וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון רחוקה משחק אחד מהוורלד סירייס

18.10.2013 / 7:07

נאפולי שוב חבט להומר, קוג'י אוהרה היה בלתי נגיע והרד סוקס שרדו קאמבק כדי לנצח 3:4 בדטרויט ולעלות ל-2:3 בסדרה

לרגע אחד, לאינינג אחד נדמה היה שהתקפת בוסטון רד סוקס חזרה ל-ALCS. זה קרה באינינג השני במשחק 5 ב-ALCS, כשהגרביים שמו שלוש ריצות על הלוח. שם זה גם נגמר, וקצת לאחר מכן חזרו הרד סוקס לסורם.

למזלם, היה להם גם את הנכס שאין לדטרויט: בולפן עצום ששמר על יתרון 3:4 והעלה אותה ל-2:3 בסדרה, מרחק משחק אחד מהוורלד סירייס.

מייק נאפולי שחקן בוסטון רד סוקס. Carlos Osorio, AP
התקפה של איש אחד. נאפולי מקבל ברכות מג'וני גומס/AP, Carlos Osorio

קוג'י אוהרה עלה לחמשת האאוטים האחרונים והוציא אותם כמעט ללא קשיים. זה קרה לאחר שהרד סוקס, שהובילו כבר 0:4, ספגו ריצות באינינג החמישי, שישי והשביעי. למזלם, קרייג ברסלואו ואוהרה סגרו את הדלת בשני האינינגים האחרונים. כעת, הטייגרס צריכים לסמוך על האסים שלהם מקס שרצר וג'סטין ורלאנדר שיביאו שני ניצחונות בפנוויי פארק (המשחק השישי בין שבת לראשון, השביעי בין ראשון לשני).

ג'ון לסטר פתח ברד סוקס ונהנה מיתרון מוקדם. מייק נאפולי, מי אם לא הוא, הוציא את מסכת הריצות לדרך כשירה להומר על אניבל סאנצ'ז. המגיש של דטרויט היה בלתי נגיע במשחק 1, אבל הפעם נכנע לא רק לנאפולי, אלא לכל החלק התחתון של הרכב בוסטון. דיוויד רוס חבט לדאבל והכניס הביתה את ג'וני גומס, ולאחר מכן הכניס ג'ייקובי אלסבורי המהיר את זאנדר בוגארטס הביתה בזכות סינגל. רוס גם פצע את התופס של הטייגרס אלכס אבילה בהתנגשות חזיתית והוציא אותו מהמשחק.

עם יתרון 0:3, לסטר והרד סוקס יכלו להרגיש בטוחים. אינינג לאחר מכן נאפולי חבט לדאבל ובהמשך נכנס הביתה על הגשה פראית, מה שהגדיל את הפער. אלא שכאן הכול חזר לקדמותו. התקפת בוסטון החלשה לא הצליחה להגיע לסאנצ'ז, בעוד לסטר איבד פיקוד והוצא לאחר חמישה אינינגים ושליש.

ג'ון לסטר שחקן בוסטון רד סוקס. Paul  Beaty, AP
עבד חמישה אינינגים ושליש וראה את הבולפן שומר לו על הניצחון. לסטר/AP, Paul Beaty

דטרויט הגיעה, לראשונה בסדרה, גם לבולפן של הרד סוקס. תחילה צימק בריאן פניה עם חבטה על יוניצ'י טזאווה (ריצה שנרשמה לרעת לסטר) ולאחר מכן נכנסו הטייגרס הביתה למרות דאבל פליי של מיגל קבררה מול טזאווה. ביתרון 3:4 באינינג השמיני נכנס אוהרה וסילק חמישה נמרים בדרך לניצחון וליתרון 2:3 בסדרה.

הלילה (בין שישי לשבת) תנסה סנט לואיס לסגור בבית עניין מול לוס אנג'לס דודג'רס. זה לא יהיה פשוט עבור מייקל וואקה, שיתעמת עם קלייטון קרשאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully