וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דין מימוני יהיה כשיר לשבת

22.10.2013 / 15:42

הבלם שנפצע בברכו בניצחון על הפועל באר שבע, ערך אימון מלא. שחקן: "אם לא ננצח את פתח תקוה לא עשינו כלום"

one

מפלס הלחץ בעירוני קרית שמונה ירד מעט היום, זאת לאחר שהתברר שפציעתו של בלם דין מימוני אינה רצינית והוא כשיר במאת האחוזים לחזור לפעילות. הבלם הצעיר שהפתיע את כולם ותפס בשני המשחקים האחרונים בהצלחה את מקומו של הקפטן שיר צדק הפצוע, התאמן היום כרגיל והוא צפוי לפתוח מול מכבי פתח תקווה בשבת.

כזכור, מימוני נפצע בברכו במשחק מול הפועל באר שבע ובקרית שמונה חששו שמדובר בפציעה שתשבית את הבלם הצעיר לתקופה מסויימת אלא שכעת כאמור התברר שמימוני כשיר לחזור לפעילות והוא ישחק בשבת.

שחקן עירוני קרית שמונה דין מימוני חוגג שער. קובי אליהו
נכנס כמו גדול לנעליים של שיר צדק. דין מימוני/קובי אליהו

מעבר לכך, בקרית שמונה מרוצים מאוד מהניצחון על הפועל באר שבע ומקווים שהמשחק בשבת יעניק לשחקנים ביטחון לקראת המשך העונה. בקבוצה הביעו שביעות רצון גם מהעובדה שהמשחק בשבת ייערך בשעה שבע לאחר יציאת השבת ומקווים שקהל רב יגיע לתמוך בקבוצה.

"חשוב מאד שהקהל שלנו יגיע", אמר שחקן בקבוצה, "כמו כל שחקן כדורגל גם אנחנו רוצים שיהיה הרבה קהל שדוחף אותנו. הניצחון על באר שבע נתן לנו כוחות מחודשים. הוכחנו שאנחנו קבוצה איכותית אבל אם לא ננצח את פתח תקוה אז לא עשינו כלום בזה. עכשיו אנחנו צריכים להראות שהפנים למעלה ולהיצמד לצמרת הגבוהה כדי לתקוע שם יתד להמשך הליגה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully