וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה - עכו: העולה החדשה לא מוכנה להפסיד

18.10.2013 / 11:51

יובל נעים הזהיר מפני ההתקפה המסוכנת של רעננה (ש', 19:00). סיידר בחוד. המארחת יודעת: "משחק שצריך לנצח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 3. כל קבוצה ניצחה פעם אחת.

* המשחק השלישי, שהסתיים בתיקו, היה זה שעכו אירחה.

* אף אחד מהמפגשים הללו לא נערך באיצטדיון הביתי של הקבוצות: עכו אירחה בעילוט, רעננה בלויטה.

* עכו לא ניצחה בחוץ מאז מרץ השנה (1:2 על אשדוד).

* מאז נוסד, נערכו 169 משחקי ליגה באיצטדיון הברפלד בראשון לציון. רק 60 מהם ניצחה הקבוצה הביתית (לעומת 69 ניצחונות לקבוצת החוץ). מה שכן, בשלוש העונות האחרונות בהן שיחקו בהברפלד, המשחק הראשון הסתיים בניצחון בית.

לאתר דריבליסט

שחקני הפועל עכו חוגגים עם גיא דיין. מגד גוזני
מחפשים ניצחון ליגה ראשון מאז מרץ 2013. שחקני הפועל עכו/מגד גוזני

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

אחרי שכבר התרגלה לנשום אוויר פסגות בליגת העל, תפגוש ההפתעה מהשרון את עכו מהתחתית. ברעננה יודעים שבשביל ליצור שקט במועדון הם חייבים לנצח את המשחקים האלה: "כולם שמחים על פתיחת העונה, אבל אם אנחנו רוצים לא להגיע למאבקי תחתית, אלה המשחקים שאנחנו צריכים לנצח", אמר שחקן בקבוצה, "כולם יכולים לבקר אותנו עד מחר על סגנון משחק. בסופו של דבר, אנחנו מסתכלים על הנקודות וזה מה שחשוב".

המאמן מנחם קורצקי היה מרוצה מאוד מהיכולת של שחקניו בבלומפילד מול הפועל תל אביב לפני שבועיים (0:0) ומתכוון להמשיך ולשמור על אותו מערך, אך יערוך שינוי אחד בהרכב כאשר יוגב לרמן יפתח על חשבונו של עמנואל אמבולה בחוליית ההגנה.

הפועל עכו:

קבוצתו של יובל נעים רוצה להמשיך את המומנטום מלפני הפגרה אחרי הניצחון על הפועל חיפה, ומקווה להנחיל הפסד ראשון להפועל רעננה. המאמן יובל נעים ערך אסיפת קבוצה, שבה בעיקר הזהיר מפני החוליה ההתקפית של העולה החדשה, ואמר: "מחכה לנו משחק קשה. אל תחשבו שבגלל שאנחנו משחקים נגד רעננה הולך להיות קל. העובדה שהם לא הפסידו עד עכשיו אומרת הכול, והגיע הזמן שזה יקרה נגדנו".

נעים בעיקר חושש משחקני הקו של רעננה אנתוני נווקאמה וממאדו צ'אם, ואמר לשחקניו: "יש להם יכולת אישית מצוינת והם יוצאים מהר למתפרצות. תהיו מרוכזים בסגירות". מי שייעדר מהמשחק הוא ז'וליאנו ספדאסיו שיסיים בשבת לרצות את עונש ההרחקה שלו. נעים ימשיך לתת קרדיט בחוד לאליאור סיידר כשבקישור האחורי ישתפו פעולה ברניסלב יובאנוביץ' יחד עם יובל שבתאי שזוכה לעדיפות על פני מירקו אורמוש. שגיב כהן פצוע וייעדר בשבועות הקרובים כתוצאה מחבלה בברכו.

המגן מהראן אבו ריא שקנה מחדש את מקומו בהרכב מתכונן ליריבה, ואמר: "מצפה לנו משחק קשה כמו כל שאר המשחקים. אנחנו מתכוננים למשחק הזה בדיוק אותו הדבר. אני מקווה שנעמוד טוב על המגרש ושלא נספוג שער, ושבהזדמנויות שלנו ניתן את השער כדי לחזור עם תוצאה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל עכו, מהראן אבו ריא. אדריאן הרבשטיין
קנה מחדש את מקומו בהרכב. אבו ריא/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: אנתוני נוואקמה.

ברעננה עדיין זוכרים טוב את החמצה של החלוץ המצוין שלהם בבלומפילד בדקה ה-88. לכולם בקבוצה ברור שמחר נוואקמה צריך להיות הרבה יותר חד אם רעננה רוצה לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק.

הפועל עכו: אליאור סיידר

סיידר ממשיך לקבל את ההזמנות מיובל נעים בחוד כתוצאה מהאכזבה הקשה מלאנדראו שהביאה לשחרורו, אבל בזמן שעכו מחפשת חלוץ נוסף, סיידר יכול להוכיח שהוא ראוי ללבוש את החולצה וכדי שזה יקרה הוא חייב להתחיל לכבוש.

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, לואי טהא, יניב לביא, יוגב לרמן, תמיר כהן, בן בנימין, אסי בלדוט, אנתוני נווקאמה, אאודיס, ממאדו צ'אם.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר שמען, משה מישאלוב, אדי גוטליב, מהראן אבו ריא, ברניסלב יובאנוביץ', יובל שבתאי (מירקו אורמוש), גיא דיין, סטיבן כהן, ננאד מרינקוביץ', אליאור סיידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully