וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דטרויט השוותה, הדודג'רס צימקו

17.10.2013 / 8:38

הטייגרס חגגו על ג'ייק פיבי ובוסטון, ניצחו 3:7 וקבעו 2:2 בסדרה. לוס אנג'לס גברה 4:6 על סנט לואיס וקבעה 3:2 ב-NLCS

לוס אנג'לס דודג'רס - סנט לואיס 4:6 (2:3 לקרדינלס)

כשהם על סף הדחה, הדודג'רס ידעו שהם חייבים לנצח בתור התחלה את המשחק הביתי האחרון שלהם בסדרה ולהחזיר אותה לסנט לואיס, לפחות למשחק אחד נוסף. זאק גריינקי התייצב על הגבעה וסיים שבעה אינינגים לא רעים עם ארבעה סטרייקאאוטים, אולם הסיפור הגדול היה שייך להתקפת המארחים.

עד הלילה, הדודג'רס שמו לכל אורך הסדרה שבע ריצות בארבעה משחקים והפעם הם כמעט הכפילו את המאזן הזה. סינגלים של חואן אוריבה ושל גריינקי עצמו קבעו 0:2 באינינג השני, אבל קרלוס בלטראן הנהדר ומאט הולידיי השוו באינינג הבא. כאן החלה ההפצצה של הדודג'רס, עם הומראנים של אדריאן גונזאלס, קרל קרופורד, איי ג'י אליס ושוב גונזאלס, שגמרו את המשחק לפני שסנט לואיס החליצה מעט וצימקה באינינג האחרון. הסדרה תתחדש מחר בלילה (בין שישי לשבת, 3:30) עם מפגש אדיר בין מייקל וואקה לקלייטון קרשאו.

אדריאן גונזאלס לוס אנג'לס דודג'רס. Jeff Gross, GettyImages
ההתקפה התעוררה. גונזאלס/GettyImages, Jeff Gross

דטרויט - בוסטון 3:7 (2:2 בסדרה)

גם לטייגרס היה ברור שהם חייבים לקחת את המשחק הזה כדי להימנע מבור גדול מדי וזה בדיוק מה שהם עשו. טוריי האנטר, שהיה הדמות הטרגית בגרנד סלאם של דייויד אורטיז במשחק השני, הוביל הפעם עם שתי ריצות שהכניס באינינג השני, בו המארחים שמו חמש ריצות על הלוח ולמעשה די חיסלו את המשחק במהרה.

באינינג הרביעי דטרויט כבר עלתה ל-0:7 ועד לסיום בוסטון רק הצליחה לצמק מעט. ג'ייק פיבי התפרק בדיוק ברגע הלא נכון מבחינת הרד סוקס והרשה שבע ריצות בשלושה אינינגים של עבודה, מה ששלח את הבולפן למגרש. דאג פיסטר לעומתו, המשיך את הסדרה הגדולה של מגישי דטרויט עם שישה ושבעה.

טוריי האנטר דטרויט טייגרס. Jamie Squire, GettyImages
טוריי האנטר חזר לחייך/GettyImages, Jamie Squire

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully