וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה מעוניינת לרכוש את רמזי ספורי

23.10.2013 / 12:12

הצעיר שמחרים את אימוני הפועל תל אביב רוצה לעבור לקבוצה הצפונית. ויאם עמאשה מועמד להצטרף בחלון ההעברות בינואר

one

עירוני קרית שמונה מעוניינת לרכוש את הכישרון הצעיר של הפועל תל אביב, רמזי ספורי, כדי להעבירו לקבוצת הנוער של המועדון ובעונות הבאות להעלות אותו לקבוצה הבוגרת. בקרית שמונה מאמינים שספורי יוכל בעוד כמה שנים להיות שחקן מוביל בליגת העל ולהוות השקעה טובה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית.

כעת ינסו במועדון הצפוני להעביר את השחקן הצעיר לשורותיהם, אך הבהירו שללא הסכמת האדומים, הם לא יפנו אליו. ספורי נמצא כעת בדין ודברים מול הפועל תל אביב כאשר לא מן הנמנע שהצדדים ילכו לבוררות. לאחרונה החל הקשר להחרים את אימוני הקבוצה בדרישה לקבל חוזה של שחקן מן המניין.

שחקן נבחרת הנוער של ישראל רמזי ספורי. מגד גוזני
בקרוב בצפון? רמזי ספורי/מגד גוזני

"יש רצון לראות את ספורי, אבל לא בטוח עד כמה זה יבשיל למשהו רציני", אמר גורם בכיר במועדון, "בשלב הזה, הוא יגיע רק לנוער ולא לקבוצה הבוגרת. אבל אם הוא יוכיח את עצמו, המועדון שלנו הוכיח כבר לא פעם שהגיל לא מהווה שיקול".

ספורי אגב אמר לסביבתו שהוא מעוניין להגיע לקרית שמונה. במקביל, בקרית שמונה ממשיכים לחשוב על חיזוק לקבוצה הבוגרת בינואר, כשהשם הבולט שעלה כעת הוא שמו של וויאם עמאשה ממכבי חיפה. החלוץ הודיע כבר לראשי חיפה שלא יעבור לשום קבוצה שאינה מכבי או הפועל תל אביב, אך במועדון הצפוני מאמינים שלקראת סוף נובמבר יחלו שיחות בעניין ועמאשה יהיה מעוניין לשוב לקבוצתו הקודמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully