וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים לילנד עוזב את דטרויט טייגרס

21.10.2013 / 17:20

לאחר 8 שנים ושלוש עליות רצופות לגמר ה-AL, עוזב המאמן בן ה-68 את עיר המכוניות. אלן קרייג צפוי לחזור להרכב הקרדינלס

שלוש שנים רצופות בפלייאוף, מתוכן ביקור אחד בוורלד סירייס, לא עזרו לג'ים לילנד להוביל את דטרויט טייגרס לתואר, ולאחר שמונה שנים בתפקיד, עוזב המאמן הראשי את עיר המכוניות. כך נמסר בהודעה מטעם הקבוצה, יום אחד לאחר ההפסד 4:2 לבוסטון רד סוקס ב-ALCS.

ג'ים לילנד מאמן דטרויט טייגרס. Charles Krupa, AP
כבר לא ייקח תואר עם דטרויט. לילנד/AP, Charles Krupa

לילנד בן ה-68 הודיע לקבוצה על רצונו לעזוב לאחר ההפסד. לאחר שחוזהו הסתיים ב-2011 מימשו הוא והקבוצה שתי אופציות לעונה אחת, וכעת תמה ההתקשרות סופית. לילנד הוביל את הטייגרס ב-2006, שנתו הראשונה בקבוצה, לוורלד סירייס, שם הפסידו לסנט לואיס. ב-2011 שבו לפלייאוף ונוצחו בגמר ה-AL על ידי טקסס, בשנה שעברה הגיעו שוב לוורלד סירייס והפסידו לסן פרנסיסקו והשנה, כאמור, נעצרו שוב בגמר החטיבה, הפעם על ידי בוסטון.

ואם בוורלד סירייס עסקינן, בוסטון וסנט לואיס מתכוננות לפתיחת הסדרה בלילה שבין רביעי לחמישי. "התמודדתי לא מעט עם הקרדינלס בשנים האחרונות", אמר גיבור משחק 6 מבוסטון שיין ויקטורינו, ששיחק עד העונה לאורך כל הקריירה ב-NL, "נצטרך לשחק הכי טוב שאפשר. יש לנו מבחן גדול נגדם".

סנט לואיס מקווה לקבל בחזרה את אלן קרייג, שלא שיחק בגלל פציעה מאז ה-4 בספטמבר. כעת תהיה לו הזדמנות לעלות בתור חובט ייעודי בפנוויי פארק במשחקים 1 ו-2.

שיין ויקטורינו בוסטון רד סוקס חוגג. Jared Wickerham, GettyImages
פגש הרבה קרדינלס לאורך הקריירה. ויקטורינו/GettyImages, Jared Wickerham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully