וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא דיין: "אמשיך לחגוג עם הכיפה, הצהוב שווה את זה"

20.10.2013 / 8:15

הפועל עכו חגגה, הקשר שזכה לגיבוי מנעים: "כמו שמנשה חוגג עם הנעל, אני עם הכיפה, מה הבעיה?". אוגבצ'ה יגיע למבחנים

one

הפועל עכו שיחררה אתמול (שבת) הרבה מאוד לחץ אחרי שהשיגה ניצחון שני ברציפות, 1:3 על הפועל רעננה. הקבוצה של יובל נעים, שפתחה רע מאוד את העונה, המשיכה להראות ניצוצות של קבוצה לוחמת. מי שזכו למרבית המחמאות היו אליאור סיידר שכבש ובישל ושניר משען, שעלה לא מעט פעמים לעזרת ההתקפה ותרם בישול משלו.

בסיום המשחק הקדישו יושב ראש המועדון דוניה שיינהולץ והמאמן יובל נעים את הניצחון לראש עיריית עכו שמעון לנקרי, שסייע הקיץ להעמיד קבוצה ראויה לליגת העל. "בלעדיו כנראה שלא היינו פה", אמרו במועדון, "לראש העירייה יש חלק גדול בניצחון הזה ומכאן אנחנו רק רוצים להמשיך קדימה לצבור ניצחונות נוספים".

שחקני הפועל עכו חוגגים עם גיא דיין. מגד גוזני
כיפה על הראש, כמו שכתוב. גיא דיין/מגד גוזני

מיד לאחר המשחק ניגש נעים אל יובל שבתאי שנכנס כמחליף בדקות הסיום וגער בו. שחקנים שהיו נוכחים העידו כי הסיבה לכך היא שהמאמן היה לחוץ בדקות האחרונות של המשחק מחשש לספיגת שערים נוספים. השבוע אמור לנחות בקבוצה החלוץ ברתולומיו אוגבצ'ה שינסה להרשים את הצוות המקצועי. יובל נעים הבהיר כי צירופו של חלוץ זר לא יבוא על חשבונו של סיידר שזכה למחמאות מהמאמן: "אני מתחבר לאישיות שלו. זה אדם שגדל בתנאים מאוד קשים. הוא ילד שרוצה להתקדם וללמוד. ההזדמנות של עכו היא הזדמנות חיים ואני מאמין בו. גם אם נביא עוד חלוץ, אין לי בעיה לשחק עם שני חלוצים. מי שיהיה טוב, ישחק".

גיא דיין, שהתרגל בשנתיים האחרונות לכבוש שערים יפים, סיפק עוד שער אדיר וכמו במשחק נגד מכבי פתח תקוה, הוא חגג עם כיפה שהוציא מהגרב. בניגוד למשחק מול המלאבסים, הפעם זה עלה לו בכרטיס צהוב, אבל נראה שהעונש הזה לא ממש מטריד אותו, כמו גם את מאמנו שאמר: "אני לא אמנע ממנו לעשות את הדברים האלה, גם על חשבון כרטיס צהוב".

דיין עצמו אמר: "הניצחון הזה מוקדש לדני פינקלשטיין אוהד הקבוצה שעבר ניתוח. לגבי המשחק, אנחנו מתחילים להתחבר, אנחנו נראים הרבה יותר טוב ואני שמח שזה בא לידי ביטוי במשחקים האחרונים". על החגיגה הייחודית שלו הוסיף: "חרשנו את הנושא הזה כבר כל כך הרבה. זו הדרך שלי לחגוג. כמו ששלו מנשה חוגג עם הנעל, אני חוגג עם כיפה. זה מוזר לי שמקבלים כרטיס צהוב על זה. אני לא מתעסק בזה, אבל זה שווה את הצהוב". על המשך העונה של עכו הוסיף: "יש ארבע קבוצות חזקות בליגה וכל השאר נמצאות באותה רמה. אם נמשיך בקצב הזה, נהיה במקום טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully