וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חושבים חיובי

25.10.2013 / 10:00

קרוליינה וקאם ניוטון חגגו עם 13:31 בחוץ על טמפה ביי ועלו למאזן חיובי לראשונה מזה חמש שנים. הבאקנירס ללא ניצחון

טמפה ביי (7:0) - קרוליינה (3:4) 31:13

המחזור השמיני של העונה יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך עם משחק בפלורידה, שם הבאקנירס האומללים המשיכו את העונה המסויטת שלהם ונותרו ללא ניצחון בעוד קרוליינה, לראשונה מזה חמש שנים, עלתה למאזן חיובי. היא עשתה זאת בזכות הניצחון הרביעי שלה בחמשת המשחקים האחרונים, אחרי פתיחה של 2:0 וההתקפה, שבכל אותם ארבעה ניצחונות, כולל זה של הלילה, שמה לפחות 30 נקודות על הלוח, נראית מצוין.

כבר מדרייב הפתיחה הפנת'רס הבהירו שהם באו לדרוס ואחרי 15 מהלכים קאם ניוטון מצא את גרג אולסון ליארד אחד וטאצ'דאון. בפתיחת הרבע השני הבריחה נמשכה עם גיחה מוצלחת לאנדזון של 12 יארד מצד דיאנג'לו וויליאמס. עד להפסקה, טמפה ביי הצליחה להשיג רק שער שדה, שני במשחק, מצד ריאן לינדל. למרות זאת, היא ירדה בפיגור סביר, 14:6.

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. Al Messerschmidt, GettyImages
בכושר הטוב בקריירה. ניוטון/GettyImages, Al Messerschmidt

אלא שהפיגור הזה הפך לענק והמשחק נגמר מהר מאוד. באמצע הרבע השלישי ניוטון רץ לשישה יארד וטאצ'דאון ובפתיחת הרבע האחרון הוא סיפק טאצ'דאון אווירי שני, הפעם שלוש יארד לידיים של מייק טולברט הקשוח. עמוק בגארבג' טיים, פחות משלוש דקות לסיום, מייק גלנון מצא את טים רייט לעשרה יארד וטאצ'דאון, כדי לצמק, מה שכלל לא ניחם את אוהדי טמפה ביי, ששרקו בוז לשחקנים לכל אורך ההתמודדות. אגב, תחנת רדיו בעיר קנתה שלט פרסומת אמש וכתבה עליו "לפטר את גרג שיאנו". אולי היא בדרך הנכונה.

מספרים: ניוטון, שנמצא בכושר הטוב בקריירה שלו, סיים עם 23 מ-32, 221 יארד, צמד ואפס איבודים. התופס המצטיין שלו היה טד גין ג'וניור, שבונה את עצמו מחדש בקרוליינה וסגר 80 יארד. ניוטון גם הוביל את משחק הקרקע עם 50 יארד. גלנון מסר ל-275, כשהוא נאלץ להוציא מהיד 51 כדורים (הוא מחזיק בשיא כל הזמנים בניסיונות מסירה לשחקן בארבעת משחקיו הראשונים בליגה) ומדייק ב-30. הוא סיים עם טאצ'דאון וללא איבוד. וינסנט ג'קסון תפס ל-79 יארד, אבל רק חמישה מתוך 13 הכדורים שיועדו אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully