר בן שלוש ריצות של ג'וני גומז הקנה לרד סוקס ניצחון 2:4 בסנט לואיס והבטיח חזרה לפנוויי ומשחק שישי בסדרה

ההתקפה של בוסטון רד סוקס לא ממש מתקתקת בפלייאוף הזה, כאן אין חדש, ולפעמים גם דיוויד אורטיז אחד לא מספיק. במצב כזה, צריך מושיע בלתי צפוי, והלילה (בין ראשון לשני), הגיע המציל - האיש עם הזקן הכי מגעיל בחלק המזרחי של ארצות הברית, האאוטפילדר ג'וני גומז. גומז ירה להומר בן שלוש ריצות על סת' מאנס, המגיש המחליף של סנט לואיס, והקנה לרד סוקס ניצחון 2:4 בסנט לואיס ו-2:2 בסדרה. כעת, גם ניצחון של אדם ויינרייט על ג'ון לסטר הלילה יחזיר את הסדרה לבוסטון.

מייק נאפולי שחקן בוסטון רד סוקס מושך בזקן של ג'וני גומז. Charlie Neibergal, AP
תן לו בזקן. גומז/AP, Charlie Neibergal

רגע המפתח של המשחק חל באינינג השישי במצב של 1:1 ושני אאוטים הסתבך לאנס לין, הפותח של הקרדינלס, והרשה סינגל לדסטין פדרויה והולכה לדיוויד אורטיז. גומז היה החובט הבא ובמקום לין הגיש לו סת' מאנס. המחליף של הקרדינלס זרק חמישה סינקרים רצופים, ההגשה האחרונה שלו הייתה טעות - ישר למרכז הצלחת. גומז הסתער ושלח פצצה שנפלה בבולפן המרוחק של הרד סוקס - 1:4. הקרדינלס עשו רעש עם ריצה מצמקת מהידיים של קרייג ברסלו, שלא נראה טוב בסדרה הזו, אבל אז נכנסו יוניצ'י טזאווה וג'ון לאקי, בהופעת אורח מפתיעה כסט אפ, הכינו מצב שמירה לקוג'י אוהרה וזה שמר על הניצחון - 2:4.

פליקס דוברונט היה המגיש המנצח של בוסטון, במשחק שהיה מוקש מבחינתה מאחר שקליי בוכהולץ הפצוע היה בסימן שאלה. בוכהולץ שרד ארבעה אינינגים לפני שהוחלף. הלילה, מקווים בבוסטון, ג'ון לסטר ייקח אותם קצת יותר רחוק. כדי לחזור לפנוויי בעמדת יתרון הוא חייב לנצח את אדם ויינרייט, שבבית משחק הרבה יותר טוב. ימשיך להיות מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully