וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין בית"ר ירושלים לעכו יחל ב-20:50

מביך: האוטובוס של ירושלים נתקע בנתניה, האוטובוס החלופי הגיע באיחור והמשחק נדחה ב-50 דקות (ש', 20:50, ספ' 2)

אירוע מביך בליגת העל: בית"ר ירושלים עשתה את דרכה אל עבר עכו למשחק מול הקבוצה המקומית שהיה אמור להתחיל בשעה 20:00. אלא שכשהאוטובוס של המועדון עבר בנתניה הוא נתקע, והאוטובוס החלופי שנשלח בכדי לאסוף את השחקנים הגיע באיחור, ולפיכך הוחלט לדחות את שעת המשחק ל-20:50, בתקווה שעד אז תצליח בית"ר להגיע בשלום אל העיר הצפונית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 14. 3:7 לבית"ר, עוד ארבע תוצאות תיקו.

* כשעכו מארחת: 2:2, ועוד שתי תוצאות תיקו.

* ניצחון הבית האחרון של עכו על בית"ר היה בכלל באיצטדיון גרין, 0:3 בדצמבר 2011.

* אם בית"ר תבקיע, היא תחתום את שמה על השער ה-50 שכובשות הקבוצות האורחות באיצטדיון בעכו.

* והצהוב הראשון שתספוג בית"ר ירושלים יהיה הצהוב ה-100 ששולף רועי ריינשרייבר לקבוצות החוץ. ואגב, אם בית"ר תקבל פנדל מריינשרייבר, שלא תמהר לשמוח: שני הפנדלים שפסק לזכות קבוצות חוץ – הוחמצו.

לאתר דריבליסט

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. יוסי ציפקיס
כבר הפסידו לעכו שלוש פעמים בעבר. שחקני בית"ר/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות

הפועל עכו:


בהפועל עכו יש התרגשות רבה לקראת המשחק הביתי הקרוב, כאשר אצטדיון טוטו יהיה מלא. בעכו, שהשיגה שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, מבינים שניצחון נוסף יעלה אותם לחלק העליון בטבלה, וזה בדיוק המסר שניסה להחדיר יובל נעים בשחקנים שלו: "אני מאוד מרוצה מאיך ששיחקנו במשחקים האחרונים, וזו ההזדמנות שלנו לעשות קפיצה נוספת". נעים הזהיר את שחקניו בעיקר מאופיר קריאף, אבל הדגיש כי "בית"ר איטית בהגנה ואנחנו יכולים לנצל את זה כדי להבקיע. הם לא כאלה מפחידים כמו שאתם חושבים".

יובל שבתאי חזר היום להתאמן אחרי שהושעה מהאימונים האחרונים, אבל לא ייכלל בסגל והוא יעמוד לדין משמעתי במהלך השבוע הבא. ז'וליאנו ספדאסיו סיים עונש הרחקה של שני משחקים, אבל נעים בשלב הזה יעדיף להשאירו על הספסל כדי לתת את הקרדיט להרכב שפתח בשבוע שעבר נגד הפועל רעננה. המשמעות היא שאליאור סיידר ימשיך כחלוץ בודד כשמאחוריו יפתחו גיא דיין, ננאד מרינקוביץ' וסטיבן כהן.

ברניסלב יובאנוביץ' ומירקו אורמוש ימשיכו בקישור האחורי. בעכו ביקשו השבוע מגיא דיין להימנע מהאקט של הוצאת הכיפה לאחר כיבוש השער כדי למנוע ספיגת כרטיסים צהובים מיותרים, והקשר הבהיר שהוא יכבד את ההחלטה.

בית"ר ירושלים:

בבית"ר מנסים לעסוק בכדורגל, וניצחון על עכו ישכיח, אולי לרגע, את ההתעסקות ברימון שהונח מתחת רכבו של אלי טביב. אתמול הגיעה הקבוצה לבית מלון בנתניה שם ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק. כ-4,000 אוהדים צפויים ללוות את בית"ר לעכו ומתכוננים לתלות שלטי תמיכה בטביב בעקבות אירועי הרימון. בעכו חוששים כי חלק מאוהדי בית"ר עשויים להישאר בחוץ ללא כרטיס.

באימון המסכם לא הצליח להשתתף הקשר הניגרי אייס קרים שסובל ממתיחה, ולא יהיה בסגל למשחק. ברק משה, שגם סבל אמש ממתיחה, התאמן כרגיל ויפתח בקישור לצד אופיר קריאף. בהתקפה יעלו רועי זיקרי ואיציק כהן, כשמאחוריהם שניים מבין השלושה: עומר אצילי, סינטאיהו סלליך ובריאן ז'ונס.

שחקן הפועל עכו, גיא דיין. ברני ארדוב
לא רוצה להסתכן יותר בצהובים. דיין/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל עכו: מירקו אורמוש

מירקו אורמוש הגיע לפני מספר שבועות לעכו אחרי שכבר היה חתום בבני סכנין, ובשבוע שעבר הוא הוכיח לכולם מדוע יובל נעים התעקש עליו. הקשר עשה עבודה מצוינת כשתופקד בקישור האחורי ונראה שאם הוא ימשיך ביכולת הזו, יהיה קשה מאוד להזיז אותו מההרכב ובקיץ הבא הוא כבר יהפוך לשחקן מבוקש.

בית"ר ירושלים: אופיר קריאף

מאז המשחק נגד מכבי פתח תקוה במחזור השני הקשר אינו נראה אותו דבר. בית"ר צריכה את קריאף בכושר טוב כדי לייצר סדרת ניצחונות ולשמור על יציבות ומחר הוא יצטרך להיות דומיננטי מאוד בקישור האחורי.

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף. ברני ארדוב
צריך לחזור לעצמו. קריאף/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, ברניסלב יובאנוביץ', מירקו אורמוש, סטיבן כהן, גיא דיין, ננאד מרינקוביץ', אליאור סיידר.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, לנדרי מולמו, ברק משה, אופיר קריאף, עומר אצילי (סינטאיהו סלליך), בריאן ז'ונס, איציק כהן, רועי זיקרי.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully