וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: וובה בראון ייעדר 10-14 ימים

27.10.2013 / 16:45

הקשר סובב את קרסולו וסובל מקרעים קטנים. אחמד סבע מאוכזב ממעמדו. שחקן בקבוצה: "אנחנו חייבים לייצר המשכיות"

one

קשרה של עירוני קרית שמונה וובה בראון, שסובב את הקרסול בצורה חמורה במהלך ה-0:0 המאכזב של הקבוצה אתמול (שבת) מול מכבי פתח תקוה, עבר בדיקה ממנה עולה שהוא סובל מקרעים קטנים בקרסול. בראון יחמיץ את המשחק הבא של הקבוצה והוא בספק לזה שאחריו. על פי הצוות הרפואי, זמן ההחלמה של הקשר ינוע בין עשרה ימים לשבועייים.

וובה בראון שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מקווים שהפציעה אינה חמורה כפי שנדמה. בראון/אדריאן הרבשטיין

מלבד הפציעה של בראון בקרית שמונה היו מאוד מאוכזבים מהתיקו עם פתח תקווה ומהיכולת של הקבוצה במשחק. "אנחנו חייבים להתחיל לייצר רצף והמשכיות", אמר שחקן בקבוצה. "נגד באר שבע היינו מצויינים ונגד פתח תקוה חזרנו ליכולת חלשה. יש פה אחלה שחקנים אבל צריך שנתחבר ונהפוך ליחידה אחת לאורך זמן".

דושאן מאטוביץ' אמר אחרי המשחק: "אנחנו לא מצליחים לייצר רצף ניצחונות וחבל. ידענו שיהיה קשה מול פתח תקו,ה ההגנה שלהם הלכה והשתפרה ככל שהמשחק התקדם ובסוף הם יכלו לעקוץ. היינו צריכים לנצל את ההזדמנויות שהיו לנו בהתחלה. משטח הדשא לא היה טוב ואי אפשר היה להניע את הכדור במהירות. זו רק תחילת העונה אני בטוח שנתייצב ונתחיל לרוץ קדימה".

מי שמאוכזב ממעמדו במועדון הוא אחמד סבע. החלוץ שהגיע ממכבי נתניה לא קיבל גם אתמול דקות משחק. עם זאת בקבוצה מאמינים שגם סבע וגם יתר השחקנים עוד יקבלו דקות רבות ויתרמו לקבוצה. גם המאמן ברק בכר דיבר על סבע בסיום המשחק אתמול ואמר: "גם הזמן שלו יגיע". בהנהלת הקבוצה התאכזבו גם מכמות הקהל שהגיעה למשחק כשבקרית שמונה היו רוצים לראות אלפי צופים מגיעים לדחוף את הקבוצה בשל העובדה שהמשחק התקיים במוצאי שבת.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
אחמד סבע עירוני קרית שמונה (גם בגודל פוסטר). אדריאן הרבשטיין
לא אוהב את המצב שלו בקבוצה. סבע/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully