וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: סנט לואיס השוותה ל-1:1

25.10.2013 / 10:02

הציפורים האדומות לקחו את יתרון הביתיות בסדרה בזכות ניצחון 2:4 בפנווי פארק. מייקל וואקה שוב בלט, הומראן של דייויד אורטיז לא הספיק לרד סוקס

בוסטון - סנט לואיס 4:2 (1:1 בסדרה)

המשחק הראשון בוורלד סירייס ממש לא התנהל על פי התוכניות של סנט לואיס, שחטפה שמונה ריצות והובסה בפנווי פארק. לכן, הלילה (בין חמישי לשישי), הציפורים האדומות עשו פעם נוספת את מה שעבד להם טוב כל כך בשלבים מוקדמים יותר של הפלייאוף הזה ופנו למייקל וואקה. הוא בתמורה, הוביל אותם לניצחון חוץ, שהעביר את יתרון הביתיות אליהם.

מייקל וואקה סנט לואיס קרדינלס. Rob Carr, GettyImages
הילד ממשיך לנצח. וואקה/GettyImages, Rob Carr

וואקה סיפק שישה אינינגים איכותיים אותם סיים עם שש הכשות, כשהוא זוכה בניצחון. זה קרה למרות שבאינינג השישי הוא הירשה הומראן בן שתי ריצות לדייויד אורטיז הרותח. בצד המפסיד היה ג'ון לאקי, שסיים משחק סביר מאוד עם שישה ושליש ושישה סטרייקאאוטים בעצמו, אבל נשאר על הגבעה קצת יותר מדי כנראה ובאינינג השביעי נקלע למצב בעייתי, שהסתיים בכך שקרייג ברסלואו החליף אותו, אבל לא הצליח למנוע חבטת הקרבה של מאט קרפנטר, שהפכה לאחר מכן לשתי ריצות וקבעה מהפך בשל טעות של המגיש המחליף. מיד לאחר מכן, סינגל של קרלוס בלטראן קבע את תוצאת המשחק. את היתרון הראשון של סנט לואיס במשחק קבע יאיידר מולינה, שהכניס את מאט הולידיי באינינג הרביעי. טרבור רוזנטל סיפק שמירה כבירה עם שלוש הכשות בזו אחר זו.

הסדרה תתחדש במיזורי בלילה שבין שבת לראשון (3:07). ג'ו קלי יפתח עבור הקרדינלס, ג'ייק פיבי בבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully