וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הכינו את הממחטות

19.10.2013 / 10:00

פייטון מאנינג חוזר לאינדיאנפוליס עם דנבר המושלמת במוקד המחזור ה-7, יהיה מרגש. הפטריוטס וגרונקובסקי אצל הג'טס, פילי מחכה לדאלאס, הצ'יפס יחגגו על יוסטון המפורקת?

תהפכו את זה איך שאתם רוצים, תחפשו מוקדי עניין אחרים. לא יילך לכם. ביום ראשון הקרוב, כל משחקי המחזור השביעי יהוו חימום לסאנדיי נייט. אז, פייטון מאנינג יחזור לראשונה כשחקן קבוצה אחרת, דנבר, למשחק באינדיאנפוליס והחגיגה תהיה ענקית. מה יש מעניין בדרך? בסדרה הראשונה: דטרויט מול סינסינטי, הג'טס מחכים לניו אינגלנד, פילדלפיה לדאלאס ושיקגו בוושינגטון. בסדרה השנייה: טנסי נגד סן פרנסיסקו, גרין ביי מול קליבלנד, קנזס סיטי המושלמת מארחת את יוסטון המפורקת ופיטסבורג תלך מכות מול בולטימור. במאנדיי נייט, המאנינג הפחות מוצלח כרגע, הרבה פחות מוצלח, איליי, ינסה לצאת מהאפס עם הג'איינטס מול מינסוטה. הימורים אתם שואלים? כמו שכתוב בספר ("ספר ההימורים הכושלים", נקרא לו). 6 מ-14, פלוס הימור כושל על אריזונה (COME ON) הורידו אותנו ל-57 מ-93 (61.3 אחוזים). מה נראה השבוע?

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. Doug Pensinger, GettyImages
מוכנה או לא אינדי, הנה מגיע פייטון/GettyImages, Doug Pensinger

ראשון, 20:00: וושינגטון - שיקגו, FOX
ראשון, 20:00: מיאמי - בפאלו, METV
ראשון, 23:00: טנסי - סן פרנסיסקו, FOX
ראשון, 23:15: פיטסבורג - בולטימור, METV
ראשון, 23:25: גרין ביי - קליבלנד ב-5+ לייב
שני, 3:30: אינדיאנפוליס - דנבר, 5+ לייב
שלישי, 3:00: ניו יורק ג'איינטס - מינסוטה, FOX

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. GettyImages
וגם איליי יהיה כאן, למתעקשים/GettyImages

20:00: עוד הפסד והביתה

אטלנטה (4:1) - טמפה ביי (5:0)

העונה של שתי הקבוצות האלה ממש לא הולכת לפי הציפיות, שלהן ומהן ויכול להיות שהמשחק הזה הוא הזדמנות אחרונה לשיקום. הפאלקונס מגיעים למשחק ביתי נוסף, אחרי שהפסידו שלוש פעמים ברציפות, הפעמיים האחרונות בג'ורג'יה דום. אולי שבוע החופש יעשה טוב לקבוצה הלא מתפקדת הזו. הבאקנירס מציגים את התקפת המסירה החלשה בליגה ולמרות שהראו ניצוצות קלים בשני המשחקים תחת הקוורטרבק החדש, מייק גלנון, הם עדיין ללא ניצחון ומשחקים פוטבול רע מאוד.

ההימור: יש גבול להשפלות של אטלנטה. פאלקונס

דטרויט (2:4) - סינסינטי (2:4)

המנצחת במפגש בעיר המכוניות תתייצב בעמדה מצוינת להסתערות על הפלייאוף, המפסידה לעומת זאת, תחזור כמעט לנקודת ההתחלה. דטרויט חזרה לנצח בשבוע שעבר, מול נציגת אוהיו השנייה, קליבלנד והיא ניצחה גם את שני משחקי הבית שלה העונה, תוך שהיא שמה בשניהם יחד 74 נקודות על הלוח. הבנגאלס שרדו את הקאמבק של בפאלו וצברו ניצחון שני רצוף, כשהם נהנים מיכולת מצוינת של אנדי דלטון, שנבחר לשחקן המצטיין של המחזור הקודם ב-AFC. בעשרה מפגשים בין הקבוצות עד היום, סינסי מפגינה עליונות עם מאזן 3:7, כאשר הניצחון האחרון של הליונס היה ב-1992. הניצחון הביתי האחרון שלהם על הבנגאלס היה במשחק הראשון אי פעם בין הקבוצות, ב-1970.

ההימור: תמיד יש פעם שנייה. דטרויט

מיאמי (2:3) - בפאלו (4:2)

שני משחקים ייערכו בתוך ה-AFC מזרח, כאשר בראשון מביניהם, הדולפינס ינסו להמשיך את רצף ההצלחות מול בפאלו, אותה ניצחו שלוש פעמים בארבעת המפגשים האחרונים ועל הדרך, לשמור על סיכויי הפלייאוף שלהם אחרי שהפסידו את שני המשחקים האחרונים. מיאמי חייבת להציג שיפור בכל האספקטים, אבל הפוטנציאל שם. אצל בפאלו, ת'אד לואיס האלמוני פתח בהפסד הדרמטי לסינסינטי ונראה לא רע, השאלה היא האם הוא יכול לשמור על היכולת הזו, כאשר גם הבילס מגיעים אחרי צמד הפסדים.

ההימור: בבית, זה של מיאמי

מאט ריאן שחקן אטלנטה פאלקונס. GettyImages
אטלנטה חייבת להתחיל לשחק. מאט ריאן/GettyImages

ניו יורק ג'טס (3:3) - ניו אינגלנד (1:5)

השפיץ של הנעל. או של הכדור, אם תרצו. ניו אינגלנד השיגה ניצחון מלא במזל ואופי על ניו אורלינס בשבוע שעבר ותנסה לרדת לקרקע כעת ולהמשיך את העונה הטובה שלה. הפציעות לא עוזבות את הקבוצה והמכה האחרונה הייתה ג'רוד מאיו, שגמר את העונה. לדני אמנדולה יש זעזוע מוח וגם ג'וליאן אדלמן ואקיב טליב בספק, אבל מי שחוזר, סופסוף, הפעם באמת (כנראה), הוא רוב גרונקובסקי. הפטריוטס ניצחו את הג'טס חמש פעמים ברציפות, כולל 10:13 מכוער לפני קצת יותר מחודש. הסילונים ממשיכים בזיגזג שלהם ורשמו מתחילת העונה ניצחון והפסד לסירוגין.

ההימור: לפי הרצף של הג'טס, הפעם הם אמורים לנצח וניו אינגלנד פצועה מדי. ניו יורק

פילדלפיה (3:3) - דאלאס (3:3)

פתיחת העונה של האיגלס נראתה בינונית וזו של הקאובויס דווקא טובה, אבל למשחק בעיר האחווה שתיהן מגיעות עם מאזן זהה וחצוי. זה יהיה המשחק ה-109 בין היריבות הוותיקות, כאשר לפני שנתיים פילי ניצחה פעמיים ובשנה שעברה דאלאס עשתה זאת. אגב, לפני שנתיים דאלאס שמה שבע נקודות בכל הפסד ובשנה שעברה 38 בכל ניצחון. האורחים יצטרכו להתמודד עם התקפת הריצה הראשונה בליגה, כאשר ניק פולס, שניצח בשבוע שעבר את טמפה ביי, יפתח שוב בעוד מייקל ויק הודיע שהוא לא כשיר. דאלאס נראתה טוב בסאנדיי נייט מול וושינגטון ותסתמך שוב על היד של טוני רומו, שכבר זרק ל-14 טאצ'דאונים העונה.

ההימור: יהיה אקשן. דאלאס

וושינגטון (4:1) - שיקגו (2:4)

רק לפני כמה חודשים הרדסקינס ביקרו בפלייאוף, אבל מאז כבר זרמו הרבה מים בנהר הפוטומק והקבוצה מהבירה לא משחקת טוב במיוחד העונה וטרם צברה ניצחון ביתי. ההתקפה עדיין עובדת לא רע, אבל ההגנה לא ממש קיימת ודאלאס חגגה עליה בשבוע שעבר. אחרי המשחק המסובך הזה, וושינגטון נוסעת לדנבר ושני הפסדים נוספים יגמרו את העונה שלה מוקדם מאוד. הברס לא יכולים להרשות לעצמם לאבד אף משחק במלחמת החורמה המתנהלת ב-NFC צפון. הם התאוששו משני הפסדים רצופים וניצחו את הג'איינטס במחזור הקודם ומאז גם הספיקו לנוח שבוע וחצי. רגע לפני היציאה לשבוע החופש, בסיומו ישחקו בגרין ביי, זו הזדמנות מצוינת לשפר עמדות.

ההימור: וושינגטון לא פוגעת, אבל יכולה לנצח כאן. רדסקינס

רוב גרונקובסקי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Stephen Senne, AP
הקאמבק המרוח אי פעם. גרונקובסקי/AP, Stephen Senne

קרוליינה (3:2) - סנט לואיס (3:3)

בשקט בשקט, שתי הקבוצות האלה מצליחות לתת פייט יפה, לפחות בינתיים. הפנת'רס מנצלים את הקריסה של אטלנטה ונמצאים במקום השני ב-NFC דרום אחרי הניצחון הענק שלהם במינסוטה, השני בשלושת המשחקים האחרונים. ההגנה נראית נהדר, משחק הריצה עושה את העבודה ושיפור נוסף מצד קאם ניוטון בכלל יכול להזניק אותם קדימה. סנט לואיס ניצחה שני משחקים רצופים, כולל הצגה נהדרת ביוסטון, כאשר בשני הניצחונות הללו היא עומדת על מאזן נקודות כולל של 33:72. במפגש האחרון בין הקבוצות, לפני שלוש שנים, סנט לואיס ניצחה וקטעה רצף של ארבעה הפסדים.

ההימור: גם הפעם היא לוקחת את זה. סנט לואיס

ג'קסונוויל (6:0) - סן דייגו (3:3)

דווקא בשבוע שעבר, במה שאיים להיות המשחק הכי חד צדדי בתולדות הליגה, ג'קסונוויל נלחמה ומתחה את דנבר לאורך דקות ארוכות. בסוף היא הפסידה, ונותרה ללא ניצחונות העונה, אבל אולי עוד יש תקווה בצפון פלורידה. סן דייגו מגיעה אחרי ניצחון יפה על אינדיאנפוליס והיא הפסידה וניצחה לסירוגין בכל משחק מתחילת העונה. המשחק הזה הוא הזדמנות נהדרת לניצחון שני רצוף, שישאיר אותה במרחק סביר מדנבר וקנזס סיטי השועטות.

ההימור: מפייטון מאנינג לפיליפ ריברס. החיים של הג'אגוארס לא קלים. סן דייגו

פיליפ ריברס סן דייגו צ'ארג'רס. AP
הזדמנות מעולה לחגוג. ריברס/AP

23:05-23:25: סגנית האלופה נכנסת לקצב

טנסי (3:3) - סן פרנסיסקו (2:4)

הטייטאנס פתחו עם הרבה תקווה, אבל שני הפסדים צמודים ורצופים, לקנזס סיטי ובסיאטל, החזירו אותם לאחור. למזלם, אינדיאנפוליס לא מספיק יציבה ויוסטון בנפילה, כך שהבית עוד לא בורח, אבל הפסד נוסף יפגע בהם קשות. ריאן פיצפטריק ימשיך להחליף את ג'ייק לוקר הפצוע ככל הנראה והוא יצטרך להתמודד עם ההגנה המפחידה של הניינרס, ששכחו לגמרי מהתקופה החלשה וכבר צברו שלושה ניצחונות רצופים בקרב מול סיאטל. דווקא התקפת המסירה של סן פרנסיסקו מאוד מתקשה בינתיים ושבוע לפני הנסיעה ללונדון, למשחק מול ג'קסונוויל, קולין קפרניק והחבורה שלו רק במקום ה-31 בליגה באוויר.

ההימור: סן פרנסיסקו נכנסה לקצב הנכון. ניינרס

גרין ביי (2:3) - קליבלנד (3:3)

הפאקרס שוב על המסלול. פתיחת העונה של גרין ביי לוותה בלא מעט קשיים, אבל האורזים מציגים הגנה טובה מאוד בשבועיים האחרונים וניצחו את דטרויט ובבולטימור. גם ההתקפה, בראשות ארון רוג'רס, צוברת יארדים בקצב מסחרר, אבל לא משיגה מספיק נקודות ואפשר למצוא אותה רק במקום ה-13 בליגה בתחום הזה. הבראונס אחרי המעברים בין ברנדון ווידן לבריאן הוייר וחזרה, חזרו להפסיד בשבוע שעבר ונעצרו על רצף של שלושה ניצחונות. ב-AFC צפון, החלש יחסית העונה, הם עדיין לא איבדו תקווה, בעיקר בזכות ההגנה המצוינת, אבל יצטרכו להתמודד כעת בשני משחקים חוץ קשים להחריד, בלמבו פילד ולאחר מכן בארוהד מול קנזס סיטי.

ההימור: זה גדול על הטייטאנס, למרות שיהיה צמוד. גרין ביי

קנזס סיטי (0:6) - יוסטון (4:2)

איזה משחק קריטי בארוהד. הצ'יפס חיים את החלום והניצחון על אוקלנד בשבוע שעבר שמר אותם במאזן מושלם. זה יכול להימשך, אבל לשם כך הם יצטרכו להעמיק את המשבר של יוסטון. הטקסאנס חלמו סופרבול, אבל נמצאים בהתרסקות גדולה ואת רצף ארבעת ההפסדים איתו הם מגיעים למשחק הם סיימו במאזן נקודות של 125:45, כולל כמה תבוסות משפילות במיוחד. בשבוע שעבר, מאט שאוב נפצע, הקהל המקומי ביוסטון חגג זאת, השחקנים זעמו ומחליפו, טי ג'יי ייטס, מילא את התפקיד היטב וזרק לפיק סיקס, משחק חמישי ברציפות של הקבוצה (שיא ליגה). הפעם קייס קינום, הגיבור המקומי מימי הקולג', יהיה זה שיפתח. אלכס סמית' ינסה להתגבר על הגנת המסירה הטובה בליגה.

ההימור: אחת הולכת לכאן, השנייה לשם. קנזס סיטי

פיטסבורג (4:1) - בולטימור (3:3)

לא משנה מה המצב של שתי הקבוצות הללו, תמיד מדובר ביריבות אדירה וגם הפעם, לא מעט עומד על הכף. האלופה מגיעה לעיר הפלדה במטרה לגמור סופית את העונה של הסטילרס, שרק בשבוע שעבר ניצחו לראשונה, בחוץ מול הג'טס. בבית, פיטסבורג כבר הובכה פעמיים העונה בצורה רצינית והרייבנס, שהפסידו שניים משלושת המשחקים האחרונים שלהם ומתקשים להציג התקפה יציבה, ישמחו לחגוג מול היריבה הגדולה. 37 מפגשים נערכו עד היום, כאשר פיטסבורג ניצחה 22, כולל את האחרון, בדצמבר שעבר. קודם לכן, בולטימור ניצחה שלושה רצופים והיא גם ניצחה שלושה מארבעת ביקוריה האחרונים בעיר.

ההימור: לא הפעם. סטילרס

אלכס סמית' קנזס סיטי צ'יפס. Peter Aiken, GettyImages
עוד שבוע על גג העולם? אלכס סמית'/GettyImages, Peter Aiken

אינדאנפוליס (2:4) - דנבר (0:6), בין ראשון לשני, 3:30

מוכנים לקיטש אמריקאי במיטבו? 14 שנים (כולל האחרונה בה לא בגלל פציעה), כ-60 אלף יארדים, 149 ניצחונות, 421 טאצ'דאונים, טבעת אליפות. פייטון מאנינג, האגדה של אינדיאנפוליס, חוזר הביתה למשחק הכי מרגש של העונה. הקבוצה בה גדל ואותה גידל תחכה לו והוא יגיע, ינסה איכשהו, לא ממש ברור איך (אבל זה פייטון), לשמור על קור רוח, לנצח ולהמשיך את העונה המושלמת שעוברת עליו ועל הברונקוס. המפגש הזה יהיה הרבה, הרבה מאוד מעבר לפוטבול ועיני האמריקאים כולם יופנו ללוקאס אויל סטדיום. אנדרו לאק, היורש, ינסה לחגוג מול הגנת המסירה הגרועה בליגה ולצלוח את הגנת הריצה הטובה בליגה, פייטון יפגוש את הגנת המסירה החמישית בטיבה והגנת הריצה ה-31. הוא מגיע למשחק עם 2,179 יארדים ו-22 טאצ'דאונים בשישה משחקים בלבד. אגב, פייטון שיחק תשע פעמים עם אינדי מול דנבר. המאזן: 1:8, כולל חמישה ניצחונות רצופים.

ההימור: דביק, לעוס, מרגש ודנבר

ניו יורק ג'איינטס (6:0) - מינסוטה (4:1), בין שני לשלישי, 3:30

המאנדיי נייט החלש ביותר בתקופה האחרונה יפגיש שתי קבוצות שנואשות לניצחון. הענקים הולכים מהשפלה להשפלה, איליי מאנינג לא מפסיק לאבד כדורים והעונה הזו נגמרה כבר מזמן בניו יורק. הווייקינגס לא הצליחו להתמודד היטב עם כל הבלגן סביב אדריאן פיטרסון בשבוע שעבר והובסו בבית מול קרוליינה, כך שהם עם ניצחון בודד ורואים את היריבות ב-NFC צפון בורחות במהירות. מי תצא מהסלאמפ?

ההימור: הג'איינטס לא יכולים להרשות לעצמם עוד הפסד. ניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully