וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון עלתה לוורלד סירייס

20.10.2013 / 7:22

שיין ויקטורינו חבט לגרנד סלאם גדול באינינג השביעי והרד סוקס ניצחו 2:5 את דטרויט במשחק השישי ב-ALCS וישחקו מול הקרדינלס על האליפות, בשחזור הוורלד סירייס מ-2004

בוסטון - דטרויט 2:5 (בוסטון מנצחת 2:4 בסדרה ועולה לוורלד סירייס)

כל דבר שבוסטון עשתה השנה, היא עשתה בגדול. בענק. הקבוצה שסבלה ב-2012 מאחת העונות הגרועות בתולדותיה הפכה לפתע לאימת הליגה והלילה (בין שבת לראשון) גם הגיע הפרס בדמות העפלה לוורלד סירייס, בפעם השלישית בעשור האחרון, מאז נשברה הקללה ב-2004. אז, הרד סוקס ניצחו בסדרת הגמר את סנט לואיס, הפעם מחכה להם דייט דומה.

הרגע של המשחק קרה באינינג השביעי. לאחר שמקס שרצר העלה שני שחקנים לבסיסים, ג'קובי אלסבורי חבט כדור מתגלגל ודי פשוט, שאקס בוסטון, חוזה איגלסיאס (שעבר לדטרויט במהלך העונה הנוכחית) יכול היה לאסוף ולהפוך לדאבל פליי, שהיה מסיים את האינינג. במקום, איגלסיאס פיספס, לא בפעם הראשונה בסדרה, הבסיסים התמלאו ושיין ויקטורינו, אחד השחקנים הכי לוהטים בפלייאוף הזה, ירה לגרנד סלאם מה המפלצת הירוקה והפך את התוצאה מפיגור 2:1 לניצחון 2:5.

שיין ויקטורינו בוסטון רד סוקס חוגג. Jared Wickerham, GettyImages
שלח את בוסטון לוורלד סירייס. ויקטורינו חוגג/GettyImages, Jared Wickerham

אחרי הגרנד סלאם (השני של בוסטון בסדרה, אחרי שגם דייויד אורטיז חבט לאחד במשחק השני), דטרויט ההמומה כבר לא הצליחה להתמודד עם הבולפן האדיר של בוסטון והעלתה שחקן אחד לבסיס בשני האינינגים האחרונים, כאשר קוג'י אוהרה סוגר את המשחק והסדרה כולה בסטייל, עם עוד סטרייקאאוט. הטייגרס דווקא הובילו במשחק הזה. באינינג החמישי אלסבורי הכניס את קסאנדר בוגארטס עם סינגל, אבל בשישי היה זה עוד אקס פנווי פארק, ויקטור מרטינז, שבסינגל משלו שלח הביתה את טוריי האנטר ומיגל קבררה. כל זה היה נכון עד שהגיע ויקטורינו.

קליי בוכהולץ לא ממש הרשים עם חמישה וארבעה וגם לא זכה בניצחון, אבל שמר את בוסטון בתמונה בחצי הראשון של המשחק מול המועמד הודאי לסיי יאנג, מקס שרצר, שסיים את העונה החלומית שלו דווקא עם הפסד, לאחר שגם שמונה הכשות בשישה ושליש של עבודה לא הספיקו לו. שרצר הוליך לא פחות מחמישה שחקנים והיה רחוק משיאו.

הוורלד סירייס ייצא לדרך בלילה שבין רביעי לחמישי (3:07) בבוסטון וכעת נותר לראות את מי ישלחו המאמנים לגבעה למשחק הפתיחה.

שחקני בוסטון רד סוקס ג'וני גומס, ג'ייק פיבי חוגגים עלייה לוורלד סירייס. Charles Krupa, AP
אפשר להתחיל לחגוג. ג'ייק פיבי וג'וני גומס עם המים/AP, Charles Krupa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully