וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "ניצחון יכניס לנו הרבה מוטיבציה"

22.10.2013 / 22:20

רכז הפועל ירושלים מוכן למשחק החוץ מול איגוקאה הבוסנית (ד', 21:10, ספורט 2) ביורוקאפ. גרינברג: "היא קבוצה טובה"

לאחר שספגה הפסד מביך השבוע מול בני הרצליה, הפועל ירושלים תנסה להתאושש במשחק החוץ בירוקאפ מול איגוקאה מבוסניה. ירושלים נמצאת באירופה במאזן 0:1 לאחר שניצחה את אקדמיק סופיה בשבוע שעבר. מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג ביקש מהשחקנים "לפתוח את המשחק באינטנסיביות ולהציג אגרסיביות". הקבוצה לא תשחק בסגל מלא, בעקבות פציעתו של ארטיום פראחוסקי, הסנטר הבלארוסי, שנפגע בקרסול ביום ראשון ולא יצא עם הקבוצה לחו"ל.

שחקן הפועל ירושלים בכדורסל, יותם הלפרין. יוסי ציפקיס
ישתדלו לשמור על ריכוז. הלפרין/יוסי ציפקיס

מאמן הקבוצה, בראד גרינברג נשמע דרוך לקראת ההתמודדות: ?איגוקאה היא קבוצה טובה שקולעת באחוזים מצוינים לשלוש. נצטרך להציג משחק הגנתי חזק ולוודא שהקלעים שלהם לא יקבלו זריקות קלות. נשחק ללא פראחוסקי, מה שיאפשר ליניב גרין הזדמנות לפתוח בחמישייה?.

יותם הלפרין הוסיף: ?אנחנו מעודדים מהניצחון נגד סופיה בשבוע שעבר, ולפתוח את היורוקאפ עם שני ניצחונות זה ללא ספק משהו שיכול להכניס בכולנו הרבה מוטיבציה. נבוא לשחק חזק ונשתדל להישאר מרוכזים כל המשחק?.

היריבה הבוסנית היא לא בדיוק מאריות אירופה, ולא אמורה ליצור בעיות מיוחדות לקבוצתו של בראד גרינברג. רק בשבוע שעבר הובסה הקבוצה בטורקיה לקריאשקה הטורקית 90:60, כשהיא לא מצליחה לעבור את קו 20 הנקודות באף אחד מהרבעים, קולעת ב-28 אחוזים ל-2 והטיחה 8 מ-24 מחוץ לקשת. רק שני שחקנים קלעו באותו משחק בדאבל פיגרס - אורוס ניקוליץ' עם 11 וסינסייה סטמברגר. האמריקאי היחידי בקבוצה, רמון גאלוויי היה חלש מאוד עם 3 נקודות בלבד.

שחקן הפועל ירושלים יניב גרין. קובי אליהו
יקבל את ההזדמנות. גרין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully