וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא: "היינו תקועים כי לא כבשנו, עכשיו הלחץ ירד"

21.10.2013 / 11:06

קשר מכבי חיפה שיחזר את השער: "פשוט המשכתי שמאלה". טואטחה עשוי להיכלל בסגל ביוון. חלוץ קמרוני נחת למבחנים

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

אחרי שיצאה מהמשבר עם 0:3 קליל על מכבי פתח תקוה, מכבי חיפה ערכה הבוקר (שני) אימון פתוח לאוהדים ולתקשורת. הירוקים מתכוננים למשחק הקרוב בליגה האירופית, שייערך ביום חמישי נגד פאוק סלוניקי היוונית.

הקבוצה תמריא ביום רביעי ליוון. המגן טאלב טואטחה קיבל אישור להגביר את קצב האימונים ועשוי להיות כשיר עוד השבוע ולשחק בדרבי ביום ראשון. כרגע קיים ספק אם ייכלל בסגל למשחק בסלוניקי. הקשר גוסטבו בוקולי מתאמן וצפוי להיות כשיר למשחק. אביחי ידין יפתח מאחור ובוקולי על הספסל.

ז'אק האמאן בן ה-19, חלוץ הנבחרת הצעירה של קמרון, נחת הבוקר בישראל למבחנים בקבוצה. האמאן הוא שחקנה של קוטון ספורט ממולדתו.

שחקני מכבי חיפה חן עזרא, אלון תורג'מן, אייל משומר, אייל גולסה. אדריאן הרבשטיין
מפלס הלחץ ירד. חן עזרא/אדריאן הרבשטיין

מי שלא יטול חלק באימון הוא חן עזרא, שסובל מיבלות בכף הרגל. עזרא, השחקן המצטיין של הירוקים עד כה העונה, התייחס לניצחון האחרון מול מכבי פתח תקוה ולשער הנהדר שכבש, אחרי שדהר כמעט חצי מגרש וגלגל כדור לרשת: "העיקר שניצחנו במשחק האחרון. ביום חמישי מצפה לנו משחק קשה מאוד, נבוא לעשות תוצאה טובה. היינו קצת תקועים שהכדור לא נכנס עד המשחק האחרון, אבל עכשיו אחרי שכבשנו שלושה שערים השתחרר הרבה לחץ. קיבלתי את הכדור וראיתי את הצד השמאלי פתוח, המשכתי כל הזמן לאות צד כי הרגשתי שהבלם רוצה שאחתוך ימינה. אני שמח שסיימתי בגול. מה מלמלתי לעצמי אחרי השער? אמרתי תודה לה' יתברך".

עזרא אף התייחס ליריבה היוונית: "אני מבין אותם. אנחנו דואגים למשחק הבא מול פאוק, זה הכי חשוב. יש להם הרבה שחקנים בנבחרות ויש להם קהל ביתי תומך, יהיה כיף כי גם אנחנו קבוצה טובה. כשאין קהל אין אווירה, אנחנו שמחים שהאצטדיון יהיה מלא באוהדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חן עזרא שחקן מכבי חיפה עם אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
קודם סלוניקי, אחר כך הדרבי. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully