וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "יש חשש גדול שהכל יתפרק מול אשדוד"

20.10.2013 / 7:41

בבירת הנגב מודאגים לאחר ההפסד לקרית שמונה: "ידענו שזה יקרה, אבל לא בצורה כזאת". אראל ואלגרבלי יפתחו כבלמים?

one

עד המשחק אמש (שבת), בהפועל באר שבע עוד היה מי שדיבר על ניסיון להיצמד לאלופה מכבי תל אביב. אלא שאחרי ההפסד הביתי 2:0 לעירוני קרית שמונה, שחקני הקבוצה כבר נשמעו אחרת: "ידענו שזה יקרה בשלב מסוים ושהאוויר ייגמר, אבל לא בצורה כזאת. לא שיחקנו, לא היינו מחוברים ושחקנים עמדו רחוק אחד מהשני. זו לא הקבוצה מהמחזורים האחרונים", אמרו שחקנים בקבוצה, "יש כאן חשש גדול שהכל יתפרק במשחק באשדוד. אסור להפסיד שם בשום אופן".

שחקני הפועל באר שבע יורדים מאוכזבים. קובי אליהו
חייבים להתאושש במהרה. שחקני באר שבע מאוכזבים/קובי אליהו

החשש הגדול של המאמן אלישע לוי מגיע בעקבות הרחקתם של וויליאם סוארס ובויאן מרקוביץ'. מלבד שני הבלמים שראו את האדום, נראה כי הבלם הסרבי טומיסלב פאיוביץ' לא יהיה כשיר למשחק באשדוד במחזור הבא בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי, שמנעה ממנו לשחק בשני המחזורים האחרונים.

הבלם הרביעי, בן אלגרבלי, לא התאמן כל השבוע בגלל פציעה ולכן לוי שוקל להסיט את גל אראל לתפקיד הבלם, כאשר במקומו ישחק לוטם זינו בקישור לצד קובי דג'אני. "אנחנו מאוד מקווים שאלגרבלי יהיה כשיר לשבוע הבא, כי הפציעה של פאיוביץ' נראית חמורה יותר. אחרת אני לא יודע מה נעשה", אמר לוי לסובביו לאחר המשחק אתמול.

למאמן אין כרגע אופציה אחרת מלבד בלם הנוער אבירם אוחנה, אבל לוי לא מתכוון להמר עליו במשחק כזה: "לא יהיה נכון לעלות עם בלמים מהנוער, כי אם נפסיד, יהיה להם קשה להתאושש. נמצא פתרון שיהיה הוגן ובעיקר מקצועי. כרגע, השילוב של אראל ואלגרבלי נראה כמו האופציה הטובה ביותר", אמרו במועדון אמש. החלוץ תומר סוויסה התבטא בהקשר זה: "יש לנו שבוע להתכונן כמו שצריך. לא משנה מי חסר, תמיד עולים 11 מול 11. אני מאמין שיהיו בלמים והכל יהיה בסדר. לכל קבוצה יש עליות וירידות וחשוב להמשיך באותו קו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גל אראל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ימצא את עצמו בתפקיד חדש? אראל/ברני ארדוב

סוויסה, שרשם אתמול הפסד דווקא בהופעת הבכורה שלו בהרכב, הוסיף: "לא כך דמיינתי שהחזרה שלי להרכב תהיה ולצערי לא שיחקנו את הכדורגל שרצינו לשחק ולא עבדנו מספיק קשה. לא הנענו כדור, לא היינו שקטים ולא סבלניים. שום דבר גם לא הלך. אני מתאמן טוב ומרגיש טוב. אומנם היום היכולת לא הייתה טובה, אבל אין מה לעשות. צריך להמשיך לעבוד קשה".

מי שלקח בצורה קשה את ההפסד היה החלוץ אליניב ברדה, שירד אתמול מאוכזב לחדר ההלבשה ולא שוחח עם חבריו. במועדון השתדלו לא לבקר בחריפות את המגן בן ביטון, שעשה טעות גדולה שעלתה לקבוצה בשער השני. "זאת טעות ראשונה שלו, הוא עוד ילד והוא יבין בהמשך שאסור לו לעשות טעויות כאלה".

למרות זאת, לוי שוקל להחליף גם אותו ואביתר אילוז צפוי לפתוח באשדוד. חלק מהביקורת הופנתה דווקא כלפי סוארס: "הוא לא היה צריך לעשות מה שעשה. הוא טען שלא נגע בשחקן, אבל זה בכלל לא משנה. קח קצת אחריות במצב שבו הקבוצה שלך איבדה בלם. הוא לא ילד מהנוער. חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully