וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קובי דג'אני שבר אצבע ברגלו

23.10.2013 / 18:30

הקשר נפצע באימון, יחמיץ את המשחק מול אשדוד וצפוי להיעדר כשבועיים. אראל שתורגל כבלם: "מכיר היטב את העמדה"

הבעיות בסגל של הפועל באר שבע נמשכות. הקשר קובי דג'אני שבר אצבע ברגלו במהלך האימון היום (רביעי) ולא יהיה כשיר למשחק הקרוב של הקבוצה מול מ.ס. אשדוד. הקשר לא התאמן הערב עם הקבוצה ועל פי הצוות הרפואי צפוי להיעדר כשבועיים. דג'אני מצטרף לפצועים אחרים בקבוצה הדרומית, בהם טומיסלב פאיוביץ' ובן אלגרבלי שגרמו לאלישע לוי להיות במצוקת בלמים בעקבות הרחקות בויאן מרקוביץ' ו-וויליאם סוארס במחזור האחרון.

קובי דג'אני שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מצטרף לרשימת הפצועים הנכבדת. ד'גאני/ברני ארדוב

באימון היום תורגל גל אראל כבלם, ויחד איתו תורגל בן ביטון, אך בקבוצה מקווים שאלגרבלי יהיה כשיר עד למשחק. יחד עם זאת, בעקבות הרחקת סוארס שיכול לשחק כקשר ופציעת דג'אני לא יהיה ברור מה יהיה המערך הקישור האחרון מלבד העובדה שלוטם זינו יפתח בהרכב. גם אור חביביאן שעלה מהנוער תורגל, ויפתח כמגן אחורי אם ביטון אכן יפתח כבלם.

"כשניצחנו אמרנו שהקבוצה שלנו תימדד דווקא בזמנים הקשים ואני מאמין בחבר'ה האלה שעושים אימונים מעולים ובסופו של דבר יעלו 11 על המגרש ונקווה שנעשה תוצאה טובה", אמר הערב גל אראל לקראת המשחק באשדוד וההרכב הרעוע. בהתייחס להפסד הראשון של הקבוצה בשבת האחרונה אמר אראל: "זה היה משחק לא טוב של אף אחד באופן אישי וקבוצתי. אנחנו קבוצה מאוד חזקה, יש לנו סגל גדול ואני בטוח שנסתדר".

על האפשרות שישחק כבלם במשחק הקרוב אמר אראל: "זו עמדה שאני מכיר אותה טוב כי ניר קלינגר הסב אותי לעמדה הזו בעונה שעברה. אנחנו לא רוצים שיהיה כדור שלג כי אשדוד קבוצה ביתית טובה מאוד. יהיה משחק מאוד קשה כי המגרש באשדוד הוא קטן ויהיו הרבה מצבים. אנחנו נצטרך לשחק את המשחק שלנו עם ההתקפות המהירות שלנו ונקווה לכבוש שער או שניים ולא לספוג".

גל אראל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא רוצים שיווצר כדור שלג. אראל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully