וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עומרי קנדה ייעדר מול בני יהודה

17.10.2013 / 12:01

המגן סובל מפציעה בכף רגלו, עאהד עזאם צפוי להחליפו בעמדת המגן הימני. אושרי רואש: "משחק קריטי עבורנו"

פגרת הנבחרות הסתיימה והפועל חיפה נמצאת בשיאן של ההכנות לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה. מי שלא ישחק במשחק הזה הוא עומרי קנדה, זאת בשל פציעה בכף רגלו. המגן הצטווה לנוח כשבוע ובחיפה מקווים שהוא יהיה כשיר לדרבי מול מכבי חיפה בעוד שבוע וחצי. מי שצפוי למלא את מקומו במשחק בעוד יומיים הוא עאהד עזאם שחוזר מעונש ברחקה וצפוי לפתוח כמגן ימני.

ובינתיים, הבעלים של חיפה יואב כץ נחת בארץ והגיע לאימון הבוקר, כשהוא לוקח את השחקנים הזרים לשיחות אישיות בהן הוא ניסה להחדיר מוטיבציה לשחקנים דוגמת טאדאס קיאנסקאס ודריו פרננדס. לאחר מכן שוחח כץ גם עם קנדה הפצוע. מלבד השינוי של קנדה, שלומי דורה עשוי לערוך עוד כמה שינויים כשז'רקו קוראץ' עשוי לחזור להרכב כמו גם עמיר נוסבאום. גם אור אוסטווינד עשוי לקבל קרדיט.

עומרי קנדה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
שוב פצוע. עומרי קנדה/ברני ארדוב

מי שביקש מהשחקנים לנצח בשבילו הוא הבלם אושרי רואש שיתחתן ביום שלישי "לא צריך לייצר לחץ. חשוב שנעשה קפיצת מדרגה ונברח מהחלק התחתון?, אמר הבלם, "המשחק מול בני יהודה הוא קריטי עבורנו. בני יהודה קבוצה איכותית שהייתה בשנים האחרונות בצמרת. אנחנו מחזור שישי והלחץ לא משחק תפקיד".

על הביקורות שסופגים הזרים אמר רואש: "האווירה בין הזרים ובין הישראלים טובה, בשלב הזה אנחנו לא מדברים על מטרות. ראינו מה קרה בעונות הקודמות שהצהרנו על מטרות. כרגע אנחנו לא מסתכלים מעבר לקצה האף". על השמחה הפרטית אמר רואש:"אשמח אם המתנה תהיה בדמות ניצחון. זו מתנה שתהיה גם עבור המנכ"ל שלנו אפרים גבאי שחגג 60".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully