וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: סנט לואיס עלתה ליתרון 1:2

27.10.2013 / 7:20

הקרדינלס השלימו מהפך בסדרה בזכות 4:5 ביתי ודרמטי ביותר. אלן קרייג ניצל טעות של הגנת בוסטון והכריע באינינג התשיעי

סנט לואיס - בוסטון 4:5 (1:2 לקרדינלס בסדרה)

זה מתקרב, סנט לואיס: הקרדינלס עשו הלילה (בין שבת לראשון) צעד נוסף בדרך לאליפות שלישית בשבע שנים, עם ניצחון דרמטי על הרד סוקס, שהשלים עבורם מהפך בוורלד סירייס.

אלן קרייג היה הגיבור של הציפורים האדומות, כשנכנס לחבוט כפינץ' היטר ורשם דאבל מידיו של קוג'י אוהרה, תוך שהוא מזיז את יאדייר מולינה לבסיס השלישי. מיד לאחר מכן, הגיע המהלך המכריע. ג'ון ג'יי חבט, דסטין פדרויה התעופף והצליח לשרוף את מולינה בבסיס הבית, בוסטון ניסתה להאריך את המהלך ולתפוס גם את קרייג, אבל הזריקה של התופס ג'רוד סלטלמאקיה ברחה לוויל מידלברוקס והוא שלח שתי רגליים לאוויר והפריע לקרייג להמשיך לרוץ. השופט פסק עבירת אינטרפירנס, שאיפשרה לקרייג להגיע למעשה לבסיס הבית ולהכריע את ההתמודדות. הרד סוקס, ממש כמו במשחק השני בסדרה, עם טעות קריטית במסירה מבסיס הבית לבסיס השלישי והקרדינלס מנצלים את ההזדמנות לניצחון חשוב.

שחקן בוסטון רד סוקס וויל מידלברוקס מכשיל את אלן קרייג שחקן סנט לואיס קרדינלס. David J. Phillip, AP
הרגע המכריע במשחק. מידלברוקס מכשיל את קרייג/AP, David J. Phillip

זה התחיל טוב עבור סנט לואיס, כשמאט הולידיי ויאדייר מולינה, עם צמד סינגלים, הגיעו לג'ייק פיבי כבר באינינג הראשון וקבעו 0:2. בוסטון צימקה באינינג החמישי והשוותה מסינגל של דניאל נאבה בשישי. המארחים שוב פתחו פער של שתי ריצות אחרי דאבל של הולידיי בשביעי, אבל הדרמה נמשכה עם שוויון נוסף של האורחים באינינג הבא, כשהם נעזרים בסינגל של קסנדר בוגארטס הצעיר והמצוין. כאמור, בסיום זה לא עזר להם. פיבי הסתפק בארבעה אינינגים ומאמן בוסטון החליט שלא להשתמש בשום שלב במייק נאפולי, שסופסל עבור דייויד אורטיז בבסיס הראשון בשל חוקי ה-NL. ג'ו קלי שיחק חמישה ושליש וסיים עם שש הכשות בסנט לואיס, טרבור רוזנטל שבר שמירה, אבל גם רשם את הניצחון.

המשחק הבא ייערך בלילה בין ראשון לשני, (2:15, FOX, ספורט 5 ו-HD) ויתמודדו בו לאנס לין המארח וקליי בוכהולץ האורח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully