וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מגה מגהטרון

28.10.2013 / 7:52

קלווין ג'ונסון רשם 329 יארד, דטרויט ניצחה 30:31 דרמטי את דאלאס. הצ'יפס ב-0:8, קאמבק לפטריוטס, ניצחון לג'איינטס. חמישה טאצ'דאונים לדלטון בסינסי, ארבעה לפייטון בדנבר

רק שישה משחקים הרכיבו הערב (ראשון) את הסדרה הראשונה של המחזור השמיני ב-NFL, אבל כל אחד מהם סיפק סיפור מעניין בפני עצמו. דטרויט השיגה ניצחון משוגע, 30:31 על דאלאס, קלווין ג'ונסון רשם 329 יארד (!). קנזס סיטי נותרה מושלמת עם 17:23 על קליבלנד. ניו אינגלנד עשתה קאמבק גדול וניצחה 17:27 את מיאמי. ניו יורק ג'איינטס עם עוד ניצחון, שני ברציפות, 7:15 מגעיל על פילדלפיה. סן פרנסיסקו הביסה בוומבלי 10:42 את ג'קסונוויל, שנפלה ל-8:0. ניו אורלינס דרסה 17:35 את בפאלו עם חמישה טאצ'דאונים של דרו בריס.

בסדרה השנייה, סינסינטי שחטה את ניו יורק ג'טס 9:49, חמישה טאצ'דאונים גם לאנדי דלטון, ארבעה מהם לידיים של מרווין ג'ונס שקבע שיא מועדון. פייטון מסר לארבעה טאצ'דאונים ושלושה איבודים בקאמבק של דנבר, שהביסה 21:45 את וושינגטון. אוקלנד עברה את פיטסבורג עם 18:21. אריזונה ניצחה 13:27 את אטלנטה.

במשחק שסגר את הלילה גברה גרין ביי על מינסוטה 31:44.

קלווין ג'ונסון דטרויט ליונס. Duane Burleson, AP
וואו! ג'ונסון בדרך לעוד לקוח מרוצה/AP, Duane Burleson

קנזס סיטי (0:8) - קליבלנד (5:3) 17:23

והמסע נמשך. הצ'יפס שמרו על מאזן מושלם, למרות משחק לא פשוט מול הבראונס העקשניים. קנזס סיטי עלתה ל-0:13 ברבע השני, אחרי שאלכס סמית' מצא באנדזון את אנתוני שרמן. ג'ייסון קמפבל, שפתח בקליבלנד, החזיר עם טאצ'דאון של 29 יארד לג'וש גורדון, אבל עוד לפני ההפסקה דקסטר מקלאסטר תפס עוד כדור של סמית'. במחצית השנייה ההתקפה של המארחים נתקעה לחלוטין וטאצ'דאון של פוסוויט וויטאקר צימק למינוס שלוש בלבד. ריאן סוקופ השחיל שער שדה שקבע את תוצאת הסיום, 17 שניות לבאזר ולקליבלנד לא היה נס להציע. סמית מסר ל-225 יארד וצמד, ג'מאל צ'ארלס עם 74 יארד בריצה ו-46 בתפיסה. קמפבל מסר ל-293 יארד וצמד, 123 מהם לג'וש גורדון, 81 לג'ורדן קמרון.

ג'קסונוויל (8:0) - סן פרנסיסקו (2:6) 42:10

המשחק שנערך בוומבלי הלונדוני לא היה כוחות הרבה לפני שריקת הפתיחה והתנהל בדיוק בהתאם לציפיות, כשהניינרס השועטים המשיכו להצליח ודרסו את הקבוצה הגרועה בליגה. סן פרנסיסקו ברחה מהר וברחה רחוק, כשהיא עולה תוך 22 דקות ל-0:28 מצמד טאצ'דאונים בריצה של קולין קפרניק, אחד בתפיסה של ורנון דייויס ועוד אחד קרקעי של פרנק גור, כבר אחרי שלוש דקות. המגמה נמשכה במחצית השנייה ולמרות שהג'אגוארס שמו 10 נקודות ללא מענה, גור שוב מצא את האנדזון ואחריו דן סקוטה הוסיף החזרת פאמבל ל-47 יארד. קפרניק מסר ל-164 יארד בלבד עם טאצ'דאון ורץ ל-54 נוספים וצמד על הקרקע. גור רץ ל-71 יארד וצמד, קנדל האנטר שעט ל-84 יארד. צ'אד הני סיים עם 228 יארד וטאצ'דאון.

פילדלפיה (5:3) - ניו יורק ג'איינטס (6:2) 15:7

משחק קשה לצפייה בעיר האחווה, אבל מה אכפת לענקים, שתוך שישה ימים עלו מאפס ניצחונות לשניים ומי יודע, אולי עוד ייאבקו על הפלייאוף איכשהו. ג'וש בראון היה האיש של הג'איינטס, עם חמישה שערי שדה. מייקל ויק שוב נפצע ונטש, אחרי 31 יארד ואיבוד ומאט בארקלי החליף אותו ללא הצלחה. האיגלס עלו על הלוח 4:19 לסיום עם סנאפ גרוע לפאנט של ניו יורק, עליו השתלט באנדזון נאג'י גודי. איליי מאנינג סיים עם 246 יארד, 86 מהם לויקטור קרוז. בארקלי מסר ל-158 יארד ואיבוד.

ג'ים הארבו מאמן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס עם קולין קפרניק. Matt Dunham, AP
כיף חיים בלונדון. ג'ים הארבו וקפרניק טיילו/AP, Matt Dunham

ניו אינגלנד (2:6) - מיאמי (4:3) 17:27

אחרי ההפסד המתסכל בשבוע שעבר מול הג'טס, ניו אינגלנד נותרה המומה במחצית הראשונה אל מול תצוגת תכלית של הדולפינס. אלא שטום בריידי לא הפסיד בק-טו-בק מול יריבות ל-AFC מזרח מאז 2006 והוא לא התכוון לתת לזה לקרות הפעם. מיאמי הובילה 3:17 במחצית, כשבריידי רושם רק 25 יארד ורואה את ריאן טניהיל מוצא את ברנדון גיבסון (שנפצע וכנראה גמר את העונה עם קרע ברצועה) ואת דניאל תומאס באנדזון. אחרי ההפסקה, רק קבוצה אחת הייתה על המגרש.. בריידי מסר טאצ'דאון לארון דובסון ומיד לאחר מכן הפטריוטס השתלטו על פאמבל וברנדון בולדן ניצל זאת לטאצ'דאון קל נוסף, הפעם בריצה. סטיבן רידלי חדר לאנדזון והשלים ריצת 0:24 גדולה למארחים. בריידי מסר ל-116 יארד בלבד (13 מ-22) וסיפק טאצ'דאון ואיבוד. רידלי רץ ל-79 יארד, רוב גרונקובסקי תפס שני כדורים בלבד ל-27 יארד. ריאן טניהיל מסר ל-192 יארד, צמד טאצ'דאונים, צמד איבודים ופאמבל. למאר מילר רץ ל-89 יארד אצל המפסידים.

ניו אורלינס (1:6) - בפאלו (5:3) 17:35

הסיינטס ממשיכים לחגוג את עונת הקאמבק שלהם ולא התקשו לנצח בסופרדום את הבילס, שמתחילים להתרחק מהבית עם הפסד שלישי בארבעה משחקים. דרו בריס מצא ברבע הראשון את לאנס מור באנדזון ל-15 יארד, אבל בפאלו ענתה עם טאצ'דאון של סטיבי ג'ונסון מידיו של ת'אד לואיס המתאמץ. עד למחצית, תוך פחות מארבע דקות, בריס הפציץ ל-69 יארד לקני סטילס ומצא גם את ג'ימי גרהאם האדיר ל-15 יארד. ברבע השלישי, בריס את גרהאם התחברו שוב ואחרי שבפאלו צימקה מטאצ'דאון בריצה של פרד ג'קסון, סטילס שוב חגג עם תפיסה ל-42 יארד וטאצ'דאון שני במשחק. בריס סיים משחק עצום עם 322 יארד וחמישה טאצ'דאונים, סטילס תפס ל-129 יארד. ת'אד לואיס מסר ל-234 יארד, טאצ'דאון, איבוד וצמד פאמבלים.

דטרויט (3:5) - דאלאס (4:4) 30:31

איזה משחק אדיר בעיר המכוניות! קלווין ג'ונסון רשם את מספר היארדים השני הכי גבוה בתולדות הליגה - 329 יארד באוויר, ב-14 תפיסות, אבל המהלך של המשחק היה של מת'יו סטאפורד. הקוורטרבק, שמסר ל-448 יארד, טאצ'דאון וצמד איבודים, הוביל את הליונס תוך 50 שניות מצד לצד של המגרש אחרי שער שדה של דן ביילי וקינח בגיחה מתוחכמת לאנדזון מיארד בודד, עם 12 שניות על השעון. מה היה לנו קודם לכן? ג'ונסון תפס לטאצ'דאון בפתיחה, אבל דז בריאנט ענה בתפיסה גדולה משלו. הרבע השלישי הסתיים ב-7:13 בלבד לדאלאס, אבל אז החל הטירוף. טרנס וויליאמס תפס ל-60 יארד, ג'ויקי בל צימק בריצה ליארד, בריאנט תפס שוב, הפעם ל-50 יארד, אבל רג'י בוש השאיר את המשחק בחיים עם טאצ'דאון וסידר את הסיום הדרמטי. דאלאס המאוכזבת קיבלה 204 יארד ושלושער מטוני רומו, בריאנט תפס ל-72 יארד, אבל

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Michael Dwyer, AP
משחק נורא שלו, אבל ניצחון. בריידי/AP, Michael Dwyer

סינסינטי (2:6) - ניו יורק ג'טס (4:4) 9:49

מי בכלל זוכר שהסילונים חגגו מול ניו אינגלנד בשבוע שעבר? תבוסה קשה לחבורה של רקס ריאן באוהיו, שם הבנגאלס צברו ניצחון רביעי רצוף ונראים כמו אחת הקבוצות הטובות בליגה העונה. הכל עבד מושלם עבור סינסי, כשאנדי דלטון מוסר לחמישה טאצ'דאונים, ארבעה מהם לידיים של מרווין ג'ונס, שקבע שיא מועדון. אם זה לא מספיק, במחצית השנייה כריס קרוקר (32 יארד) ואדם "פקמן" ג'ונס (60 יארד) החזירו פיק סיקסים של ג'ינו סמית' וסידרו את הפער האסטרונומי. דלטון סגר חמישייה עם 325 יארד, 112 לג'ונס ו-115 לאי ג'יי גרין. סמית' סיים עם 159 יארד וצמד האיבודים, כשהוא מוחלף לקראת הסיום במאט סימס.

אוקלנד (4:3) - פיטסבורג (5:2) 18:21

ממש כמו בשנה שעברה, הריידרס ניצחו בחור השחור את הסטילרס, שחזרו להפסיד אחרי צמד ניצחונות ורגע לפני שהם באמת מאמינים שהעונה שלהם הולכת לאנשהו. טרל פריור פתח בצורה חלומית וכבר בנגיעה הראשונה שלו בכדור הוא רץ ל-95 יארד וטאצ'דאון, בריצה הארוכה בתולדות הליגה עבור קוורטרבק. דארן מקפאדן הוסיף עוד טאצ'דאון ברבע הראשון ועוד אחד בשני ואוקלנד ברחה. עמנואל סנדרס השאיר את פיטסבורג בתמונה עם מסירה שקיבל באנדזון מבן רות'ליסברג. פחות מדקה וחצי לסיום, לבון בל חדר לאנדזון מקרוב וגם ההמרה לשתי נקודות הצליחה עם מהלך מטורף של סנדרס אבל לא יותר מזה. פריור מסר רק ל-87 יארד, אבל רץ ל-106 ואילו מקפאדן הוסיף 73. ביג בן סיים עם 275, טאצ'דאון ושני איבודים. 88 יארד באוויר לסנדרס, 82 לאנטוניו בראון.

מרווין ג'ונס סינסינטי בנגאלס. Tom Uhlman, AP
שיא מועדון. ג'ונס/AP, Tom Uhlman

אריזונה (5:3) - אטלנטה (5:2) 13:27

הקרדינלס נחו שבוע וחצי וחזרו בצורה מצוינת, עם ניצחון קל על הפאלקונס המפורקים, שרואים איך העונה שלהם מתקרבת לסיומה המוקדם מאוד מהצפוי אחרי שהם נפלו למאזן חוץ של 3:0. האורחים עוד עלו ראשונים על הלוח משער שדה של מאט בריאנט, אבל לארי פיצג'רלד, שהפך הערב לשחקן הצעיר בהיסטוריה עם 800 תפיסות, ענה עם טאצ'דאון ואחריו, עוד במחצית הראשונה, אנדרה אלינגטון רץ ל-80 יארד וטאצ'דאון נוסף, תשע שניות אחרי שער שדה שני של בריאנט ומייקל פלויד תפס עוד כדור באנדזון כדי לפתוח פער משמעותי, שהספיק עד לסיום. מאט ריאן, בהופעת אימים, מסר אומנם ל-294 יארד וטאצ'דאון, אך עשה זאת עם 33 מ-59 ולא פחות מארבעה איבודים. הוא היה הרץ המוביל של הפאלקונס, עם 13 יארד בלבד ומצא את הארי דגלאס ל-115 יארד. אצל המנצחים, 172 יארד, צמד ואיבוד לקרסון פאלמר. 154 על הקרקע לאלינגטון.

דנבר (1:7) - וושינגטון (5:2) 21:45

אחרי שבשבוע שעבר הפסיד במשחק המדובר באינדיאנפוליס ליורש ולבחירה מספר 1 בדראפט הקודם, אנדרו לאק, הפעם נתקל פייטון מאנינג בבחירה השנייה באותו דראפט, רוברט גריפין השלישי ושוב, זה לא היה פשוט בכלל. למזלה של דנבר, לרדסקינס אין מספיק יכולות כדי לנצח משחק כזה, למרות שהם נהנו מכמה דקות חלומיות. ווס וולקר פתח את ההבקעות והמשיך בכושר האדיר שלו, אבל 25 שניות למחצית לאונרד הנקרסון קבע שוויון עם תפיסה לשבעה יארד. תוך תשע שניות בלבד ברבע השלישי וושינגטון שמה עוד 14 נקודות. תחילה מאנינג פימבל ומיד לאחר מכן אלפרד מוריס נשא את הכדור מיארד בודד פנימה ובמהלך הבא פייטון מסר פיק סיקס לדיאנג'לו הול, שהחזיר 26 יארד. אלא שדנבר לא נבהלה. מונטי בול צימק עוד ברבע השלישי עם ריצה לאנדזון ובפתיחת הרבע הבא, תוך 31 שניות, פייטון מצא את ג'ואל דריסן ונושון מורנו כדי להשלים מהפך. רוברט גריפין השלישי איבד את הראש והכדור (פעמיים ולקינוח, גם נפצע) ומאנינג עלה לארבעה טאצ'דאונים עם 35 יארד לדמריוס תומאס, כדי לסגור עניין ולפני הסיום היה גם זמן לפיק סיקס של 75 יארד של דומיניק רוג'רס קרומרטי מידיו של המחליף קירק קאזינס, שתוך כמה דקות הספיק לזרוק שני איבודים. בסך הכול, 38 נקודות ללא מענה מצד דנבר ב-23 הדקות האחרונות של המשחק. 354 יארד, ארבעה טאצ'דאונים, שלושה איבודים ופאמבל לפייטון במשחק פרוע, מורנו תפס ל-89 יארד, וולקר ל-81, תומאס ל-75. RG3 סיים עם 132 יארד, טאצ'דאון, צמד איבודים ופאמבל. אלפרד מוריס רץ ל-93 יארד, ג'ורדן ריד תפס ל-90.

ווס וולקר דנבר ברונקוס. Jack Dempsey, AP
משחק מוזר עבר על דנבר. וולקר/AP, Jack Dempsey

מינסוטה (6:1) - גרין ביי (2:5) 44:31

משחק באוקטנים גבוהים בערים התאומות הסתיים בניצחון קל של הפאקרס, כשהתוצאה הצמודה יחסית מטעה - גרין ביי הייתה על כס הנהג לכל אורך ההתמודדות. ארון רוג'רס הסתדר עם חיסרון של תופסים פצועים ומסר ל-285 יארד באחוזי השלמה מצוינים - 24 מ-29, עם שני טאצ'דאונים. ג'ורדי נלסון היה המיין מאן שלו כשקלט את שני הכדורים והוסיף 123 יארד. 94 וטאצ'דאון על הקרקע לאדי לייסי, 145 יארד לכריסטיאן פונדר ששב לפתוח במינסוטה, 60 יארד עם טאצ'דאון לאדריאן פיטרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully