וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "הספידו את הספרדים, הידאלגו הוכיח אחרת"

20.10.2013 / 7:38

סכנין ממשיכה להרשים ולהתייצב בצמרת ("עוד נהיה הפתעת העונה"), סאני והידאלגו יצרו דילמה לבלבול לפני מכבי תל אביב

one

בני סכנין ממשיכה להיות ההפתעה הכי נעימה של ליגת העל. הניצחון 1:2 על אשדוד אתמול (שבת) מציב את סכנין במקום השלישי אחרי שישה מחזורים, והיא אחת משתי הקבוצות היחידות עד כה (ביחד עם מכבי תל אביב) שלא הפסידו עדיין העונה. בשבוע הבא סכנין תפגוש את מכבי תל אביב לקרב צמרת, ובקבוצה שואבים אופטימיות מהיכולת של השחקנים, ובמיוחד מעודדים מהיכולת של שני הספרדים הידאלגו וסאני.

כריסטיאן הידאלגו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
לא למהר להספיד. הידאלגו/אדריאן הרבשטיין

מאמן סכנין מרקו בלבול יצטרך להחליט לקראת מכבי תל אביב אם הוא מחזיר את חאלד חלאיילה להרכב או שמא ממשיך לתת קרדיט לכריסטיאן הידאלגו ולסאני, שהוכיחו עצמם מול אשדוד.

הידאלגו, שנכנס על חשבונו של חלאיילה המורחק, הציג יכולת גבוהה מאוד, וגם סאני, שנכנס בדקה ה-70, הציג יכולת מצוינת ויצר כאב ראש חיובי למאמן לקראת המשחק הקרוב. כרגע נראה שחלאיילה יחזור להרכב, אך ייתכן שהידאלגו יפתח במקומו של חאמד גנאים.

"כולם השמיצו את שני הספרדים ואמרו שלא היו צריכים להביא אותם אם הם לא משחקים, אבל היום הידאלגו הוכיח שהוא שחקן ברמה גבוהה מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "גם סאני שנכנס הראה אילו איכויות יש לו. לא סתם סכנין התחילה טוב, יש כאן סגל עמוק ושחקנים טובים שמרימים את הרמה אחד של השני, אם נמשיך ככה עוד נהיה הפתעת העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מרקו בלבול, מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
מתכונן לקרב צמרת. בלבול/ניב אהרונסון

בקבוצה ינסו להכשיר גם את מוחמד גדיר למשחק מול האלופה. גדיר, שסובל מדלקת במפשעה, ינסה להתאמן בימים הקרובים, אך הוא בספק למשחק. מי שממשיכים לזכות למחמאות הם הצמד פיראס מוגרבי ומוחמד כליבאת. השניים נמצאים ביכולת מצוינת, ובקבוצה מקווים שהשניים ימשיכו להפגין את אותה יכולת מול מכבי תל אביב כדי לנסות ולהפתיע גם במשחק הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully