וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: אסולין נפגש עם ללוז ולא יושעה

24.10.2013 / 12:48

החלוץ הבהיר לבעלים: "אין לי כל כוונה להשתתף בתכנית טלוויזיה. רוצה לעזור לקבוצה לעלות". צפריר: "הוא יחזור היום"

בפגישה שהתקיימה היום (חמישי) בין בעלי הפועל פתח תקוה אבי ללוז לחלוץ ליאור אסולין, הוחלט על חזרתו של החלוץ לסגל, זאת לאחר שאתמול כבר הוחלט להשעותו. במהלך הפגישה שעסקה בהשעייה, שנבעה מרצונו של החלוץ להשתתף בתכנית "המירוץ למיליון", הבהיר החלוץ כי בניגוד לשמועות כלל אין בכוונתו להשתתף בתכנית.

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
"כתבו משהו שהיה לא נכון". ליאור אסולין/ניב אהרונסון

"כתבו משהו שהיה לא נכון. לא הייתה לי כוונה לנסוע ואני כאן כדי לעזור לקבוצה לעלות ליגה", אמר החלוץ לללוז. מנכ"ל הפועל פתח תקוה אפי צפריר מסר בתגובה: "לאחר השיחה בה אבי הבהיר לליאור את עמדתו ולאחר שליאור עידכן לגביי כוונותיו הוחלט להחזיר את ליאור לסגל הקבוצה כבר היום".

כזכור, רק אתמול הודיעה הפועל פתח תקוה כי החלוץ הושעה, זאת לאחר שסירב לענות לשאלת המאמן ניסן יחזקאל, האם הוא אכן מתכוון להתמודד בתכנית. במועדון טענו היום: "הסתבר שהוא כלל לא מעוניין להשתתף בתכנית כזאת. ליאור שחקן מצוין והוא יתרום רבות להפועל פתח תקוה".

אחרי שבעה מחזורים, פתח תקוה מפגרת בארבע נקודות אחר המוליכה מכבי נתניה. ביום שישי היא גברה 2:1 על הפועל עפולה וביססה עוד יותר את מעמדה בצמרת. ביום שני היא תארח את מכבי יבנה, שמגיעה לאחר ניצחון ביתי על מכבי אחי נצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully