וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס 2013: בוסטון עלתה ל-0:1

24.10.2013 / 7:50

הרד סוקס מצאו את המחבטים ב-1:8 על סנט לואיס. משחק גדול לג'ון לסטר, עוד חבטת מפתח למייק נאפולי והומר לאורטיז. בלטראן שדד גראנד סלאם ופונה לבית החולים

סדרה לא פשוטה עברה על בוסטון רד סוקס מול דטרויט. אמנם, הגרביים ניצחו בשישה משחקים ועלו לוורלד סירייס, אבל נזקקו ללא מעט נסים בדרך. הפעם, במשחק הראשון מול סנט לואיס בסדרת הגמר הם ניצחו 1:8 קל. כל שהיו צריכים היה החלטת שופט טובה.

כשקיבלו אותה, הם כבר היו בלתי עצירים.

דיוויד אורטיז שחקן בוסטון רד סוקס. Matt Slocum, AP
דמות מפתח בכל המהלכים החשובים במשחק. אורטיז/AP, Matt Slocum

באינינג הראשון, במצב של 0:0, חבט דיוויד אורטיז כדור פשוט לקרקע שאמור היה להילקח בקלות. הכדור נפל מהכפפה של פיט קוזמה, אולם השופט דיינה דה מאת' קבע שהוא הצליח לפני כן לתפוס אותו ולגרום לפסילה של דסטין פדרויה. ג'ון פארל, מאמן הרד סוקס, עלה להתווכח וקיבל את מבוקשו – הפסילה בוטלה והבסיסים התמלאו. "התפקיד שלנו הוא לקבל החלטות נכונות, וכל חמשת השופטים בטוחים שזו ההחלטה הנכונה", הסביר השופט הראשי ג'ון הירשבק למאמן הקרדינלס מייק מאת'יני. אחר כך הציפורים האדומות נענשו כשמייק נאפולי ירה לדאבל עצבני מנקה בסיסים על אדם ויינרייט, ועם 0:3 כבר באינינג הראשון הרד סוקס הכתיבו את הטון.

זה היה משחק איום ונורא לקרדינלס. ויינרייט ושחקני האינפילד שלו לא היו מוכנים לאינטנסיביות של פנוויי פארק והרבו לשגות. כשסנט לואיס כבר ביצעה מהלך הגנתי טוב הוא עלה לה ביוקר. באינינג השני, לאחר שבוסטון כבר הובילה 0:4 עם בסיסים מלאים (אחרי עוד טעות של קוזמה), שיגר אורטיז בומבה לכיוון היציעים. בלטראן ביצע טוריי האנטר וזינק כשהוא מתנגש בקיר הנמוך. בניגוד להאנטר הוא ביצע את הפעולה בהצלחה ומנע גראנד סלאם (אבל לא מנע ריצה נוספת של בוסטון), אלא שהפעולה הזו גרמה לחבלה בצלעותיו והוא פונה לבית החולים באינינג השלישי.

קרלוס בלטראן שחקן סנט לואיס קרדינלס. Charlie Riedel, AP
הצלה גדולה שגבתה מחיר. בלטראן/AP, Charlie Riedel

מכאן, הכול היה בשליטת ג'ון לסטר המצוין, שעם שבעה אינינגים ושני שליש מיגר את התקפת הקרדינלס. ויינרייט סגר חמישה אינינגים עם חמש ריצות שרק שלוש מהן נזקפו לחובתו. אורטיז הוסיף בומבה שנגדה כבר לא היה להגנה מה לעשות, ובוסטון עלתה ל-0:7 בדרך ל-1:8 ו-0:1 בסדרה. הלילה ייערך המשחק השני, כשבבוסטון יעלה ג'ון לאקי ובסנט לואיס מייקל וואקה הצעיר.

ג'ון לסטר שחקן בוסטון רד סוקס. David J. Phillip, AP
הכול בשליטה. ג'ון לסטר/AP, David J. Phillip

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully