וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: אבי לוזון כעס, מעמדו של סיני עשוי להתערער

20.10.2013 / 8:10

יו"ר ההתאחדות נכח ליד חדר ההלבשה, אך לא ביקר את המאמן. יחד עם זאת, הפסד בקרית שמונה עשוי להוביל לזעזוע במועדון

one

במכבי פתח תקוה חגגו לאורך הפגרה את הניצחון על בני יהודה, אבל התבוסה אמש (שבת) למכבי חיפה הוכיחה שוב שלמשה סיני יש עוד הרבה עבודה כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. בסיום המשחק עשה יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון את דרכו לחדר ההלבשה של הקבוצה. לוזון לא נכנס פנימה ונשאר מחוץ לחדר יחד עם קברניטי המועדון, בהם המנכ"ל איציק לוזון.

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
כועס, בעיקר על הצהובים. לוזון ביציע, אמש/ברני ארדוב

"איך יכול להיות שקיבלנו כל כך הרבה צהובים?", היתה אחת הטענות שהשמיע לוזון. יו"ר ההתאחדות, יש לציין, העביר ביקורת על ההפסד, אבל לא ביקורת אישית נגד משה סיני. החל מהדקה ה-30 החל הקהל המקומי לדרוש את פיטוריו של המאמן, אם כי במועדון לא עלתה מחשבה לפטרו לאחר ההפסד, בעיקר בגלל הניצחון במחזור הקודם על בני יהודה. יחד עם זאת, הפסד לקריית שמונה במחזור הבא ומעמדו של סיני יהיה שוב בסכנה.

"גם כשהקבוצה הבקיעה ארבעה שערים מול בני יהודה הם צעקו שיתפטר. אם לא יתמכו בו כולנו נפסיד", ניסו גורמים במועדון להרגיע את הרוחות. פתח תקוה צברה עד כה ארבעה נקודות בשישה משחקים, אך במחזור הבא צפויים עומר גולן ואלרואי כהן לשוב מפציעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן מכבי פתח תקוה, משה סיני. ברני ארדוב
עדיין לא עלתה מחשבה לפטרו. סיני/ברני ארדוב

ביקורת מסוימת הופנתה בעקבות החילוף שערך סיני במהלך המחצית, כשהוציא את רועי דיין והכניס את דני פרדה. "נשארנו בלי חלוץ תשע מחצית שלמה", ניתח אחד השחקנים. "פרדה לא מספיק פיזי כדי לסחוב את כל ההתקפה לבד. אבל מצד שני, גם כשמרעי נכנס לא סיכנו מספיק את השער. אולי אם היה את עומר או אלרואי יכולנו לסכן יותר את השער, אבל צריך להסתדר עם מה שיש".

דיא סבע שהחליף את מרואן קבהא, שעלה למשחק למרות מתיחה קלה במפשעה, היה אחד הבודדים שזכה למחמאות. במועדון התייחסו גם לאדום של פדרו גלבאן: "זה היה אדום מיותר. הוא הלך על הרגל אחרי שמשומר כבר שחרר את הכדור. לא יכול להיות שכל שני מחזורים נסבול מורחק אחד. מעכשיו הנושא הזה יטופל".

מרואן קבהא יצא בדקה ה-37 שלא בעקבות סיבה רפואית ומתברר כי סיני החליף אותו בעקבות החלטה מקצועית. "אפשר להבין למה קבהא עזב את המגרש מיד אחרי שנגמר המשחק. הוא היה עצבני ובצדק, סיני יכול היה לחכות עד המחצית", אמר אחד השחקנים בקבוצה. כך או כך, השחקן סובל מפציעה ולא ברור האם יהיה כשיר למשחק הבא בקריית שמונה.

שחקן מכבי פתח תקוה, מוחמד קבהא. ברני ארדוב
עזב מיד לאחר המשחק. קבהא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully