וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא אמרנו שאנחנו אלטרנטיבה למכבי ת"א"

19.10.2013 / 21:08

מאמן באר שבע מוטרד מהאפשרות שיצטרך לעלות ללא בלמים טבעיים מול אשדוד. בכר: "אולי זו תהיה נקודת המפנה שלנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

האם התקופה הנפלאה של הפועל באר שבע הגיעה לסיומה? הקבוצה מהדרום שרשמה חמישה מחזורים ראשונים נפלאים במהלכם לא הפסידה אפילו פעם אחת, נכנעה הערב (שבת) הקבוצה של אלישע לוי 2:0 לעירוני קרית שמונה במשחק סוער וחם. באר שבע איבדה את שני הבלמים שלה - וויליאים סוארס ובויאן מרקוביץ' בכרטיסים אדומים, ובקבוצה מוטרדים מאוד מהמשחק הבא, מול מ.ס אשדוד. הסיבה: שני הבלמים הנותרים של הקבוצה, טומיסלב פאיוביץ' ובן אלגרבלי פצועים ולא התאמנו השבוע. במידה והם לא יחלימו, ייאלץ לוי להסיט שחקנים אחרים לעמדה מול האשדודים, בהחלט לא פתרון אידיאלי.

שחקני הפועל באר שבע יורדים מאוכזבים. קובי אליהו
איבדו את הראש, ואת המאזן הנאה. שחקני באר שבע יורדים מאוכזבים/קובי אליהו

מאמן קרית שמונה, ברק בכר התמוגג בסיום ואמר: "מהשניות הראשונות ראיתי שאנחנו הולכים לעשות את זה. התחלנו טוב, החבר'ה עלו נחושים ועשינו את העבודה כמו שצריך. ככה קרית שמונה צריכה להיראות ואולי המשחק הזה יביא לנו את המפנה. גם בתקופה הפחות טובה אנחנו מתאמנים טוב ויש אווירה טובה. עם זאת, בסך הכל מדובר בניצחון אחד וצריך לא להתלהב יותר מדי, יש לנו משחק ביום שבת ואנחנו צריכים להגיע מוכנים אליו. הליגה עוד ארוכה. לא הייתי מאוכזב מהמחזורים הראשונים, היום זה פשוט התחבר והיה משהו נוסף. ראיתי על הפנים של השחקנים שהם יותר דרוכים".

בלם קרית שמונה, דין מימוני, שכבש את שער הבכורה שלו בליגה אמר: "גול ראשון שלי, התרגשתי אבל הכי חשוב שעבדנו קשה על המגרש ושנמשיך ככה. היהת תקופה קצת קשה אבל הרמנו את עצמנו, עשינו הכנה טובה לקראת המשחק וכולם באו עם המטרה לנצח. עכשיו אפשר לעשות את כל הנסיעה הארוכה הזאת הביתה בכיף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. קובי אליהו
ידע מהרגע הראשון שזה ייגמר בניצחון. בכר/קובי אליהו

מנגד, בבאר שבע ניסו להבין מה השתבש בניגוד למחזורים קודמים, ומאמן הקבוצה, אלישע לוי אמר: "בגדול, לא באנו למשחק. לא היינו מוכנים וזה בא לידי ביטוי בחוסר אגרסיביות, לא החזקנו בכדור. היינו אולי שאננים. היה פה קהל נהדר ולא ידענו לנצל את זה. לא שיחקנו טוב, ובכדורגל בכל משחק צריך לבוא למשחק מחדש. למרות זאת, חשוב שנלמד מהמשחק הזה, ואני עדיין חושב שיש לנו קבוצה טובה וחזקה".

לוי נשאל לגבי שני האדומים שספגה קבוצתו אך אמר: "אני לא רוצה לדבר על השופט". על שתי הטעויות בהגנה שהובילו לשערים של האורחים, אחת מהן של בן ביטון שהעניק שער במתנה לדויד מנגה אמר המאמן: "טעויות הן חלק מהמשחק וצריך לדעת לצמצם אותן עד כמה שאפשר. אנחנו צריכים להפיק את הלקחים ולהמשיך הלאה". כשנשאל האם באר שבע כבר אינה המתמודדת העיקרית של מכבי תל אביב לאחר ההפסד אמר לוי: "אנחנו לא אמרנו שאנחנו אלטרנטיבה למכבי תל אביב. כמו שכשניצחנו לא השתגענו ועכשיו אסור להשתגע לכיוון השני".

מאור בוזגלו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "קבוצה חזקה נמדדת בתקופה פחות טובה. הגדולה לצאת ממנה בהכי פחות זמן. משחק רע מאוד שלי באופן אישי. תודה לקהל שנתן הצגה כרגיל. בן ביטון אני אוהב אותך".

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. קובי אליהו
לא משתגעים מההפסד. לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully