וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קאלה וקנדה בספק לדרבי

24.10.2013 / 10:21

השוער שנפצע בראשו יעבור בדיקה מכריעה בשישי, אנטמן יחליפו? המגן שמתקשה לדרוך על רגלו לא צפוי להיכלל בסגל

one

שוערה של הפועל חיפה קאלה דרשלר יעבור מחר (שישי) בדיקה שאמורה להבהיר האם הוא יהיה כשיר לדרבי מול מכבי חיפה ביום שבת. דרשלר נפצע אתמול בראשו במשחק אימון מול קבוצת הנוער, והוא הצטווה לנוח לפחות עד שבת, כך שהוא בספק גדול למשחק. השוער הבהיר היום שהוא חש יותר בטוב ,זאת לאחר שנתפר בראשו והחל בטיפול תרופתי.

דרשלר עצמו הבהיר לסביבתו שיוכל לדעת אם ישחק או לא רק אחרי שיתאמן ויבין איך הוא חש תוך כדי פעילות. אם דרשלר לא יפתח בשער, יהיה זה ניב אנטמן שיקבל את הקרדיט. אנטמן הוא בנו של מאמן השוערים של היריבה העירונית גיורא אנטמן, ובחיפה החלו להכינו מנטלית לעובדה שיפתח בשער.

שחקני הפועל חיפה ניב אנטמן, אור לגריסי. קובי אליהו
יפגוש את אביו? ניב אנטמן/קובי אליהו

גם עומרי קנדה עדיין בספק גדול. המגן ככל הנראה לא יכלל בסגל, זאת לאחר שהכאבים בכף רגלו לא פוחתים והוא מתקשה לדרוך עליה. המאמן שלומי דורה עדיין לא החליט אם ימשיך עם ניב סרדל הצעיר במקרה שקנדה לא ישחק, או שמא עאהד עזאם יוסט לעמדת המגן הימני.

במשחק האימון בו נפצע דרשלר הפסידה הקבוצה הבוגרת לקבוצת הנוער 3:2. "זה לא מדאיג כי היינו יום אחרי חתונה והרבה שחקנים גם לא פתחו", אמר שחקן בקבוצה. "נגיע לדרבי כדי לנצח, מכבי יותר טובה על הנייר אבל בדרבי לא יהיו שום הבדלים בינינו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully