וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי פתח תקוה: מרעי מושעה, גלבאן מורחק

מכת היעדרויות לסיני במשחק מול הצפוניים (ש', 19:00), שעשוי לקבוע את גורלו. תמיר כחלון בספק אצל המארחים, בדש יפתח?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 10. 3:3 בניצחונות, עוד 4 תיקו.

* כשקרית שמונה מארחת: 3 תיקו, 2 ניצחונות לקרית שמונה ואחד למכבי פתח תקוה - זה היה הניצחון שהוריד את קרית שמונה לליגה הלאומית במחזור האחרון של 2008/09.

* מאז אותו ניצחון המלאבסים לא גברו על קרית שמונה – היו שלוש תוצאות תיקו ועוד ניצחון לצפוניים (זה גם היה המשחק היחיד של משה סיני נגד קרית שמונה).

* בפעם הקודמת שקרית שמונה הגיעה למשחק בית אחרי ניצחון בבאר שבע, היא לא ניצחה (1:1 עם מכבי פתח תקוה ב-2011/12).

* קרית שמונה אוהבת את חודש אוקטובר. יש לה כרגע 57.4 אחוזי הצלחה בו, לעומת 40 אחוזי הצלחה בלבד שיש למכבי פתח תקוה.

לאתר דריבליסט

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מכבי פתח תקוה הורידה אותו ליגה ב-2009. ברק בכר/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

אחרי הניצחון המרשים בחוץ על הפועל באר שבע, בקרית שמונה ינסו להיכנס לסוג של מומנטום חיובי כשיארחו את הקבוצה המקרטעת ממלאבס. קשרה של הקבוצה תמיר כחלון, הרגיש כאבים במפשעה והוא בספק למשחק מחר הזה. כחלון התלונן על מיחושים ורק מחר יתברר אם הוא יוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר או שיהיה מחוץ לסגל.

בכר מיעט לדבר עם השחקנים אך ביקש מהם לתת ולהשקיע יותר במשחק עצמו. בקרית שמונה מייחסים למשחק חשיבות גדולה שכן ניצחון שני ברציפות יעמיד אותם במצב טוב ובצמרת הליגה ?הניצחון על באר שבע היה חשוב מאוד אבל חייבת להיות לו המשכיות? אמר שחקן בקבוצה, "ניצחון על פתח תקווה ואנחנו נדבר חזק בצמרת? בכר עדיין לא החליט סופית לגבי ההרכב כשברק בדש עשוי לחזור להרכב.

מכבי פתח תקוה:

דווקא במשחק שעשוי לקבוע את גורלו, המאמן משה סיני יחסר במשחק החשוב מספר שחקני מפתח. ראשית, הקשר פדרו גלבאן מורחק ולא יכול לשחק. השחקן השני הוא החלוץ ויקטור מרעי, שהמאמן החליט להשעות עד יום ראשון בטענה שלא קיבל הוראות טקטיות לפני כניסתו למגרש מול מכבי חיפה, ובגלל העימות עם עומר גולן. השחקן השלישי הוא מרואן קבהא. הקשר סובל מכאבים בשרירי הבטן התחתונה ויצטרך לנוח מספר ימים לפני שיחזור לפעילות מלאה.

גם בין הקורות יש לסיני בעיה: השוער ניל אברבנל סובל מפגיעה בקרסול ולפיכך שוער המשנה, צחי גיגי, עשוי להחליפו. ואם זה לא מספיק, באימון אתמול נפצעו גם המגן השמאלי נאור פסר (שריר הירך האחורי) וניצן דמארי (גב תפוס) וגם חגי גולדנברג אינו כשיר במאה אחוז. המאמן תרגל את דור אלו כמגן ימני, את שמוליק מלול באגף השמאלי, וברגע האחרון יחליט האם לשנות את עמדת המגנים. גם החלוץ עומר גולן לא כשיר במאה אחוז ויפתח על הספסל.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפסד במשחק הזה עשוי להוביל לזעזוע בעמדת המאמן. משה סיני יודע שהפסד במשחק הזה יגרור אותו כנראה שוב אל מתחת לקו האדום, וזאת במידה שבני יהודה לא תפסיד בביתה להפועל רעננה. על פי האימון אתמול, ישנה התלבטות בין דיא סבע ויוסי אופיר. עמנואל אוגודה אמור לפתוח בכנף, כשגם דני פרדה נמצא בתמונת ההרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
צחי גיגי שוער הפועל אשקלון. אורי לנץ
יקבל הזדמנות. צחי גיגי/אורי לנץ

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: דיא סבע

מאז שעזב את הנוער של בית"ר טוברוק, דיא סבע לא היה שחקן של מספרים. הוא הצליח לייצר דומיננטיות בהרכבים של הקבוצות שבהן שיחק, הוא מחזיק הרבה בכדור, לא מפסיק לעשות תנועה במגרש ובכל זאת, המספרים שלו עדיין נמוכים. סיני הפך את סבע של העונה לשחקן שצריך לחשוש למעמדו, מחליף קבוע או מוחלף קבוע. הבעיה העיקרית, מספרים בהפועל באר שבע בה שיחק בתחילת העונה שעברה – הוא לא עושה מספיק הגנה. האם מכבי פתח תקוה תצליח לאזן אותו?

עירוני קרית שמונה: דויד מנגה

הקשר ההתקפי עד כה מוכיח את עצמו והוא אחד השחקנים הבולטים בקרית שמונה. מחר מול הגנה חלשה של המלאבסים מנגה יצטרך להפגין מהיצירתיות שלו ולהוביל את קבוצתו לניצחון חשוב.

הרכבים משוערים

קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, דין מימוני, דושאן מאטוביץ', וובה בראון, אדריאן רוצ'ט ,מינדאוגאס פאנקה, דויד מנגה, תמיר כחלון (אופיר מזרחי), ברק בדש.

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, דור אלו (חגי גולדנברג), איבן הרצג, בויאן ג'וקיץ' (ניצן דמארי), שמוליק מלול, זיטו, גידי קניוק, דני פרדה, דיא סבע (יוסי אופיר), עמנואל אוגודה, רועי דיין.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully