וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדבר בינואר: למרות הניצחון, מכבי חיפה צריכה חיזוק

19.10.2013 / 22:27

מכבי חיפה נשענת על עזרא, וראיוס הוא לא הפתרון לכנף ימין. מול מכבי פתח תקוה זה הספיק ל-0:3 קליל ולעצירת המשבר, אבל הירוקים עוד צריכים להתחזק. שלום תקווה על הטקטיקה של בנאדו והעבודה שמצפה לסיני

one

הרבה זמן חיכו במכבי חיפה עד שהרגישו את טעם הניצחון, והם עשו זאת הערב (שבת) בצורה חלקה, עם 0:3 קליל במושבה מול מכבי פתח תקוה. חיפה שלטה והכתיבה את הקצב כבר מהפתיחה, והקבוצה של משה סיני כמעט שלא היוותה יריב. הירוקים אמנם לא הגיעו למצבים רבים, אבל הצליחו ללא שום מאמץ להשיג כבר במחצית הראשונה יתרון של 0:2.

את המחצית השנייה חיפה אמנם לא פתחה היטב, אבל היתה זו שוב מכבי פתח תקוה נחמדה מדי, שנשארה עם עשרה שחקנים לאחר הרחקתו של גלבאן, ומרגע ההרחקה הירוקים פשוט השתעשעו עד לסיום, הגדילו את ההפרש בשער נוסף של שלומי אזולאי, ונראה שהיו יכולים לכבוש אפילו עוד כמה שערים. את המטרה החשובה, עצירת הסחף השלילי, חיפה השיגה. המאמן אריק בנאדו ידע שניצחון היום בהחלט חשוב לקראת הדרבי בשבוע הבא, ולפתיחת רצף הצלחות בליגה.

הירוקים אמנם ניצחו 0:3, אבל צריך גם לציין שמולם לא עמדה יריבה ראויה או יריבה שהקשתה. אם נתייחס לחיפה עד להרחקה, רואים שם קבוצה מאורגנת מאוד, מסודרת מאוד. בנאדו מקפיד על המערך ההגנתי הטקטי. השחקנים של חיפה משתתפים במשחק ההגנה לאחר כל איבוד כדור, והדרישה של בנאדו מכל שחקניו היא לחזור לנקודות המוצא. מכבי פתח תקוה, גם בביתה, לא הצליחה לאיים ולהטריד את השוער של הירוקים, בויאן שראנוב. הרבה בזכות העבודה שביצעו שחקי חיפה במרכז.

שחקני מכבי חיפה, רובן ראיוס, יניב קטן. ברני ארדוב
ראיוס וקטן. זה לא מתאים לעמדה, זה חייב לתקוף יותר/ברני ארדוב

למרות הניצחון, רואים שחיפה נשענת מאוד על חן עזרא בחלק ההתקפי. הירוקים חייבים למצוא עוד אופציות בתחום הזה. אין לחיפה מספיק מחץ, ולמרות ה-0:3, אני חושב שהקבוצה הזו זקוקה לאיום וליכולת של הצטרפות מהקו השני, מהקישור. אייל גולסה ויניב קטן עובדים קשה, משקיעים המון, אבל אלו שני הקשרים הקדמיים שאמורים לאיים על השער, לבשל, לכבוש.

חיפה צריכה גם כוח מכנף ימין, אבל רובן ראיוס הוא לא הפתרון. הוא לא מהיר ולא סוחף, הוא נכנס לאמצע ומשחק מאחור. זה יכול להספיק מול מכבי פתח תקוה, אבל במאבקים הקשים שעוד מצפים למכבי חיפה, הירוקים יצטרכו להעלות הילוך. יהיה נכון אם הקבוצה, לפחות עד ינואר, תצליח להיות מאוזנת ולהידבק לצמרת, כדי לשדרג עצמה בחלק ההתקפי שלה ולהיות חזקה ומאיימת יותר.

מכבי פתח תקוה של היום פשוט לא היוותה יריב, ביטלה את עצמה, התגוננה וויתרה על כל אופציה אפשרית בהתקפה - במיוחד במחצית הראשונה. במחצית השנייה, כשניסתה לעשות משהו, היא היתה בנחיתות מספרית ובכך כמעט לאורך כל המשחק חיפה לא נתקלה בקושי. מתחילת העונה פתח תקוה ספגה לא מעט שערים (שלוש שלישיות ורביעייה אחת). הדבר הכי חשוב לקבוצות תחתית הוא ביטחון, והביטחון מגיע משמירה על רשת נקייה. אין ספק שלמשה סיני יש עבודה רבה וקשה, כדי להתמודד עם קבוצות בליגת הזו.

משבר? מכבי חיפה ניצחה 0:3 את מכבי פתח תקוה

תורג'מן הודה: בגול השני הכדור נגע לי ביד

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מכבי פתח תקוה, משה סיני. ברני ארדוב
הרבה עבודה. סיני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully