וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרווין קיצ'ן: "אין לנו כוכבים אבל אנחנו קבוצה"

17.10.2013 / 8:01

גארד הפ' ירושלים מאושר מהניצחון על סופיה: "לא רצינו להפסיד שני משחקים בבית". דאנקן על אדם אריאל: "שחקן נפלא"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר שאת העונה פתחה עם הפסד ביתי למכבי אשדוד, התעשתה אמש (רביעי) הפועל ירושלים והשיגה ניצחון במסגרת היורוקאפ 76:84 על אקדמיק סופיה הבולגרית. בירושלים הביעו שביעות רצון מיכולתו של יותם הלפרין. "אין לנו ספק שהוא יתרום לנו רבות", אמר גורם בקבוצה. בסיום המשחק שיבח המאמן בראד גרינברג את ההגנה והאגרסיביות שהציגו שחקניו.

מי שהציג משחק טוב במיוחד הוא הגארד דרווין קיצ'ן, "היינו צריכים את הניצחון הזה. לא רצינו להפסיד שני משחקים ברציפות בבית שלנו", הודה השחקן שהגיע הקיץ בשיחה עם וואלה! ספורט, "זה לא היה קל אבל השגנו את הניצחון. אנחנו עדיין קבוצה חדשה, השחקנים מתרגלים אחד לשני על הפרקט, אבל ההבדל בין הניצחון לבין הפסד מול אשדוד היה גם מנטלי. אנחנו חייבים להציג הגנה טובה מהרגע הראשון. כל קבוצה תילחם נגדנו. לפעמים היו להם ריצות ולפעמים לנו. אבל בדקות האחרונות עשינו דברים נכונים והשגנו את הניצחון. ההרגשה שלי לגבי ירושלים? יש לנו קבוצה טובה, אין לנו כוכבים אבל אנחנו קבוצה, לכולם אכפת אחד מהשני".

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. ניב אהרונסון
דרווין קיצ'ן: "אנחנו עדיין קבוצה חדשה"/ניב אהרונסון

הפורוורד-סנטר ג'וש דאנקן הוסיף: "ההפסד ביום ראשון היה שיחת השכמה עבורנו. כולם היו מאוד מאוכזבים, לכן היה חשוב לנו להגיע מול סופיה ולהיות יותר אגרסיביים. הם ניסו לחזור ולא נכנעו אבל כך גם אנחנו. אני גאה בקבוצה שלי שנאבקנו והשגנו את הניצחון. יש לנו קבוצה מאוד לא אנוכית, וברגע שאנחנו משחקים ביחד אנחנו יחידה אחת". האמריקאי החמיא ליכולת של אדם אריאל: "הוא שחקן נפלא, בכל משחק הוא משתפר יותר ויותר, עובד קשה כל יום באימונים. זה מגיע מעבודה קשה והשקעה שלו ואני שמח עבורו שהוא מצליח".

דאנקן אף התייחס לעונתו הקודמת בהפועל ירושלים: "זה מאוד חשוב היה להשיג את הניצחון מול סופיה, עבורי ועבור כמה שחקנים ששיחקו בירושלים. בעונה שעברה לא הצלחנו יותר מדי ביורוקאפ, ורציתי שנשתפר הרבה יותר, וזה תמיד הדהד לי בראש. לכן רציתי מאוד שנעבוד קשה ונשחק טוב, ואני שמח שזה השתלם במשחק הזה. אנחנו חייבים להמשיך באותה גישה ולא להרפות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל חוגג עם האוהדים. קובי אליהו
ג'וש דאנקן: "אדם אריאל שחקן נפלא"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully