וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל משומר: "תארים? נדבר בהמשך. רוצים חיפה ירוקה"

27.10.2013 / 13:39

מגן מכבי חיפה התייחס לדרבי וליכולת הקבוצתית: "שואלים את עצמנו מה קרה. אולי ההפסד באשדוד גרם לנו לאבד ביטחון"

אייל משומר ומכבי חיפה מוכנים לדרבי החיפאי הערב (ראשון, 20:15, ישיר בספורט 1 ו-HD). המגן אמר היום לאתר הרשמי של הירוקים: "הדרבי הוא אחד המשחקים החשובים, אם לא החשוב ביותר. גם לקבוצה גם לעיר וגם לאוהדים. למדתי שלדרבי צריך לבוא ברמת מוכנות הגבוהה ביותר ובמטרה לנצח. כולם מבינים את החשיבות של המשחק. בלי קשר, אנחנו רוצים להמשיך לנצח וליצור מומנטום חיובי בליגה".

משומר, שאמור לפתוח בהגנה יחד עם דקל קינן, אנדריי פיליאבסקי וטאלב טואטחה, התייחס גם לדרבי שזכור לו יותר מכל. "בעונת 2009/10 ניצחנו את הפועל 1:0 משער של אייל גולסה, לאחר בישול שלי. אני זוכר דרבי חם עם הרבה קהל. בדיוק סיימנו את קמפיין הצ'מפיונס והצגנו את הכדורגל הכי טוב בארץ, זה היה דרבי ראשון אחרי ארבע שנים. בישלתי את שער הניצחון והשמחה הייתה גדולה מאוד. היינו מאושרים שחיפה נשארה ירוקה ושגרמנו לקהל שלנו ללכת גאה הביתה. אני מקווה להרגיש את הקהל במשחק, כמו שהוא יודע לדחוף אותנו. נבוא במטרה לנצח ולהשאיר את חיפה ירוקה".

אייל משומר שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"רוצים חיפה ירוקה". משומר/קובי אליהו

המגן התייחס גם לחוסר היציבות בליגה. "אנחנו שואלים את עצמנו מה קרה. בסך הכול הפתיחה שלנו באירופה הייתה טובה, הכול עבד כמו שצריך, שיחקנו טוב, עד למשחק נגד אשדוד. אז הפסדנו לראשונה. יכול להיות שההפסד הזה גרם לאיבוד ביטחון, אני שמח שחזרנו למסלול הניצחונות בליגה והכי חשוב להמשיך בו. מה המטרות העונה? באירופה, אנחנו מאוד רוצים לעלות שלב ומקווה שכך יקרה. במכבי חיפה שואפים בכל שנה לכל התארים, אך כרגע אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים לצבור כמה שיותר נקודות. בעוד שלושה ארבעה חודשיים יהיה חכם יותר לדבר על תארים, כעת אנחנו רק בתחילת הדרך".

"מערכת היחסים בקבוצה היא מערכת של שוויון, אין את הקטע של צעירים וותיקים, כולם אותו דבר, כולם חברים. בתור שחקן ותיק אני נותן ומקבל ביקורות משאר השחקנים. הכל ברוח טובה ומתוך מטרה לשפר את המשחק הקבוצתי וההבנה ולתת דחיפה לשחקנים. אני מנסה לייעץ ולתרום מניסיוני ככל הניתן", התייחס המגן לאווירה בחדר ההלבשה. "הקבוצה מאוד מגובשת. אנחנו חברים טובים ואווירה טובה למרות התוצאות הלא חיוביות. הצוות המקצועי משרה ביטחון ורוגע וגם רגעים הפחות טובים, הרגשנו שיש יד מכוונת וחזקה ששומרת עלינו ומשאירה אותנו באזור הנכון".

המאמן אריק בנאדו אמור לפרסם את ההרכב בשעות הקרובות, לאחר שיערוך אסיפה נוספת לקראת המשחק. מלבד דקל קינן, גם יניב קטן יחזור להרכב ואילו גוסטבו בוקולי אמור לחזור לספסל. גם דינו אנדלובו יודח מה-11.

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. ברני ארדוב
עדיין לא חושף את ההרכב. בנאדו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully