וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "השתחרר הרבה לחץ בניצחון הזה"

20.10.2013 / 8:50

האדומים חגגו אחרי בני יהודה. מחמאות לעזאם ואוסטווינד, קבוצת האוהדים רוצה את בן מרגי כמנג'ר מחלקת הנוער

one

הפועל חיפה חגגה את הניצחון החשוב על בני יהודה אמש (שבת), כשבאימון השחרור לאחר המשחק בניצוחו של מאמן הכושר החדש של הקבוצה ליאור קפלן שרו השחקנים וחגגו עם אושרי רואש שיתחתן ביום שלישי הקרוב. רואש הוחלף אתמול לאחר שלא היה במיטבו וגרם לפנדל של בני יהודה שהוביל לשיוויון הזמני אך בסיום השחקנים החליטו להקדיש לו את הניצחון, כמו גם ליובל אבידור שחגג אמש את יום הולדתו. "המשכורת הלכה, אבל אנחנו שמחים", אמר אור אוסטווינד בחיוך על ריבוי השמחות בקבוצה.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
במוד של חגיגות. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

מי שזכו למחמאות וכככל הנראה גם למקום בהרכב הם עאהד עזאם ואור אוסטווינד. האחרון שהגיע מרמת השרון רשם אתמול את שער הבכורה שלו ואמר "השתחרר הרבה לחץ בנצחון הזה. חדר ההלבשה שלנו לא היה מפורק גם אחרי ההפסדים וחשוב שניצחנו". הדבר היחיד שהעיב על החגיגות הוא האדום שספג יוסי דורה. הקפטן לא יהיה בסגל לדרבי כאשר רועי שוקרני או לירן כהן צפויים להחליפו. גם אופציית חזרתו של יובל אבידור להרכב על חשבונו של דורה אפשרית. אגב, מי שהיה מאוכזב מאוד אתמול מהעובדה שלא שיחק למרות שהוא נמצא בכושר טוב הוא החלוץ מהראן לאלה, שהתחמם לאורך כל המחצית השנייה אך לא שיחק בסופו של דבר.

קבוצת האוהדים אשר מנהלת את מחלקת הנוער של המועדון מעוניינת למנות מנהל מקצועי למחלקה, כאשר נכון לרגע זה המועמד המוביל הוא שחקן הקבוצה ועוזר המאמן לשעבר, מאיר בן מרגי. קשר העבר צפוי להיפגש בימים הקרובים עם קבוצת האוהדים בנסיון לסכם על מינויו לתפקיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully