וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ספונסר חדש מצטרף

23.10.2013 / 17:43

קופל הגיע לסיכום עם מלון "רמדה" בנתניה על חסות משנית בסך של 500 אלף שקל. זיקרי ובריאן ז'ונס צפויים לפתוח בהרכב

one

בית"ר ירושלים מודיעה היום (רביעי) כי הגיעה להסכם חסות עם מלון "רמדה" בנתניה על סך של כחצי מיליון שקל בעונה. הבעלים יורם ז'אנו אוהד הקבוצה אירח אותה ללא תשלום מספר פעמים בעבר ובהסכם אף הבטיח כי יארח אותם ללא תמורה בעתיד בכל עת שיחפצו.

"רמדה" תהיה לספונסר המשני של בית"ר לאחר שקבוצת "אלדד פרי" סיכמה כספונסר הראשי תמורת כמיליון שקל לעונה. החסות של "רמדה" תתנוסס על גב חולצות השחקנים. סך הכול הגיעה בית"ר עד עתה לסכום של כ-2.5 מיליון שקל מספונסרים וחסויות לאחר שבעונה שעברה הייתה ללא ספונסר.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מתחזקים כלכלית. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

היום חזרו שחקני הקבוצה להתאמן לקראת משחק החוץ בעכו בשבת. שחקנים דיברו על תשישות פיזית ומנטאלית בעקבות המשחק עם הפועל תל אביב. הקבוצה ערכה אימון קליל יחסית של משחקי טניס-רגל לשחקני ההרכב. מי שלא שיחק כמו גם המחליפים עבדו קשה יותר.

כפי שנראים הדברים כעת, רועי זיקרי ובריאן ז'ונס צפויים לפתוח בהרכב הקבוצה על חשבונם של איברהים בנגורה וסינטאיהו סלליך. יחד עם זאת, אלי דסה צפוי להיות כשיר ואם הוא יוכל לפתוח בהרכב, עשוי שי חדד להיות זה שמוסט לקישור.

בית"ר הוציאה מנויים מיוחדים עד למשחק נגד בני יהודה בטדי בעוד כשבוע וחצי בעלות של כ-60 שקל ליציעים מזרחי ומערבי. כ-3,000 כרטיסים הוקצו לאוהדי בית"ר לקראת המשחק בעכו כאשר המכירה מתבצעת באצטדיון "טוטו" בעכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בתמונת ה-11. בריאן ז'ונס/ברני ארדוב

אחרי המשחק המסקרן בטדי ביום שני השבוע, נציגיהן של הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים התייצבו בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. שתי הקבוצות נאשמו על איחור בעלייה לכר הדשא כאשר האדומים נקנסו בסכום של 4,500 שקל מכיוון שזו הפעם השנייה העונה, ואילו לגבי בית"ר ירושלים הסתפקו הדיינים בסכום של 3,000 שקל שכן מדובר בעבירה ראשונה העונה.

פרט לקנסות הללו, ספגה בית"ר ירושלים קנס נוסף בגובה 2,000 שקל אחרי שבמהלך המשחק חולקו חומרי תעמולה לקראת הבחירות המוניציפליות. הקבוצה של אלי טביב ספגה על כך קנס בגובה 2,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully