וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מרעי התנצל בפני גולן, יחזור רק בראשון

24.10.2013 / 10:33

החלוץ שהושעה לאחר העימות והעובדה שדילג על הסבר טקטי זומן לשיחה נוספת עם סיני. גולן ישוב להרכב, גם סבע יפתח?

one

חלוץ מכבי פתח תקוה ויקטור מרעי התנצל בפני החלוץ עומר גולן על התקרית ביניהם במהלך האימון שהובילה להשעייתו עד תחילת השבוע מכל פעילות בקבוצה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, מרעי הושעה מכל פעילות בקבוצה עד יום ראשון ולא מורשה לקחת חלק באימונים, כך שבכל מקרה הוא לא ייכלל בסגל למשחק בקרית שמונה. במכבי פתח תקוה מודעים לעובדה שהשחקן התנצל, אבל כבר עתה ברור כי הסיבה העיקרית שבגללה הושעה הייתה העובדה שדילג על שלב ההסבר הטקטי של משה סיני לפני שנכנס כמחליף מול מכבי חיפה. המנכ"ל איציק לוזון הגיב: "ויקטור הושעה בעקבות העובדה שהפגין חוסר רצינות. עד יום ראשון הוא לא יתאמן איתנו, ואז הוא יגיע לשיחה נוספת עם המאמן ויחזור לאימונים".

ויקטור מרעי שחקן מכבי פתח תקוה לפני ברנקו איליץ' שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מסתבך. ויקטור מרעי/ברני ארדוב

מלבד מרעי, גם פדרו גלבאן ייעדר מהמשחק בקרית שמונה, בעוד שעומר גולן, שיפתח בהרכב, ואלרואי כהן צפויים לחזור מפציעות. שחקן נוסף שנמצא בתמונת ההרכב הוא הקשר דיא סבע. עמנואל אוגודה שמרשים מאוד לאחרונה באימונים ימשיך לפתוח גם הוא ב-11. המשחק הקרוב, כזכור, עשוי להכריע גם את עתידו של המאמן משה סיני.

הבלם תומר אלבז ממשיך בתהליך השיקום שלו לאחר שנעדר מאז תום העונה שעברה. השחקן אמור לקבל אישור רפואי על הצטרפותו לסגל כבר בימים הקרובים, אבל נראה כי תהליך השיקום יימשך עוד מספר שבועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully