וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ יציע לניצן שירזי לחזור כמנהל טכני

19.10.2013 / 21:01

הבעלים: "מדובר על העונה הבאה, ואני מקווה שהוא יסכים". גורם: "ההצעה היא לא לתפקיד המאמן. כץ מעריך את דורה"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: יותם בן דוד

הפועל חיפה ניצחה הערב (שבת) 1:2 את בני יהודה, אבל החדשות החמות מהגזרה מגיעות מכיוון הבעלים יואב כץ. הבוס של האדומים שוחח עם ניצן שירזי ועניין אותו באפשרות לחזור להפועל חיפה בעונה הבאה לתפקיד המנהל הטכני.

בין כץ ובין שירזי, שאימן את הקבוצה בעבר, שוררים יחסים מצוינים והבעלים רוצה לראות את המאמן חוזר לתפקיד ניהולי בקבוצה. נכון להיום שירזי מקבל שכר מהפועל תל אביב, ומחזיק בתפקיד מקצועי-ניהולי במועדון, לאחר שעבודתו כמאמן ראשי בקבוצה הופסקה בעקבות הידרדרות במצבו הרפואי.

בשלב זה לא מדובר על הצעה לעונה הנוכחית, אך גורם המעורה בפרטים אמר שהכוונה של כץ היא לשלב את שירזי בתפקיד הניהולי לכמה עונות ולא לעונה אחת בלבד. ?כץ מעריך את ניצן מאוד ורוצה אותו כחלק מהמועדון?, אמר אותו גורם. ?בשום אופן לא מדובר על תפקיד מאמן. ניצן לא בנוי נכון לעכשיו לתפקיד מאסיבי כזה ויואב מעריך את שלומי דורה ורוצה אותו לעוד כמה עונות?.

כץ אישר את הפרטים: "מדובר על העונה הבאה, לא הנוכחית. אני מקווה שניצן יסכים".

והיה גם ניצחון הערב. המאמן שלומי דורה סיכם: "שמח שעשינו את העבודה. אני לוקח את העובדה שדווקא בדקות פחות טובות ידענו להבקיע את השער ולנצח את המשחק. מחכה לנו הדרבי, שהוא המשחק החשוב ביותר, ואני בטוח שכולם ייתנו הכול".

על החילוף של רואש, שאגב מתחתן עוד שלושה ימים, אמר דורה: ?ראיתי שאושרי לא היה במיטבו ושהוא התרגש. ידעתי שכולם גם ישחקו בשבילו. רועי שוקרני נכנס והיה טוב. גם לירן סרדל היה סביר מאוד בשביל הופעת בכורה?. על ההרחקה של יוסי דורה אמר המאמן?: נצטרך לבחון מה קרה. אם זה היה על דיבורים אז חבל. מי שיחליף את יוסי בדרבי ייתן הכול, אני בטוח?.

הפועל חיפה ניצחה 1:2 את בני יהודה

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב לשעבר. אדריאן הרבשטיין
ישוב לחיפה? שירזי/אדריאן הרבשטיין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully