וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - הפועל תל אביב: ישראל זגורי חוזר להרכב?

החלוץ שלא הרבה לשחק עשוי לקבל קרדיט במקום סאשה (ש', 19:00, ספ' 1). סיימון: "סיפור הרימון של טביב הוא קומבינה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 6. 1:3 להפועל תל אביב, 2 תוצאות תיקו.

* כשרמת השרון מארחת: 1:1, ועוד תיקו.

* הניצחון היחיד של רמת השרון הושג במחזור הרביעי של העונה שעברה.

* הפועל תל אביב כבשה ארבעה שערים בשלושה משחקי חוץ העונה. נחמד, אבל אפשר להסתכל על זה גם אחרת: הפועל תל אביב לא כבשה בחמש מתוך שש המחציות ששיחקה בחוץ העונה.

* רצף ההפסדים המחפיר של רמת השרון (6 העונה, 7 כולל העונה שעברה) עדיין לא מהווה שיא ישראלי, אבל עוד הפסד והקבוצה ממורשה תשווה את השיא השלילי שלה: 7 (מהעונה שעברה).

לאתר דריבליסט

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
מאזן לא מחמיא. שאבו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל ניר רמת השרון:

ברמת השרון יעלו מחר נגד הפועל תל אביב במטרה אחת ברורה והיא לקטוע את רצף של שישה הפסדים מתחילת העונה. בקבוצה שאבו ביטחון מהעובדה שעמדו בכבוד מול מכבי תל אביב ברמת גן ומאמינים שזה המשחק שיכול להחזיר אותם לליגה כבר מחר.

יחד עם זאת, בצוות המקצועי ישנה הערכה גדולה להפועל תל אביב ולשחקנים נאמר כי "מי שראה את המשחק נגד בית"ר ירושלים הבין כמה הם חזקים ומסוכנים ומשלמים נגדם על כל טעות". המאמן חיים שאבו לא תירגל הרכב באימון המסכם אך נראה כי יעלה בהרכב דומה לזה ששיחק נגד מכבי תל אביב.

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב תנסה מחר לצאת מההלם שהיא נמצאת בו מאז ההפסד בטדי ביום שני האחרון מול סוגרת הטבלה, עירוני רמת השרון. מצב הרוח אצל האדומים לא ממש בשיאו והם יודעים ששום דבר פרט לניצחון לא יתקבל מחר בהבנה. אתמול באסיפת הקבוצה העביר המאמן רן בן שמעון ביקורת על שחקניו כשאמר: "לא נמאס לכם לצאת עם המחמאות ולא עם הנקודות?". היום בחר המאמן לא לערוך אסיפה כלל ואף האימון עצמו היה קליל ולא תורגל בו הרכב.

בכל מקרה, נראה שבן שמעון יערוך שינוי אחד בהרכב לראשונה אחרי מספר משחקים. ישראל זגורי שלא קיבל כמעט דקות לאחרונה ישוב להרכב על חשבונו של לוקאס סאשה הברזילאי. המשמעות היא שהפועל תשחק עם שני קשרים באמצע כשגילי ורמוט וזגורי ינסו להביא הכרעה לאדומים דרך האגפים. "אנחנו חייבים את הניצחון הזה", אמר אחד השחקנים היום. "רן צודק, את אף אחד זה לא מעניין אם אנחנו נראים טוב ולא מביאים נקודות".

הפועל תגיע מחר לרמת השרון כשלראשונה כל סגל הקבוצה בריא ויעמוד לרשותו של בן שמעון. באסרט עבדורחימי ושמעון הרוש כשירים כשירים למשחק, אך נראה ששניהם לא אמורים להיות בסגל למשחק מחר.

מעבר לכך, בהפועל תל אביב התייחסו לראשונה היום לטענות שמגיעות מכיוון בית"ר ירושלים ובעליו אלי טביב על כביכול הנחת הרימון על ידי אוהדי הפועל: "זו פשוט בדיחה גרועה", אמר סיימון כץ אחד מהבעלים של הפועל וחבר הדירקטוריון: "טביב לא מעניין אף אחד כאן ולראיה לא היה שיר אחד כנגדו בטדי ואנחנו שמחים מאוד שהוא כבר לא נמצא כאן. כל אשמה שאוהדי בית"ר או מנהליה מנסים להפנות לכיוון האוהדים שלנו היא הזויה וחסרת אחריות. אני מאמין שבסוף יתברר שכל סיפור הרימון הוא קומבינה והמבין יבין".

גם עמותת האוהדים הוציאה תגובה רשמית לדברים: "הרמיזות הבזויות של גורמים שונים בהנהלת בית"ר כי אוהדי הפועל תל אביב אחראיים למעשה הם שערורייתיות ומביכות. מהיום שטביב עזב את הפועל תל אביב, אין לנו איתו דבר. המחאה כנגדו בנוגע לניהול המועדון הייתה חוקית לחלוטין לאורך כל הדרך. אנו מציעים להנהלת בית"ר להתרכז בקו ההגנה של אדון טביב, עבריין מורשע כזכור, לקראת יום שלישי בו יועמד לדין על שיבוש חקירה, השמדת ראיות וגרימת חבלה חמורה לקטין. המקרה הוא מזעזע וכל מי שמייחס אותו לעולם הספורט חוטא לחומרתו. אנו מייחלים ובטוחים שמשטרת ישראל תבצע את עבודתה ותתפוס את האחראיים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל תל אביב, ישראל זגורי. אדריאן הרבשטיין
קרדיט נוסף. זגורי/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן

בדיוק כמו במשחק נגד מכבי תל אביב, השליטה במגרש תהיה של האדומים וניצן יצטרך להפגין יכולת דומה לזאת שהפגין אריאל הרוש נגד האדומים על מנת שקבוצתו תצא עם משהו מהמשחק הזה.

הפועל תל אביב: עומר דמארי

הפועל תלויה מאוד בחלוצים שלה וכשאיתי שכטר לא נמצא בכושר, האדומים זקוקים לדמארי בכושר שיא. אחרי הצמד מול הפועל חיפה דמארי נרדם בשמירה כמו שאר הקבוצה ומחר הפועל תצטרך אותו בשיאו, אחרת הלחץ בוולפסון יגיע לשיאים חדשים.

איתמר ניצן שוער הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
בלי משחק טוב שלו, לרמת השרון אין סיכוי. ניצן/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, ידרנקו בוגיצ'ביץ', מאיר גבאי, מנחם סאן, עשהאל בן שבת, גל בראל, בן רייכרט, אלכסנדר דיוקוביץ',אפרים טאקה, אמיר האדזיץ'.

הפועל תל אביב: בוריס קליימן, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורחן קולין, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', רועי גורדנה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, עומר דמארי, איתי שכטר.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully