וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "הניצחון הגדול בקריירה שלי", לאלה עשוי לעזוב

27.10.2013 / 22:29

שחקני הפועל חיפה והמאמן צהלו אחרי הניצחון בדרבי. חפץ שנזרק מהיציע כמעט פגע בניקוליץ'. החלוץ מאוכזב ממעמדו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

הפועל חיפה שמחה וצהלה הערב (ראשון) עם ניצחון יוקרתי בדרבי 0:1 על מכבי חיפה שנמצאת במשבר עמוק. האדומים רשמו ניצחון שלישי ברציפות שהקפיץ אותם עד למקום השלישי בטבלה. ז'רקו קוראץ' כבש את שער הניצחון היקר בדקה ה-13 אחרי בישול נהדר של יובל אבידור, ומכאן האדומים יכולים רק לחלום ולפנטז על המשך שהייה בחלק העליון של הטבלה.

קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חגגו דקות ארוכות בסיום. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

בתום המשחק צעקו אוהדי הפועל חיפה "כולם יודעים שחיפה אדומה" כאשר השוער קאלה דרשלר ניצח על הקהל של הפועל. זה קרה בזמן שהקהל של מכבי ליווה את השחקנים בקריאות "ביזיון" וקרא לאריק בנאדו להתפטר. חפצים הושלכו אל הדשא עם שריקת הסיום, ואחד מהם היה קרוב לפגוע בדנילו ניקוליץ שחמק. קאלה שיצא החוצה נתקל באוהדי מכבי חיפה שחסמו את היציאה כשהיה בתוך רכבו. כוחות יס"מ התערבו ואפשרו לו לצאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלומי דורה מאמן הפועל חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
שחרר הרבה לחץ בסיום. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

שלומי דורה שחגג בסיום אמר: "זה רגע גדול שמזכיר לי את הדרבי הראשון שניצחתי כשאימנתי בנוער. למכבי היו שחקנים כמו תומר חמד, ליאור רפאלוב ועדן בן בסט. אז באנו קטנים, ניצחנו ויצאנו גדולים, עם יובל אבידור והישאם כיוואן ששיחקו אז בקבוצה. חד משמעית - זה הניצחון הכי גדול בקריירה שלי. אני יודע כמה הדרבי חשוב לאוהדים, מגיע להם. הם עודדו ותמכו והניצחון הזה מוקדש להם".

דורה הוסיף: "עבדנו על טואטחה ועל הכניסות לאמצע של ראיוס וקטן. מכבי שיחקה טובה והגיעה למצבים, אבל כשאתה משקיע ונותן מעבר, גם אלילת המזל איתך. אנחנו נמצאים כרגע בצמרת. הלוואי שזה לא ייגמר, אבל אנחנו צריכים להוריד את השחקנים לקרקע כי אנחנו יודעים מה זה דרבי. אם לא נעשה תוצאה טובה נגד קרית שמונה, זה כאילו לא עשינו כלום היום".

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"כולם נתנו היום פייט אמיתי". יובל אבידור/אדריאן הרבשטיין

יובל אבידור: "באנו נחושים, מחויבים, ידענו מה אנחנו צריכים לעשות כדי לעצור את מכבי חיפה. כדורים שרקו ליד השער שלנו, כולם נתנו עבודה וכשעובדים קשה, מנצחים 0:1. אני תמיד מחויב, כשיש דרבי אז מן הסתם יש עוד קצת מחויבות, עוד קצת אגרסיביות. כולם נתנו היום פייט אמיתי, ואין אפס - כשעובדים קשה ורוצים אז מנצחים".

הבעלים יואב כץ: "היו לנו שחקנים פצועים. היה כאן דבר הירואי של השחקנים ותכנון מצוין של המאמן. אלה חבר'ה צעירים שרק השנה התחילו בליגת העל ומשחקים בצורה נהדרת. אני אברך אותם על התוצאה. זו רק התחלת הליגה ונכון לעכשיו כשאנחנו במחזור השמיני התוצאות יפות מאוד. זאת ריצת מרתון וסיימנו רק 20 אחוז ממנה.

קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניצח על החגיגות. קאלה דרשלר/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק התברר כי מהראן לאלה עשוי לעזוב את הפועל חיפה בינואר, כך על פי גורמים במועדון. לאלה מאוכזב כבר תקופה ממעמדו בקבוצה כשכבר לאחר המשחק הקודם מול בני יהודה נערכה שיחה בין יואב כץ לחלוץ. אלא שהיום השחקן לא שותף ונדמה שהאכזבה עלתה מדרגה ולאלה עשוי להיפרד מהמועדון כבר בעוד חודשיים.

לאלה שוחח שוב עם כץ הערב, אך הבעלים שמעריך מאוד את השחקן מתכוון לשוחח איתו שוב כדי לנסות ולשנות את החלטתו. כץ עצמו אמר לוואלה! ספורט: "בתור אחד שהיה ספורטאי אני מבין את לאלה, אבל הוא לא יעזוב את הפועל חיפה. אני מאוד מעריך אותו והוא לא הולך לשום מקום".

שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון בדרבי. אדריאן הרבשטיין
הודו לקהל במשך דקות ארוכות. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully