וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: תרצו קצת צ'יפס עם זה?

26.10.2013 / 7:20

קנזס סיטי צ'יפס המושלמת תארח את קליבלנד במוקד המחזור השמיני. פטריוטס-מיאמי, דנבר-וושינגטון, מינסוטה-גרין ביי

הנה זה בא. 16 קבוצות, בדיוק חצי מקבוצות הליגה, ישחקו במחזור השמיני של העונה את משחקן השמיני של העונה, כלומר אמצע הדרך. בנקודה הזו כבר אי אפשר להכחיש או להתכחש למגמות ואחת מהן, אולי הברורה מכולן, היא שקנזס סיטי עושה משהו גדול. הקבוצה הגרועה ביותר של העונה שעברה תנסה לעלות ל-0:8 כשתארח את קליבלנד. מה עוד בתפריט? ניו אינגלנד רוצה להתאושש מול מיאמי, דטרויט ודאלאס במפגש קריטי עבור שתיהן, סן פרנסיסקו רוצה לדרוס את ג'קסונוויל, ניו אורלינס מקווה לעבור בשלום את בפאלו, דנבר ופייטון רוצים להשאיר את ההפסד באינדיאנפוליס מאחור ולעבור את וושינגטון, סינסינטי והג'טס בקרב מסקרן ולקינוח, מינסוטה מול גרין ביי וסנט לואיס נגד סיאטל. בהימורים עשינו בשבוע שעבר 10 מ-14 מכובד מאוד (אתם חושבים שצריך לוותר על ההימור של ג'קסונוויל? הטוטו היה זורק אותה מזמן...). יחד עם ההימור המוצלח על קרוליינה בחמישי, אנחנו על 63 אחוז. שידורים?

אלכס סמית' קנזס סיטי צ'יפס. Peter Aiken, GettyImages
מי היה מאמין שהוא יהיה הקוורטרבק המושלם היחיד בליגה? אלכס סמית'/GettyImages, Peter Aiken

ראשון, 19:00: דטרויט - דאלאס, FOX
ראשון, 19:00: ניו אינגלנד - מיאמי, METV
ראשון, 22:00: דנבר - וושינגטון, FOX
ראשון, 22:15: סינסינטי - ניו יורק ג'טס, METV
ראשון, 22:25: אטלנטה - אריזונה ב-5+ לייב
שני, 2:30: מינסוטה - גרין ביי, 5+ לייב ו-HD

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. Nick Wass, AP
רק תביאו ת'דרבי. רוג'רס/AP, Nick Wass

20:00:

ניו אינגלנד (2:5) - מיאמי (3:3)

הפטריוטס כבר חשבו שהם הולכים לקחת את ה-AFC מזרח בקלות, אבל לא רק שהם הפסידו בניו יורק לג'טס בהארכה אחרי שטות של כריס ג'ונס מהקבוצה המיוחדת שלהם, שעלתה בשער השדה המכריע, הם גם רואים איך היריבות לבית נשארות די צמודות. בניו אינגלנד מקווים שהחזרה של רוב גרונקובסקי תמשיך להיות חיובית ובעיקר, שטום בריידי יצלח את המפגש מול הקבוצה שעשתה לו לא מעט צרות לאורך הקריירה. הפטריוטס ניצחו בכל ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות והדולפינים, שפתחו את העונה מעולה עם שלושה ניצחונות רצופים, רשמו מאז שלושה הפסדים רצופים.

ההימור: ההזדמנות של ניו אינגלנד לחזור מהר למסלול תנוצל. פטריוטס

דטרויט (3:4) - דאלאס (3:4)

הליונס יכולים להרגיש פראיירים לאחר ששמטו משחק ביתי, שעלול להתברר כקריטי, מול סינסינטי. עכשיו הם חייבים להתעלות ולנצח את הקאובויס, שינסו מצידם להמשיך את המומנטום שהחל עם ניצחונות על שתי היריבות ל-NFC מזרח, וושינגטון ופילדלפיה. דאלאס יודעת שהיא צועדת בכיוון הנכון להופעה בפלייאוף וניצחון שלה בעיר המכוניות יהיה צעד גדול לשם. מת'יו סטאפורד המארח וטוני רומו האורח, שניים שנמצאים בכושר מצוין השנה, ייפגשו מולם שתיים מהגנות המסירה הגרועות בליגה, כך שאפשר לצפות להרבה מאוד יארדים ונקודות במשחק הזה. דטרויט לא ניצחה את דאלאס בבית מאז 2002.

ההימור: הרצף של הקאובויס יימשך. דאלאס

קנזס סיטי (0:7) - קליבלנד (4:3)

כמה הייתם מוכנים להשקיע בתחילת העונה על הימור לפיו אחרי שבעה מחזורים, הצ'יפס יהיו הקבוצה המושלמת היחידה ב-NFL? וכמה הייתם משקיעים על אותו הימור לאחר שמונה מחזורים? כי לשם קנזס סיטי מכוונת כרגע. אנדי ריד, שחווה עונת שיקום מהמופלאות שנראו בסביבה, מוביל את הקבוצה שלו להצלחות שבוע אחר שבוע וינסה להמשיך אותן מול הבראונס, שמציגים יכולת סבירה, אבל מגיעים אחרי שני משחקים בהם ספגו 31 נקודות ועם ברנדון ווידן, שלא ברור איך יוכל להתמודד עם ההגנה המארחת והנהדרת. ג'מאל צ'ארלס ואלכס סמית' לעומת זאת, ייפגשו את ההגנה של קליבלנד, גם היא מהטובות בליגה, מה שאולי יוביל למשחק צמוד מהצפוי.

ההימור: 0:8 בייבי! קנזס סיטי

רוב גרונקובסקי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
אסור לניו אינגלנד להירדם עכשיו. גרונקובסקי/GettyImages

ניו אורלינס (1:5) - בפאלו (4:3)

אחרי ההפסד הטראומטי לניו אינגלנד, שקטע את הפתיחה המושלמת, הסיינטס קיבלו בדיוק את מה שהיו צריכים - שבוע חופש ואחריו, משחק ביתי מול הבילס. אחרי שהפגנת לוזריות, מה יותר טוב מאשר מפגש מול הלוזרית הגדולה מכולן? או שמא? בפאלו דווקא הראתה אופי לשם שינוי וניצחה בשבוע שעבר במיאמי כדי לשמור על העונה שלה בחיים. כעת, מלבד המפגש מול הסיינטס, היא תראה מול את קנזס סיטי ואז תשחק בפיטסבורג בשבועיים הבאים, כך שהמבחנים הולכים וגדלים. ת'אד לואיס ממשיך להראות הרבה יותר טוב מהמתכונן בעמדת הקוורטרבק של הבילס, אבל ייתקל בהגנה המשופרת שמציגה החבורה מהביג איזי העונה. דרו בריס, שכהרגלו מוסר כמו מטורף, ינסה להתעלל גם בבילס הבעייתים. הסיינטס ניצחו את כל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, מאז ההפסד שלהם ב-1998.

ההימור: זה גדול על בפאלו. ניו אורלינס חוזרת לחייך

פילדלפיה (4:3) - ניו יורק ג'איינטס (6:1)

אפס משלוש בבית פוגשת את אפס מארבע בחוץ. מי תשבור את הסטטיסטיקה הנוראית? האיגלס,עם התקפת הריצה הטובה בליגה והגנת מסירה מזעזעת, דווקא במאזן לא רע, אבל לא מתפקדים בבית ובשבוע שעבר, עם ניק פולס ואחריו עם מאט בארקלי, הם חטפו בראש מדאלאס. הפעם, כך על פי הדיווחים, מייקל ויק אמור לחזור. לענקים לקח כמעט חצי עונה לצבור ניצחון ראשון, אבל שימו לב לזה: הם רחוקים "רק" שלושה משחקים מראשות הבית וניצחון כאן יוביל אותם לשבוע החופש ואחריו, לשלושה משחקי בית. אולי זה עוד לא נגמר עבור איליי והחברים? 163 פעמים נפגשו הקבוצות בעבר ובשנים האחרונות פילי דומיננטית עם תשעה ניצחונות מ-11 המשחקים האחרונים.

ההימור: הג'איינטס ממשיכים במומנטום, או משהו כזה

ג'קסונוויל (7:0) - סן פרנסיסקו (2:5)

חייבים לומר: מעבר לעובדה שג'קסונוויל היא קבוצת פוטבול איומה, היא סובלת גם מהגרלת משחקים בלתי אפשרית. מתוך שבעת ההפסדים שלה עד היום, הקבוצה מצפון פלורידה כבר שיחקה מול הצ'יפס המושלמים, סיאטל בחוץ, אינדיאנפוליס, דנבר בחוץ ובשבוע שעבר, סן דייגו ופיליפ ריברס. אם לא די בכך, השבוע מגיעה סן פרנסיסקו הדוהרת, במשחק שייערך באצטדיון וומבלי הלונדוני, כך שג'קסונוויל גם איבדה איזשהו יתרון ביתיות קל שאולי היה לה. לאחר מכן, הג'אגוארס יצאו לשבוע חופש ואולי אחריו יש להם סיכוי טוב יותר לא לסיים עונה עם אפס ניצחונות. הניינרס כאמור, נכנסו לקצב. הם ניצחו ארבעה משחקים רצופים ובכולם צברו 31 נקודות ומעלה. ההגנה התייצבה וסגנית האלופה נראית מוכנה להסתערות מחודשת על הפלייאוף עם קולין קפרניק, ששוב נראה בלתי עציר לפעמים, אבל חייב לשפר את משחק המסירה המדורג רק 31 בליגה.

ההימור: סן פרנסיסקו, בהליכה

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. רויטרס
משחק קל לפניו. קפרניק/רויטרס

23:05-23:25:

סינסינטי (2:5) - ניו יורק ג'טס (3:4)

שתי הקבוצות מגיעות אחרי יום ראשון מוצלח, בו צברו ניצחונות חשובים וגדולים. הבנגאלס נסעו לדטרויט והכניעו את הליונס כדי לצבור ניצחון שלישי רצוף ואם לשפוט לפי רמת היריבות ולפי רמת האיי ג'יי גרין, ה-AFC צפון יכול להיות שלהם בקרוב מאוד. לצערה של סינסי, היא איבדה את ליאון הול המצוין עד לתום העונה. הסילונים, אחרי שלוש שנים עקרות, ניצחו את ניו אינגלנד כשהם עושים קאמבק יפה. הנדנדה של הג'טס נמשכת ובכל משחק מתחילת העונה ועד כה הם ניצחו והפסידו לסירוגין.

ההימור: נדנדה כבר אמרנו? סינסי

אוקלנד (4:2) - פיטסבורג (4:2)

אחרי ההפסד בקנזס סיטי, הריידרס זכו לשבוע חופש. הקבוצה מצפון קליפורניה כבר יודעת שהבית החזק מחוץ להישג ידה, אבל תשמח להשיג ניצחונות במשחקים כמו זה. כדי שיהיה לה סיכוי לכך, היא חייבת לשפר את משחק המסירה, הגרועה ב-NFL וזה לא יהיה פשוט, כאשר טרל פריור והרץ שלו דארן מקפאדן ייתקלו בהגנה הקשוחה של הסטילרס. פיטסבורג חטפה את ההפסד הרביעי ברציפות בלונדון לפני כחודש ומאז יצאה לדרך חדשה, כשהיא שוב מנצחת משחקים דרך ההגנה. בשבוע שעבר הקבוצה הכניעה את האלופה והיריבה הגדולה בולטימור ואולי לא הכל אבוד העונה עבור ביג בן רות'ליסברגר. בשנה שעברה אוקלנד ניצחה במפגש הזה עם קאמבק גדול ברבע האחרון.

ההימור: הפעם זה של הסטילרס

דנבר (1:6) - וושינגטון (4:2)

17 משחקים רצופים ניצחו הברונקוס של פייטון מאנינג בעונה הסדירה עד הסאנדיי נייט האחרון. אז, מאנינג הגיע לאינדיאנפוליס למשחק מרגש ובסיומו ראה את היורש אנדרו לאק מתעלה עליו ומנחיל לו הפסד. כעת, לפני היציאה לשבוע החופש ולקראת סדרת משחקים מאוד קשה (בסן דייגו, מול הצ'יפס, בניו אינגלנד ולאחר מכן בקנזס סיטי), הברונקוס רוצים להתאושש מהר. וושינגטון הציגה בשבוע שעבר פעם נוספת את ההתקפה הנהדרת שלה (שביעית במסירה, רביעית בריצה) והמטירה 45 נקודות בניצחון הדרמטי על שיקגו. השאלה היא איך ההגנה החלשה של הקבוצה מהבירה תתמודד מול פייטון.

ההימור: היא לא. דנבר

אריזונה (4:3) - אטלנטה (4:2)

הפאלקונס הצליחו להחזיר במעט את העונה למסלול עם ניצחון לא פשוט על הראמס. הם ינסו להמשיך את המומנטום החיובי במדבר, אבל זה לא יהיה פשוט מול הקבוצה שרוצה להתאושש משני הפסדים רצופים לסן פרנסיסקו וסיאטל החזקות. בשני המשחקים, הקרדינלס היו קרובים, אבל לא מספיק והם בעיקר חייבים לצמצם את כמות האיבודים של קרסון פאלמר. אטלנטה ניצחה בשישה מתוך שמונת המפגשים האחרונים.

ההימור: נלך איתה גם הפעם. פאלקונס

ג'ינו סמית' ניו יורק ג'טס. Kevin C. Cox, GettyImages
ג'ינו סמית' והג'טס ימשיכו את המומנטום?/GettyImages, Kevin C. Cox

מינסוטה (5:1) - גרין ביי (2:4), בין ראשון לשני, 3:30

היריבות הזו תמיד גדולה, אבל נראה שהעונה זה לא כוחות. אדריאן פיטרסון לא ממש מתפקד במדי הווייקינגס, כריסטיאן פונדר מעולם לא תיפקד והקבוצה צללה במאנדיי נייט האחרון למאזן 5:1 ודי גמרה את העונה. מנגד, הפאקרס צברו ניצחון שלישי רצוף והם בקרב גדול מול דטרויט ושיקגו ב-NFC צפון, כך שכל משחק קובע עבורם. ההתקפה מתקתקת כמו שעון והגנת הריצה שלישי בליגה, כך שלמארחים לא צפוי נחת באף אחד מצידי הכדור. גרין ביי ניצחה שישה משבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות (כולל הסיבוב הראשון של הפלייאוף האחרון), אבל הפסידה בביקור האחרון שלה במינסוטה, במחזור הסיום של העונה שעברה.

ההימור: גרין ביי טובה יותר וצריכה יותר. פאקרס

סנט לואיס (4:3) - סיאטל (1:6), בין שני לשלישי, 3:30

דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים, הכול שוב התפרק לראמס. סאם בראדפורד נפצע וגמר את העונה וכעת יש להם על הראש משחק סופר קשה, מול הסיהוקס הדוהרים. סיאטל שכחה במהרה מהנפילה באינדיאנפוליס וצברה שני ניצחונות רצופים. בנוסף, היא מגיעה אחרי שבוע וחצי של מנוחה וקשה לראות איך סנט לואיס תבקע את ההגנה המפוארת של האורחים, אותם היא דווקא ניצחה בשנה שעברה במשחק הביתי בעיר הקשת. יחד עם זאת, לסיאטל יש 14 ניצחונות מ-16 המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

ההימור: סיאטל לוקחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully